Toyota FT-86: nový sporťáček je na světě

43 komentářů

kejkl
7. října • 22:24

Už se těším,až moje Camry roztrhá tuhle sračku na hadryB-]

Skyline
8. října • 8:21

:-D Camry je papirak, opravdu myslis, ze pri narazu projedes 86kou jako tank a "roztrhas tu sra.ku na hadry"? :-D Jo kdybys rekl Tundra nebo Sequoia, OK, ale zrovna Camry...

Nommo
7. října • 22:55

Problém je, že všichni se při tom budou koukat na "tuhle sračku", tak to nikdo neuvidí... B-]

badman
7. října • 11:35

Dlouhé roky se čekalo až to příjde a už je to tady. Auto na drifting jak stvořené a na jízdu jakbysmet. Je to nádhera ale musíme vydržet. vypadá to na nejlepší auto své kategorie na světě . Hurá Hurá Hurá!!!

Radek Ondrášík
7. října • 11:40

ano, 1600 kilo a 150 koni. To je uplny dream drift car...

petr
7. října • 11:43

Není nad to si údaje vycucat z prstu, že ? :-P

Radek Ondrášík
7. října • 11:54

Ale no tak

petr
7. října • 12:01

Vždyť je to pravda, protože ten motor má 160k a ne 150k jak tvrdíte a vzhledem k tomu, že ta Toyota je menší než VW Scirocco, který s motorem 2.0 TSI váží 1.298 kg, tak je vidět, že i váhu jste si vycucal z prstu :-P
Hold melete kraviny a sere Vás, že jsem na to přišel B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Chefino
8. října • 1:00

+1 :-D

Radek Ondrášík
7. října • 12:26

Ano, omlouvam se za ten vykon ulitlo mi 10 koni. Ale 1560 kg ma k 1298 kg Volkswagenu docela daleko, ze?

Martin Foltin
7. října • 18:24

Neuletelo ti nic. Sucasny dvojliter od Subaru ma 150 koni. 160 koni mal ten v predoslej Impreze. Ci je to na vyblbnutie dost to neviem. Na solidnu jazdu v Impreze to bohato postacuje. Samozrejme na sportak su ine poziadavky. Na druhej strane sa teraz dotahovat ako to bude jazdit je scestne. Kym to pride do vyroby, tak to moze byt cele inak. Mozno bude aj AWD verzia, mozno tam supnu preplnovany dvojliter, alebo atmosfericku 2,5 alebo 2,5turbo. Vyberat je z coho. A 300 koni v takomto sidle to by uz bol iny hukot.

K4m1k4z3
7. října • 23:54

Současná DOHC verze EJ20 (NA) má 155-190k.

fillippsp
7. října • 18:38

300 koní spáli vaše výplatné pásky

Martin Foltin
7. října • 18:52

Tak ich uz nebude musiet majitel archivovat. Podla mna na taketo auto bohate postacuje okolo 200-220 koni. Ved kolko mal Speedster a aka to bola motokara.

petr
7. října • 12:40

A těch 1.560 kg máte odkud jestli to není tajné ?

Radek Ondrášík
7. října • 13:07

Od vas?

petr
7. října • 13:44

Ode mne těžko, já tento údaj vidím poprvé a dost pochybuji, že by byl reálný. Když kouknu na váhy různých aut, např.:Subaru Impreza WRX STi = 1.505 kg
VW Passat 2.0 FSI 4Motion = 1.567 kg
Lexus IS 250 = 1.570 kgTakže dost pochybuji, že by malý sporťáček tolik vážil. Teoreticky by to mohla být celková hmotnost, ale to mi přijde zase málo, protože by ta Toyota vážila o 200kg míň než Scirocco. Ledaže by to byl aritmeticky průměr pohotovostní a celkové hmotnosti :-))

.Big Smoke.
7. října • 16:17

Audi TT s dvoulitrovým motorem a podobnými rozměry jako FT váží 1260 kg.

Skyline
7. října • 17:16

To ale mluvis o ponekud jinem TT, nez je to dnesni, ne? TT RS je naprosto silene vypasena obluda (tusim cca 1800 kg) a nemyslim, ze z toho pul tuny pripada na paty valec a turbo.

petr
8. října • 7:10

Audi TT RS váží 1.450 kg (pohotovostní), těch 1.850kg je celková hmotnost.

Skyline
8. října • 8:18

Mas pravdu, na strankach Audi to tak je. Ja to mel z jineho zdroje a popravde, to auto se v zatackach chova, jako kdyby tech 1800 kg melo, takze me ani nenapadlo si to overovat.

Radek Ondrášík
7. října • 16:26

No neni to skvele?

kiskovce
7. října • 12:22

palec hore...on trepe blbosti uz velmi dlho..chudacik

Radek Ondrášík
7. října • 12:26

ale cesky

iggi
7. října • 14:50

lepsie krasna spisovna slovencina ako nejaka biedna cestina

K4m1k4z3
7. října • 10:32

FT 86 = Fujiwara Tofu, pro ty, kterým to ještě nedošlo. A to auto je naprosto úžasný.

cyborg
7. října • 9:53

Zadokolka je pro takovou karu to nej a to ze vyhuchali tezky 4x4 je jeste lepsi. Kazdy kg dolu je dobry a 4x4 je u sportovni kary navic spis na obtiz. Ze ma motor ve predu nevadi, jestli to dobre odladili. Vzdyt kolik takovych sporataku jezdi..
2.0 motor staci jestli z nej dostanou aspon pres 220ps a dostanou-li s vahou dost nizko (kolem tuny)....
Ja sem optimista a doufam ze z toho vyleze spartanska moderni kara ala Integra od Hondy (jasne to byla predokolka) ale tehdy dokazali ze i s 1,8 motorem a predokoulkou jde udelat sportovni auto... tak proc by se to toyote nemohlo podarit dnes... navic s nahonem zadnich kol.

Ivan
7. října • 6:22

Proč jsou ty fotky počkozené (bílé tečky a jakoby bílé škrábance)?

Dr.S
7. října • 8:48

Mne by spíš zajímalo proč proboha není možné aby byli fotky v celém okně bez potřeby posouvání. nejde tam dát jiná velikost snímků??

trent
7. října • 4:50

Auto je to moc pěkné, snad takto bude vypadat i produkční verze. Jen nevím proč jsou na přístrojovce ty zipy? Že by pratelná přístrojovka?Na českých vozovkách by se to pěkně rozcinkalo.

Radek.
7. října • 2:21

Autíčko zepředu i zevnitř celkem hezké (jeden by skoro řekl "konečně nová Celica") - ale když už si vzali na paškál Imprezzu, tak proč k sakru museli vykastrovat hotový a povedený náhon z přední nápravy? Pohádky o hmotnostních výhodách díky degradaci 4×4 na zadohrab ať si nechají pro ty, co nepoznají že motor zůstal vpředu...

petr
7. října • 6:17

Protože to má být sporťák pro zábavu kde můžeš projíždět zatáčky smykem (tedy pokud půjdou vypnout elektronické berličky).

Radek Ondrášík
7. října • 7:40

Tomu muze uverit jenom zaslepeny fanousek, nebo prodejce Toyoty. V ramci toho, jaky motor tam chystaji dat, takze zadne podobne radovanky nehrozi, na to ten motor nebude mit. Leda by vaha tohoto vozu byla pod tunu, coz zarucene nebude. Takze pri predpokladane vaze okolo tuny a pul, coz bude u Toyoty velky uspech, to bude nudne tupe auto, ktere se bude sinout kupredu pozvolna a rozvazne a pozavodi to kde jake 1,4 turbo z dnesni produkce v naprosto tuctovych vozech typu Bravo, P308 apod.

Thor
7. října • 13:24

Koncept ještě nepředstaven a Ondrášík už jak to bude jezdit :-D:-D:-D Děkujme vizionáři. Předpokládám, že nová profese po psaní je analytik. Fšeho :-D:-D:-D

Thor
7. října • 13:25

... ví jak ... Musim si to sám po sobě opravit :-P

petr
7. října • 10:36

Ajéje, tady má někdo mindrák z Toyoty :-D

Radek Ondrášík
7. října • 10:37

:) samozrejme :)

RedBaron
7. října • 8:37

Podle mě je to docela sympatické auto. Malá zadokolka tu dlouho chyběla, tahle bude mít navíc motor boxer, který neční až do kapoty a slibuje nízko ležící těžiště a snad se jim povede udržet hmotnost kolem 1300, v míň nedoufám. Určitě v budoucnu dostane i lepší (turbo)motory. Je to prostě odkaz na starou zadokolku Corolla AE-86, s níž driftoval Hatchi Roku v Initial D :o)http://www.youtube.com/watch?v=ezrmU9YayHs&fmt=18

Skyline
7. října • 12:13

Hehe:-D Koukam, ze jsi uplny odpornik:-D "Hachi-roku" neni zadny chlap z Initial D, "hachi-roku" je japonsky "86". Ten chlapik, ktery s ni v Initial D jezdil, se jmenoval Takumi. Nez budes priste delat chytreho o necem, co vubec neznas, tak si to zkus vygooglit treba v cestine, kdyz uz to z anglictiny prelozit nedokazes.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RedBaron
7. října • 13:19

OT: Diky žeš mi přišel vynadat, moje hanba, díky za doplnění. :-OAle co říkáš na FT-86? ;-)

Atlis
7. října • 18:34

Hosi nechcem vam kazit diskusiu, ale podla TG ma to auto vazit 1200kg, takze pri atmosferickych 200k to bude jazdit docela svizne...

Skyline
7. října • 14:23

Nejde o zadne "vynadani", jde proste o uvedeni veci na pravou miru + natuknuti, ze takhle radsi ne. FT - bohuzel, na AE odkazuje akorat nazev a zadni pohon, jinak tam zadny odkaz nevidim, coz je podle me hodne promarnena prilezitost (viz 350Z). Na druhou stranu, lepsi, nez kdyby to dopadlo jak hruza F500... Zboku to az po B-sloupek pripomina mix S2000 a GT-R, zadek je jak z jineho auta. Jsem zvedav, jak moc uhladi finalni verzi.
Interier je pak hrozny uplne, nechapu ty hranate vydechy, ktere vypadaji jako vyfuky u TL SH-AWD, kdyz na celem aute zadny dalsi podobny prvek neni. Pest na oko, hlavne, ze vyfuky jsou kulate... Proste nedomysleny design "inside out". Ale finalni zaver na design si necham na produkcni verzi, tohle nema cenu nejak vyrazne pitvat do detailu.Naopak co je super je FR layout, pokud bude rozumna vaha a vykon, bude to VELMI zajimave auto. Spolecne s tim novym Hyundaiem a CR-Z by mohlo jit o hodne podarenou renesanci sportovnich aut kde je na prvnim miste ovladatelnost a az na druhem hromady kilowattu. Osobne doufam, ze v tom bude nejaka poradna atmosfera, turba jsou zatim porad vcelku nuda (jel jsem 750i, 335i, TT RS, Fikus RS atd., to jen aby nekdo nerekl, ze hodnotim neco, co neznam). Soucasny hon za turbokilowatty mi pripomina hon na pocet megapixelu u fotaku a je nacase, aby nekdo zacal vylepsovat i optiku, uroven sumu a dalsi veci, ktere ani tisic megapixelu nezachrani. Takze Toyote kazdopadne fandim.

petr
7. října • 11:59

Myslím, že pod 1.300 kg by se dostat mohli. Ta Toyota je ve všech rozměrech menší než VW Scirocco, který s motorem 2.0 TSI váží 1.298 kg, takže by to nemusel být problém.Rozměry:
délka 4.160 mm (VW - 4.256 mm), šířka 1.760 mm (VW - 1.810 mm), výška 1.260 mm (VW - 1.404 mm).Základní motor by měl mít 160k a ve verzi s turbem přes 200k.

Doporučujeme

Články odjinud