Toyota Corolla 2014 v evropské specifikaci (+ 28x foto)

Značka Toyota představila, záhy po americkém, také evropské provedení svého sedanu Corolla.

Krátce poté, co automobilka Toyota zveřejnila snímky a detaily k novému sednu Corolla určenému zákazníkům v USA, vám můžeme ukázat novou Corollu tak, jak ji budeme potkávat na našich silnicích. Tento sedan nižší střední třídy s tříprostorovou karoserií se stupňovitou zádí se bude také pro Evropu vyrábět po boku modelu Verso v turecké továrně Sakarya, přičemž jeho debut proběhl přímo v Istanbulu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Corolla pro Evropu

Zatímco k americké Corolle jsme vám již mohli přinést všechny podrobnosti včetně rozměrů a pohonných jednotek, u té evropské se zatím budeme muset spokojit se sadou fotografií. Jak jistě očekáváte, nejvíce odlišností najdeme v tvarování předního a zadního čela karoserie, přičemž v základních proporcích karoserie lze číst prvky studie Toyota Furia Concept představené na letošním autosalonu v Detroitu. Bohužel ani jedna z verzí nové Corolly celkově vzato nepůsobí zdaleka tak dynamicky ani odvážně, což na druhou stranu konzervativním zákazníkům jistě vadit nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Uvnitř to je cosi mezi americkou Corollou a evropským Aurisem

Určitě nás nepřekvapí, že nová Toyota Corolla v provedení pro Evropu nese prvky podobné před rokem prezentovanému modelu Toyota Auris. Sestava předních světlometů propojených výraznější maskou chladiče více připomíná střední model Toyota Avensis, ovšem na Corolle působí poněkud těžkopádně. Vysoká záď nese větší svítilny než má americká verze, interiér evropské Corolly je snad až na vodorovnou lištu a související prolomení palubní desky v úrovni nad displejem multimediální soustavy shodný s Aurisem.

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků