Toyota GT86 bude v další generaci převlečená a hybridní Mazda MX-5

13 komentářů

random
5. srpna • 8:24

Toyota GT86 bude v další generaci převlečená a hybridní Mazda MX-5.
WUT?

Kankunen
4. srpna • 9:15

Jaký je rozdíl mezi malým a velkým výrobcem. Mazda má lepší podvozky, motory, převodovky i infotainment a ještě u toho umí vypadat, tam je největší rozdíl. Na Mazdě MX5 je nejlepší nízká váha.

J.S.
4. srpna • 10:02

Jéé okurková sezona...já netušil že i autorevue je na "jedna paní povídala" na to jsou specialisti na Autoforu!..ale ona je to vlastě 1 redakce!
Jestli někdy bude v GT86 přeplňovaný motor, tak to leda v době až bude Shade vyrábět nepřeplňovanou zadokolku! Už si páni redaktoři konečně přečtěte něco o projektu FT 86 resp. BRZ a přestaňte krmit bláboli když Vám dojdou zprávy!
...A pane odborníku Kankunene to že máte doma stařičkou 326 z Vás taky odborníka nedělá, motor a převodovka v GT mají původ v Subaru a podvozek ten MX5 strčí do kapsy 2x a to i když už se prodává 4-tým rokem! A skutečná hmotnost GT je 1040kg, to jen my tu máme EUROpřívažky a nesmyslné výbavy...a poměr koní/kg včetně jízdních vlastností dá MX5 na holou, ...ale hlavně jsou to jiné kategorie,tak proč to vůbec nesmyslně porovnávat. A to že se nestala GT-BRZ pojmem a ikonou je jen o politice cen a době. Podívejte se kolik se skutečně prodalo MX-5v prvních 4 letech!? A zjistíte překvapení GT86+BRZ+FR-S je prodaných násobně víc!
...takže dobrou a těším se zas na nějaké Vaše pohádky...a běžte se už konečně svézt, než zase začnete něco plkat

oki
7. srpna • 7:43

podvozok BRZ strší MX-5 do "kapsy" haha:
https://www.youtube.com/watch...

Mike
5. srpna • 22:18

Já tomu možná zase tak nerozumím, ale myslím, že zase nejsem úplný řidičský vemeno a na dno svoji seriovou mx-5 NBFL nedostanu. To spíš gumy než podvozek. Takže, jestli strčí 2x do kapsy BRZ mx5ku, tak to musí bejt fakt pecka, zatím jsem v tom nejel, ale líbí se mi to dost. Předpokládám, že přetížení kolem šesti G na rozbitý okresce bude rutina. Zajímalo by mě v čem jsou ty diametrální rozdíly Obecně miata koncepcí prvků na náprávách je vlastně to nejlepší co je v motorismu vymyšlenýho ( take it easy, samozřejmě záleží na úhlu pohledu) pak vyvážením, tuhostí kastle, na to, že je to plechovej roadster atd.
Ale jo, tyhle diskuze jsou fajn. Vrací mě to do let, kdy jsem šetřil na Škodu Rapid (tu repliku 911 ne ten dnešní) a s klukama jsme se v 17 letech scházeli u piva s časopisem Speed a tam hodiny debatovali (u toho jednoho piva) jestli je lepší Porsche nebo Ferrari.

Anonym
4. srpna • 23:26

Vy jste clovece pekne agresivni. Tato zprava pochazi z Australie a prevzalo ji ve stejnem duchu mnoho redakci po celem svete. Vzhledem k tomu, ze Toyota a Mazda ohlasily spolupraci v jine oblasti, muze nakonec dojit i k situaci popsane v clanku. Navic Toyota se zacina priklanet k turbomotorum i v USA, nevim, proc by nakonec nemohl byt turbomotor i v GT86. Budoucnost ukaze, ale vy se chovate a urazite, jako byste mel vesteckou kouli.

Fantomas
4. srpna • 10:28

Bláloli, čtyři-tým rokem? Nehrál sis při hodinách češtiny pod lavicí s kružítkem?

J.S.
4. srpna • 11:02

Hrál pane učiteli, ale tady nejsme na literárním kroužku :-* tady by měli být podstatná technická data, fakta a né smyšlenky a přání fanoušků mazdy.
..ápropós: taky mazdě fandím, za že jedou skyactiv bez "mas"turba a nebojí se "hrát si" s MX5...to je něco co už v Evropě není!

Fantomas
4. srpna • 11:13

Ani tvoje smyšlenky a patvary slov tady nemají co dělat. Nejsme tu na kroužku prasečího psaní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
J.S.
4. srpna • 11:52

Jojo, tak to bývá! Když dojdou argumenty, zbývá jenom urážet!
Asi jsi měl na mysli "prasecké" psaní, to jen pro pořádek, když se oháníš češtinou. A neurážej zvířata.

Fantomas
4. srpna • 12:06

Ale to ty sis začal s hloupými řečmi o blábolech a plkání. A když sám neumíš psát slušně a pořádně, nezbývá než ti dát ochutnat vlastní medicínu.

J.S.
4. srpna • 12:27

Aha, tak promiň. No já psal o tom, že v článku není jeden jediný fakt a vše je "jedna paní povídala". A na tom si trvám. A jestli Tobě přijde citace:"Toyota údajně hodlá využít jako základ Mazdu MX-5, motor dostane turbo...", jako něco smysluplného, pak bys asi měl zajít k psychiatrovi, vždyť to jen blábol jako prase! MX-5 jako základ nové GT-86 :-D
No nic argumentu jsem se od Tebe nedočkal, ale asi tuším proč. Jestli oni se za přezdívkou Fantomas neskrývají iniciály L.D. No je mi to už jedno, ale věřím, že mě nezklameš a svou nadvládu prokážeš za každou cenu posledním slovem!
http://www.autoweb.cz/toyota-gt86-a-jeji-porodn... ... tak sbohem

assffh
4. srpna • 14:28

Klid, fantomas je místní kokot komunista, ignoruj ho jak ostatní. Takových už tu bylo 20-cet.

Doporučujeme

Články odjinud