Toyota Corolla 2014 v evropské specifikaci (+ 28x foto)

Značka Toyota představila, záhy po americkém, také evropské provedení svého sedanu Corolla.

Krátce poté, co automobilka Toyota zveřejnila snímky a detaily k novému sednu Corolla určenému zákazníkům v USA, vám můžeme ukázat novou Corollu tak, jak ji budeme potkávat na našich silnicích. Tento sedan nižší střední třídy s tříprostorovou karoserií se stupňovitou zádí se bude také pro Evropu vyrábět po boku modelu Verso v turecké továrně Sakarya, přičemž jeho debut proběhl přímo v Istanbulu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Corolla pro Evropu

Zatímco k americké Corolle jsme vám již mohli přinést všechny podrobnosti včetně rozměrů a pohonných jednotek, u té evropské se zatím budeme muset spokojit se sadou fotografií. Jak jistě očekáváte, nejvíce odlišností najdeme v tvarování předního a zadního čela karoserie, přičemž v základních proporcích karoserie lze číst prvky studie Toyota Furia Concept představené na letošním autosalonu v Detroitu. Bohužel ani jedna z verzí nové Corolly celkově vzato nepůsobí zdaleka tak dynamicky ani odvážně, což na druhou stranu konzervativním zákazníkům jistě vadit nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Uvnitř to je cosi mezi americkou Corollou a evropským Aurisem

Určitě nás nepřekvapí, že nová Toyota Corolla v provedení pro Evropu nese prvky podobné před rokem prezentovanému modelu Toyota Auris. Sestava předních světlometů propojených výraznější maskou chladiče více připomíná střední model Toyota Avensis, ovšem na Corolle působí poněkud těžkopádně. Vysoká záď nese větší svítilny než má americká verze, interiér evropské Corolly je snad až na vodorovnou lištu a související prolomení palubní desky v úrovni nad displejem multimediální soustavy shodný s Aurisem.

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků