Toyota FT-86 a Honda CR-Z na prvním videu, Japonci je ukázali domácím médiím

Nečekejte žádné akční záběry z jízdy, oba vozy jsou zatím koncepty a ty se ukazují pouze v klidu, nicméně i tak jde o zajímavé video. Tyto dvě novinky si totiž odbudou svou světovou premiéru až za dva týdny na tokijském autosalonu, a tak musí mít japonský Motor Magazine dobré kontakty u tamních výrobců, aby mu vozy v takovém předstihu ukázal.

Vozů, které se objeví v Tokiju, najdete na videu více, těmi hlavními jsou ale opravdu dvě nejžhavější japonské novinky. Dlouho avizovaný sporťáček z dílen Toyoty a Subaru, Toyota FT-86 a nová variace na Hondu CR-X, model CR-Z. Oba jsme vám představili v uplynulých týdnech a oba mají šanci stát se něčím více než nudnými elektrickými přibližovadly, kterých jsou dnes autosalony plné.

Krom toho můžete na snímku shlédnout i pár vozů z druhé skupiny... Nissan Leaf, Mitsubishi PX MiEV a Mazdu Kiyora, o všech již byla řeč dříve a novinkou budou vesměs jen na japonské půdě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků