Toyota GT86: když nemůžeš, ještě dvakrát můžeš

35 komentářů

Martin
20. srpna • 15:12

Že by konečně něco do čeho si má cenu si přesednout z AR75 :-))

Mouse
30. května • 15:04

Zaráří mě ta hmotnost.. Na stránkách toyoty je 1670kg v manuálu a 1700kg v automatu.. Takže co tady těch 1239kg?

HWa
2. června • 14:25

jo, ale taky je před tím napsáno "celková hmotnost", ne pohotovostní :-P

legnaw
29. května • 8:16

takovej Veloster dizajn :-D

jiri
27. května • 13:50

a ještě něco k tvý fábii. Víš co udělali vzali motor 1.4 dali turbo a napsali vrs. Řízení brzdy podvozek převodovka na to nešáhli. To samý klasika octávka dali motor 2 l a turbo a říkaj tomu vrs ostatní zůstalo. Jen firma BT z toho udělá sportovní náčiní. Takže fábka a škoda a celej koncern udělá sporták tak že daj silnější motor do auta co má soused s litrovým motorem a to je vše. Tady to auto bylo od začátku koncipované a přizpůsobené pro sportovní jízdu což se nedá říct o koncernu. A nemyslím že by měl koncern přímo takto zaměřené auto pro obyč lidi.

Tom
27. května • 16:42

Dej si prasek, studenou sprchu a vychladni :-D

dtsmaniac
27. května • 21:44

tenhle idiot se totiž prezentuje i v garáži, jeho styl je vskutku nezaměnitelnlý. naštěstí ho už mám od začátku v ignoru B-]

jiri
27. května • 13:46

s fábii jdi někam. Klidně postvav vedle sebe tu tvou fábii s turbem a gt 86 jak v provozu tak na okuruhu a víš kde se v prd. Turbo to mi do auta nesmí ani náhodou. Ano měnit ho stojí kačky a atmosféra to je jednoduchej motor. Pokud měníš olej nemá se co podělat. A se zadkolkou si užiju mnohem mnohem více zábavy než předkolkou. Třeba projet zatáčku bokem jak jsem viděl video gt 86 ´a hrát si ještě s výkonem to předkolka neumí v zatáčkách co zadkolka. Proč myslíš corveta zadkolka viper zadkolka atd. Shelby to samý. Protože jsou to auta pro pány řidiče. A se zadkolkou pokud ji umím ovládat jsem rychlejší v zatáčkách než předkolka. Protože se zadkolkou se dá dělat hodně v zatáčce o proti předkolce.

Karfík
27. května • 12:06

Přátelé, nevím co vidíte na té atmosféře. Ano, technologicky je 200koní na 2l super, ale proč jít touto starou cestou, když tu máme turbo a všechny jeho výhody (a nevýhody). Dnes snad i fábie má s 1,4T 200koní. Subaru má přeci perfektní 2,0T, který má snad 300koní a to by takové auto posunulo jinam. Mohla to být čtyřkolka a jízdní vlastnosti by byly určitě zas ještě lepší. Ano, šla by lehce nahoru hnotnost a cena. Osobně mi toto auto příjde trošku zvláštní. Na jednu stranu uděláme super jízdní vlastnosti, na druhou stranu tam dáme "obyčejný" motor a kola (ty lze změnit). Měl jsem možnost jet v Mitschubishi Lancer Evo 8, čiplé na 350koní, stojí to 1100000Kč, jízdní vlastnosti určitě horší nebudou, díky čtyřkolce spíše naopak. Sveze se v tom rodina a můžete jezdit i za mokra a sněhu. To se zadkolkou s motorem vepředu bude o hodně těžší/nemožné. Jo, to Evo žere 12l/100km, ale kdo má tyto prachy to asi neřeší. A hlavně, kde ty perfektní jízdní vlastnosti využijete, tady na těch našich cestách??? Na okruhu možná ano, ale tam Vás zas díky vyššímu výkonu na rovinkách dají ostatní. Samozřejmě nechci to auto nijak hanět, to v žádném případě. Je moc pěkné a určitě si najde spoustu kupců.

pavel
27. května • 21:31

Koukám, že se nám tady objevil další expert :-D1) Fabia RS má 180k a ne 200k jako tato Toyota
2) Fabia RS je o téměř 100kg těžší !!!
3) Fabia RS má vysoké těžiště a mizerné jízdní vlastnosti
4) tohle auto je děláno pro zábavu, tudíž tam čtyřkolka nemá co dělat

Mouse
30. května • 13:59

Pavle, já Fábii ale neporovnávám s touto Toyotou, jen sem se vyjádřil k výkonu a ano, máš pravdu že sem jí 20 kobyl přidal:D

Mouse
27. května • 12:36

Souhlasím rs fába s 1,4tsi má skoro 200koní a čirou náhodou jsem měl možnost se svést v Evu X, série, takže cca 300koní a to auto mě hodně bavilo. Na druhou stranu stejně se závodí na kila a ne na koně. Motor bez turba zase znamená že ho majitel nebude muset měnit atd. 4kolka je sice parádní, ale myslím si že s náhonem na zadek si člověk v takovým autě užije zábavy více:-) Tvarově mi tahle gt86 dost připomíná 350z, ale oproti němu bude mít nejspíš nesrovnatelně lepší parametry.

Jouza
27. května • 14:36

A co provozni naklady ... EVO, 350 (370) a Hundaj jsou tezky kravy, jedna pneumoska stoji co dve na GT86 - podle me i brzdy a dalsi veci ... Spotreba Eva je pri plnem zatizeni uplne mimo tento atmosvericky svet ... a navic, tocit turbinu neni zabava, tocit atmosferu je ... (to si musite zazit ;)

David.p41
26. května • 15:20

Tohle auto sleduju už od ohlášení jeho vývoje a musím říct že nemá konkurenci jak v jízdních vlastnostech tak v tom že se s ním od začátku počítalo jako se sporťákem a ne jako třeba u VW GTI kde do normál auta jen dali silnej motor. Konečně něco s čím se dá vyblbnout za dobrou cenu (v japonsku za půl mega) u nás asi 750k ,ale námořní doprava je prej dost levná :-D Jen co bude tak za dva roky v bazaru za půlku tak ho beru.

Karlos.s
26. května • 21:27

Ale v Japonsku jezdí na špatné straně=>volant v pravo, nebo?

Jouza
26. května • 9:41

Marne hledam konkurenci ... nekdo rekl 350Z .. ale to je o 300kg tezsi a drazsi .. Tohle je spis normalni auto - a ani pneumosky na to nejsou nejak drahy.

Znalec
26. května • 10:05

Konkurence je Hyundai Genesis, cena +- stejná, sice těžší + větší, ale větší výkon B-]

Jouza
26. května • 18:54

Váhu neosidis a skoro 400 kg navic u hundaje je k smichu ...
Mx5 je roadster ... ale jinak potentni auto i se slabsim motorem.
Co dal?

Michal
26. května • 12:05

Tohle auto je mimo jine konkurenci Mazde MX-5... Podobny koncept - 2l atmosfera, zadohrab, rozlozeni vahy 51:49, ale s nizsim vykonem. Uvidime s cim prekvapi planovana mx5 ND

jirka
26. května • 6:30

tohle si na sportovní auto nehraje. Nízké těžiště poměr 47 ku 53 atd. Na sportovní auta si hrajou citroen ds golf gti škoda wrc fabia tdi wrc tahle toyota to vše vyklepe s přehledem a ještě se u toho bude řehtat. Nebo renault clio sport si taky na to hraje.

Jouda
26. května • 9:34

Co to tady poslední dobou píše do diskuzí za vesnický balíky? :-O

O_o
26. května • 10:09

za to ty si největši frajer...každy tady mele sračky! vživotě na take auto nebudete mit prachy a budete tady strašně všechno krytyzovat a umite jen sedět u kompu a psat chujoviny..

Jméno
26. května • 11:49

:-D:-D:-D

jirka
25. května • 20:45

tak to je sportovní auto pro normální lidi co nemaj na ferrari a jim podobné. Skvělý mix sportovních vlastností a zadkolka bomba. Litrový výkon 100 koní patří ke špičce. To má škodovka s turbem chá chá a říká si sportovní. A cena co má být 800 kolíků je dobrá. Lepší volba než golf 210 koní za mega.

Michal
26. května • 11:27

Pred vice nez 10lety uz mela S2000 litrovy vykon 120koni taky v atmosfere,takze nevim jestli je to emisemi,spotrebou nebo cim,ze vyvoj jde spis obracenym smerem.

MaKI
11. června • 15:26

Jasně že emisemi a zelenými kravinami. :)

Znalec
25. května • 20:54

tak vo tom žádná B-]

Lukin
26. května • 0:07

Jenom na to mít. Nemám :-P

marepa
26. května • 2:47

za par let budou ojetiny za 300 tacu .. takze nic co by se nedalo poridit skoda ze to nema vetsi kufr, kdyz uz to ma 2+2, pokud si to totiz hraje na sportovni auto, ktere se ale da pouzit i pro rodinu

dtsmaniac
27. května • 21:47

kufr, ještě si dělej prdel :-D kolik se ti asi vešlo do 350/370Z, když jsme u toho :-Pspíš je škoda, že tam nedali 2 litrovou rotačku s omezovačem na 15k, to by byl jinčí hukot, uvidíme, jak bude kontrovat mazda B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek.
2. června • 14:26

Mazda je s rotačkou momentálně f pérdeli, páč se s ní nevleze do aktuálních emisních limitů. Ale je bez debat že RX8 "s povinným ručením na feldu" a 171kW by nové GT86 natrhla prdel levou zadní...

Buffalo
26. května • 8:35

tak pro tebe je ideální auto Homer (homer car)

jiri
26. května • 6:27

pro rodinu si kup českej střep tohle auto je pro řidiče co trochu umí jezdit. Já osobně jsem měl prelude 5 generaci koncept stejný akorát předkolka. Svez se někdy v něčem podobném jako je toto vozidlo a uvidíš o čem to je. Pro chlapy středního věku kteří se chtěj vyblbnout. Já osobně mám v autě taky dvěstě kobylek a max mám 225 a stovka za 8 sekund mám předkolku. Ale řezat s tím zatáčky jdou mnohem lépe než s prelude. To co mám. Ale tahle toyota to je bomba a ukaž mi jiné auto na litr obsahu 100 koní v atmosféře. Maclaren měl něco kolem 103 honda s2000 120 koní a honda dělá běžně type r 100 koní n a litr obsahu a poslední preludky měly 110 koní na litr obsahu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
D4nNy0o7
27. května • 19:20

tak napr. sto koni na liter ma aj Clio RS :)

Tom
26. května • 10:37

Tak myslim ze u marepy si s tou namachrovanou kritikou zrovna uplne mimo chlapce.... :-D

Doporučujeme

Články odjinud