Toyota FT-86 bude i ve verzi roadster. A dvojče od Subaru zřejmě také...

Na tomto místě jsme vám představili studii připravovaného levného sportovního vozu Toyota s pohonem zadních kol (označení FT-86 je pouze provizorní a sílí přesvědčení, že by se mohlo vrátit legendární jméno Celica), kde jste se také dozvěděli o tom, že její podvozek má vycházet z techniky Subaru. A pod značkou Subaru by se v modifikované podobě měl rovněž vyrábět.

Nyní Toyota potvrdila, že se má tento vůz vyrábět i v provedení se skládací střechou. Na tom není nic až tak zajímavého, ovšem jen do chvíle, kdy si uvědomíme, že se díky úzké kooperaci zřejmě dočkáme i roadsteru Subaru, což by bylo vůbec poprvé v historii této značky. A ta si jistě nenechá utéct příležitost a tuto zásadní premiéru okoření svým přeplňovaným „boxerem“ a trvalým pohonem všech kol. No co, v porovnání se spřízněnou Toyotou má jít o dražší provedení, tak by se na tyto prvky mohlo dostat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota FT-86 Coupe v předprodukční podobě
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Avensis 1.794
Rok výroby: 2005
Stav: 95 066 km
Cena: 93 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek