Toyota Fun Vii: šikovný chameleón pro Tokio

Na nadcházejícím autosalonu v Tokiu představí koncern Toyota originální studii Fun Vii. Má jít o „chytrý telefon na kolech“.

Tokijský autosalon je místem, na němž se tradičně setkáváme s těmi nejbláznivějšími koncepčními studiemi. Na stánku značky Toyota najdeme řadu špičkových premiér včetně sériového kupé Toyota GT 86 (dosud označovaného jako model FT-86), je ale pravděpodobné, že nejvíce pozornosti vzbudí třímístná studie Toyota Fun Vii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Fun Vii, nový koncept pro letošní autosalon v Tokiu

Mělo by se jednat o jistou obdobu „chytrého telefonu“ ve formě dopravního prostředku. Povrch karoserie i její útroby se mají snadno proměnit ve velkoplošné displeje a také barvu karoserie lze údajně měnit „stejně jednoduše jako stáhnout do telefonu novou aplikaci“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Toyota Fun Vii by měla živě komunikovat se svým provozovatelem i okolím v rámci dopravního provozu, přičemž ovládání má probíhat přes „chytrý telefon“ nebo jinou komunikační jednotku. Na podrobnosti si musíme počkat až na oficiální tokijskou premiéru. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků