Toyota Motor Czech nabízí program Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu

Společnost Toyota Motor Czech začala nabízet majitelům plně hybridních vozů značek Toyota a Lexus speciální program zaměřený na prodlouženou péči o baterii hybridního pohonu. Tento program zaručuje za stanovených podmínek majiteli plně hybridního vozu plné krytí nákladů s případnou opravou nebo výměnou hybridní baterie a to až do 11. roku stáří hybridního vozu.

Vozidla s hybridním pohonem jsou vybavena technologií Hybrid Synergy Drive®, která umí inteligentně kombinovat výkon benzínového a elektrického motoru. Jedná se o ekologicky šetrný a sofistikovaný systém, který nepřetržitě sleduje jízdní podmínky a zajišťuje optimální výkon a odezvu vozu. 

V rámci předepsané kontroly servisní údržby provede autorizovaný servis Kontrolu stavu hybridního systému a zákazník obdrží Protokol o provedení kontroly informující o stavu hybridního systému jeho vozu.
    
Kontrola stavu hybridního systému se sestává z prověření správnosti diagnostických kódů, testu akumulátoru hybridního systému, testu izolace akumulátoru, testu komponent chlazení hybridního systému a celkové kontroly jednotlivých prvků systému.   

Komponenty hybridního pohonu současných vozidel Toyota / Lexus jsou kryty zárukou výrobce v délce 5 roků nebo do ujetí 100 000 km. Výjimkou je Prius II. generace, u kterého je záruka 8 roků / 160.000 km a aktivace programu se odvíjí od délky této záruky. Účastí v programu lze tedy prodloužit odbornou péči o hybridní baterii až do 11. roku stáří vozidla.  

Po skončení záruky výrobce na hybridní komponenty je majiteli plně hybridního vozu nabídnuta dobrovolná účast v programu „Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu“. Podmínkou je absolvování Kontroly stavu hybridního systému. V případě úspěšného testu je aktivována „Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu“ vždy na 1 rok nebo do ujetí 15 000 km. 

V rámci této kontroly, hrazené již majitelem vozu dle vlastního uvážení je vystaven protokol o jejím výsledku. V případě správné funkce hybridního systému je majiteli automaticky nabídnuto prodloužení účasti v tomto programu o další jeden rok.  

Zvýhodněná cena kontroly stavu hybridního systému je při spojení s běžnou údržbou vozu 1000,-Kč u vozů značky Toyota resp. 1300,-Kč u vozu značky Lexus.    

„Nově zavedený program Prodloužená péče o baterii hybridního pohonu je především významnou a dobrovolnou službou všem majitelům našich plně hybridních vozů po skončení jejich klasické záruční doby. Uvedením tohoto programu u našich autorizovaných partnerů chceme jednoznačně a prokazatelně zbořit jeden z největších mýtů o hybridech, který v minulosti vytvářel neopodstatněnou obavu o životnost hybridní baterie. V České republice prodáváme hybridní vozy již 10 let a za tu dobu neregistrujeme jediný problém s baterií hybridního systému. Právě naopak, poslední renomované studie prezentují naše plně hybridní vozy jako velmi spolehlivé s nejnižším počtem závad. Tento program vnímám také jako posílení důvěry v prodejním procesu nového či ojetého plně hybridního vozu.“, říká Martin Peleška obchodní a marketingový ředitel společnosti Toyota Motor Czech. 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků