Toyota GT86 spustila lavinu. Aktuálně mluví o podobném kupé i Nissan

Malé sportovní a především relativně dostupné kupé, které představily automobilky Toyota a Subaru, se velmi rychle ukázalo jako výborný nápad. Netrvalo dlouho a na světě se objevily informace o tom, že něco podobného chce časem nabídnout svým zákazníkům také Kia. A aby toho nebylo málo, přidal se aktuálně i Nissan.

Design | Sportovní auta | Kia

Kia chystá přímého konkurenta pro Toyotu GT86 / Subaru BRZ

Nissan chce v blízké budoucnosti představit svůj třetí sportovní vůz, který by se zařadil pod model 370Z. Všeobecně se očekává, že bude novinka vycházet z konceptu Esflow představeného v roce 2011. Než se ovšem začneme radovat z dalšího malého kupé, je zde jedno malé ale.

Testy | Sportovní auta | Toyota

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Představitelé značky jedním dechem dodávají, že chtějí ve své nabídce vidět sportovní benzinový hybrid nebo dokonce čistý elektromobil. Ani jedno zmíněné provedení pravověrného řidiče asi nenadchne, ale nechme se překvapit, jak to celé dopadne. Napovědět by měl tokijský autosalon, kde Nissan ukáže studii.  

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 7 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků