Toyota FT-86 bude i ve verzi roadster. A dvojče od Subaru zřejmě také...

Na tomto místě jsme vám představili studii připravovaného levného sportovního vozu Toyota s pohonem zadních kol (označení FT-86 je pouze provizorní a sílí přesvědčení, že by se mohlo vrátit legendární jméno Celica), kde jste se také dozvěděli o tom, že její podvozek má vycházet z techniky Subaru. A pod značkou Subaru by se v modifikované podobě měl rovněž vyrábět.

Nyní Toyota potvrdila, že se má tento vůz vyrábět i v provedení se skládací střechou. Na tom není nic až tak zajímavého, ovšem jen do chvíle, kdy si uvědomíme, že se díky úzké kooperaci zřejmě dočkáme i roadsteru Subaru, což by bylo vůbec poprvé v historii této značky. A ta si jistě nenechá utéct příležitost a tuto zásadní premiéru okoření svým přeplňovaným „boxerem“ a trvalým pohonem všech kol. No co, v porovnání se spřízněnou Toyotou má jít o dražší provedení, tak by se na tyto prvky mohlo dostat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota FT-86 Coupe v předprodukční podobě
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků