Toyota iQ GRMN Racing: malá, ale šikovná

Na svém stánku na právě probíhajícím autosalonu v Tokiu automobilka Toyota vystavuje prototyp pro závody určeného vozítka odvozeného ze subkompaktu iQ. Nese plné jméno Toyota iQ GRMN Racing Concept a vychází z předloňské stokusové série iQ GRMN, která byla rozprodána během jediného týdne. Drobná závodnička vznikla společným úsilím firem Toyota, Gazoo Racing a MN Tuning.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Z připojených fotografií si jistě všimnete rozšířených blatníků, mohutného předního nárazníku a důsledně přepracované zádi s výrazným střešním spoilerem a nárazníkem s vestavěnými koncovkami zdvojeného výfukového potrubí a difuzorem.

Detailů k dispozici mnoho není, pod „kapotičkou“ vozu Toyota iQ GRMN Racing Concept se má nacházet přeplňovaný spalovací motor bez bližšího určení. Podle všeho však půjde o čtyřválcovou „třináctistovku“ s výkonem 121 koní (89 kW) a točivým momentem 158 Nm. Na další osud tohoto konceptu jsme zvědavi. Půjde o začátek nové pohárové série, nebo jen o jednu z řady epizod v dějinách největší automobilky současnosti? Uvidíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota iQ GRMN Racing
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků