Toyota FT-86 na nových foto, v „rodinném kruhu”

Jistě si vzpomínáte na září loňského roku, kdy automobilka Toyota představila na tokijském autosalonu koncept svého sportovního modelu, na němž se podílela společně se Subaru. Jejich spolupráce vyvrcholila do působivého konceptu na bázi Subaru Impreza s pohonem zadních kol, který se evropskému publiku představil poprvé na probíhajícím ženevském autosalonu. I na starém kontinentu má automobilce navrátit pevné místo v segmentu sportovních vozidel, od něhož začaly japonské automobilky v posledním desetiletí citelně ustupovat.

Toyota FT-86 také potvrzuje již dříve vyřčená slova výkonného ředitele, o tom že budoucí Toyoty by měly být více emotivní a řidiči přinést opravdový požitek z jízdy. A když to už nemá platit o hybridech, pak o FT-86 to musí platit dvojnásob. Při příležitosti uvedení nového modelu, vypustila automobilka do světa nové fotografie, na nichž se novinka ukazuje i v kruhu své „rodiny“, tedy svými nepřímými předchůdci - modely Celica, Supra a AE86.

Tip: Představení Toyoty FT-86 naleznete v tomto článku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota FT-86
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků