Toyota FT-86 II: v Ženevě čekejte jen další koncept (foto)

Je tomu již pěkných pár pátků, co se Toyota vytasila s konceptem FT-86, který má reprezentovat malé, lehké sportovní kupé s pohonem zadních kol. Vůz vzniká ve spolupráci se Subaru a jeho první pořádné představení jsme vám přinesli již koncem roku 2009, později jsme jej doplnili i novými snímky a videem. Od té doby se o tzv. Toyobaru, jak se vozu začalo v mezičase říkat, a jeho sériové podobě mluvilo mnohokrát, dodnes jsme se jí ale nedočkali. A nedočkáme se jí ani na letošním ženevském autosalonu.

Toyota totiž oznámila, že do Švýcarska přiveze pouze další evoluci svého původního konceptu, které říká poněkud nenápaditě FT-86 II. Na druhou stranu automobilka potvrdila, že koncept se značně přiblíží produkční podobě modelu a bude již jasně dávat najevo, jak bude dosud nepojmenovaný sériový vůz vypadat.

Při té příležitosti jsme se dočkali i první fotografie FT-86 II, dobrá polovina vozu je ale jaksi skryta garážovými vraty. Uvidíme tedy, s čím nakonec Toyota do Ženeve přijede a zda se již konečně dočkáme alespoň jasného sdělení o termínu začátku výroby sériové verze, jejím jménu či přesnějších technických specifikací.

Klepněte pro větší obrázek
Toyota FT-86 II zatím takto
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků