Toyota iQ ve Frankfurtu s originálními stylingovými doplňky

Toyota iQ se na frankfurtském autosalonu předvádí hned v několika stylových provedeních, jimiž chce výrobce demonstrovat hravost a cílovou skupinu tohoto nejmenšího modelu. Ten jen přednedávnem získal v nárazovém testu EuroNCAP plný počet hvězd, což vyvrací „archaickou“ teorii, že malé auto musí být pro posádku nutně nebezpečné. Po úpravách ve studiích japonské automobilky se však dvojice modelů iQ může pochlubit i několika originálními prvky přitahující pozornost zejména mladší generace.

Ve Frankfurtu se představily dva ukázkové modely, bílý a světle zelený. Zatímco bílá verze disponuje panoramatickou střechou, perleťovým lakem a koženým čalouněním, zelená je více zaměřená na sportovní a dynamický styl. Ten podtrhují nejen nárazníky a rozšířené blatníky ale 18-ti palcová kola, zadní spoiler a masivní difuzor. V zelené přitom už nenajdeme kůži, avšak pastvou pro oči každého multimediálního nadšence bude 10-ti palcový dotekový LCD monitor.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
„David a Goliáš” v podobě Toyoty iQ
 
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků