Toyota Land Cruiser 2011: vylepšená a posílená

Je to dobrá zpráva především pro ty, kteří fandí tradičnímu SUV Land Cruiser od Toyoty, ale nezvažují zrovna koupi nejdražšího provedení. V rámci drobné modernizace pro modelový rok 2011 se totiž Toyota Land Cruiser se vznětovým „třílitrem“ dočkala řady modifikací, díky nimž je nyní silnější a „čistší“.

Výkon meziročně poskočil o 17 koní na výsledných 190 koní (140 kW) a točivý moment je vyšší o 10 Nm a činí 420 Nm. Land Cruiser 3,0 D-4D navíc spotřebuje v průměru 8,1 l/100 km (pokles o 0,3 l/100 km) a životní prostředí zatíží CO2 o hmotnosti 214 g/km (vs. 220 g/km dosud). České ceny modernizovaného Land Cruiseru D-4D zatím neznáme, ale třeba v Holandsku se mají pohybovat v rozmezí od 61 do 91 000 eur.

K mání na jiných trzích zůstává také zážehový šestiválec s objemem 4,0 l a výkonem 282 koní (207 kW), jenž je ale dostupný pouze v pětidveřovém provedení a v kombinaci s automatickou převodovkou. U nás ale v prodeji nebyl ani letos.

Klepněte pro větší obrázek
Toyota Land Cruiser 2011
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků