Toyota GT 86: za volantem nového kupé

Včera Toyota oficiálně oznámila první podrobnosti týkající se nového kupé GT 86. Protože jsme už na toto téma jeden článek psali, vezmu to stručně. Novinka má vážit necelých 1300 kg, k dispozici dostane motor o výkonu 200 koní, pohon zadní nápravy a samosvorný diferenciál. Řidiči se mají na co těšit.

Premiéry | Kupé | Toyota

Toyota GT 86 oficiálně: 200 koní, 205 Nm a extrémně nízké těžiště


Kromě prvních údajů vyslala japonská automobilka do světa internetu také první videa a aby toho nebylo málo, objevily se také ještě lepší snímky  z prezentace této novinky. Sice nejsou oficiální, ale za to jsou pořízeny přímo z interiéru a přímo ze závodního okruhu. Jak je vidět, japonský řidič si jízdu evidentně užívá.

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Toyota Yaris 1.3
Rok výroby: 2007
Stav: 121 554 km
Cena: 55 000 Kč
Toyota Auris 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 120 350 km
Cena: 115 000 Kč
Toyota Auris 1.8
Rok výroby: 2011
Stav: 59 482 km
Cena: 195 000 Kč
Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Civic Type R

Mají výkon kolem tří stovek koní, samosvorný diferenciál, pohon předních kol a ambice stát se tím nejlepší v kategorii „horkých hatchbacků“. No tak se podívejme na to, který z nich je nejlepší.

včera | Lukáš Dittrich | 19 příspěvků
Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost

Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ

Kdyby nám nedošel benzin, jezdíme v Krušných horách ještě teď. Kromě toho, že nás to ohromě baví, se pořád nemůžeme rozhodnout, kdo je z těchto dvou lepší.

26.  4.  2016 | Lukáš Dittrich | 25 příspěvků
Jaguar Project 7: Změřili jsme dynamiku britské bestie (+videa)

Jaguar Project 7 (dynamika)

Dostala se nám unikátní možnost usednout za volant Jaguaru Project 7. Za volant auta, kterého bylo vyrobeno pouze 250 kusů, které má fantastický podvozek a motor o výkonu 575 koní. Jak je rychlý v reálu? A co dokážou jeho obrovské karbon-keramické brzdy? Výsledky měření a videa najdete v tomto článku.

24.  4.  2016 | Lukáš Dittrich | 24 příspěvků