Toyota iQ GRMN Racing: malá, ale šikovná

Na svém stánku na právě probíhajícím autosalonu v Tokiu automobilka Toyota vystavuje prototyp pro závody určeného vozítka odvozeného ze subkompaktu iQ. Nese plné jméno Toyota iQ GRMN Racing Concept a vychází z předloňské stokusové série iQ GRMN, která byla rozprodána během jediného týdne. Drobná závodnička vznikla společným úsilím firem Toyota, Gazoo Racing a MN Tuning.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Z připojených fotografií si jistě všimnete rozšířených blatníků, mohutného předního nárazníku a důsledně přepracované zádi s výrazným střešním spoilerem a nárazníkem s vestavěnými koncovkami zdvojeného výfukového potrubí a difuzorem.

Detailů k dispozici mnoho není, pod „kapotičkou“ vozu Toyota iQ GRMN Racing Concept se má nacházet přeplňovaný spalovací motor bez bližšího určení. Podle všeho však půjde o čtyřválcovou „třináctistovku“ s výkonem 121 koní (89 kW) a točivým momentem 158 Nm. Na další osud tohoto konceptu jsme zvědavi. Půjde o začátek nové pohárové série, nebo jen o jednu z řady epizod v dějinách největší automobilky současnosti? Uvidíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota iQ GRMN Racing
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků