Bohužel doba zábavných sportovních aut pro střední třídu je pryč. Japonci je zařízli skoro úplně, takže nám tu zbyl konzern s designem podobným německým tankům z 2sv. války (hranaté krabice). Ono se vlastně není co divit. Každý totiž kupuje buď naftové šetřílky s batohem a nebo přerostlé SUVsaury.
Jedny z nejlepších a hlavně nejcharizmatičtějších a nejspolehlivějších aut na světě....sám jsem vlastnil Generaci z roku 91´a vydržela 15 let bez jediného problému...naprostá ikona. I když nebyla dokonalá (nedotáčivost, v zatáčkách těžká na předek...), byla neskutečná radost ji řídit. a stále vypadá hezky i po 20 letech....prostě kultovní sporťák ;-)
Souhlasim,donedávna jsem vlastnil to čtyřočko,r.v. 94 s 2.0 129kW,měl jsem jí 4 roky,bylo to moje první auto a jaký prasečiny sem s ní ze začátku dělal to bylo neskutečný, že to vůbec vydržela,nikdy mě nikde nenechala,úžasně se s ní jezdilo,už jenom radost se do Celicy posadit,topila v zimě snad za 2 minuty. Prostě krásný vzpomínky,ke všemu jako 16 letý auto vydželo 8 ostrých kol na Ringu. A prý ta 7 generace je podvozkově horší,dle toyota klubu.
...svatá pravda!! Taky znám, r.v. 1990, červená...nádhera a spolehlivost. Miluji Toyotu a hlavně Hondu!! Hlavně proto, že si dodnes tyhle dvě automobilky na nic nehrají a vyhýbájí se i globálnímu čachrování s motory, "nouhau" atd.( á la TDCI= HDI...), kterému podlehl Nissan a bohužel i Mitsubishi...(než zjistil průser s motorem 2.0 TDi - 103 kW)hádejme od jakého koncernu... Prostě, namají to zapotřebí.
nissan ma tiez svoje diesle 2,0TD a 2,2 v almerach i v primerach... to je nissan vyroba i ked je pravda, ze 1,9 a v6 su renault... kazdopadne neviem ci diesel ma nieco s kultovymi motormi, dieslak je len usporna alternativa a benzinaky ma nissan svoje a su to doslova kultove motory...v zamori u nas nie samozrejme i ked... napr taky SR20DE ci SR20VE SR20DET staci dat do googla... nehovoriac o 6valcoch zo skyline sx a zx maximy atd proste spica
Já sem od té doby příznivec toyoty...asi už doživotní :) V současné době mě mrzí že nedělají žadné takové auto (zrušena Supra, Celica, MR2 a dokonce není a ani nebude Auris TS). Takže ted jezdím corollou TS 2003. Je ve všem asi lepsí než Celica, ale Celica byla prostě Celica :) Japonské benzínové motory jsou prostě nesmrtelné :) PS: Corolla TS je 1,8 co má 190 koní a přitom s ní jezdím za 7,2l .....no paráda :)
Mitsubishi má naštěstí již svůj vlastní diesel.
Víc není co dodat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.