Toyota C-HR se v Česku vejde pod půl milionu a nabízí spoustu výbavy

Toyota uvedla na český trh excentrický crossover C-HR. Za slušné peníze dostanete opravdu slušnou porci výbavy.

Nabídka Toyoty C-HR je na českém trhu sestavena velmi rozumně – dva motory, dvě převodovky, dva pohony a čtyři výbavy. Nicméně už i základní linie Live, která s motorem 1.2 Turbo o výkonu 85 kW a točivém momentu 185 N.m vychází na 489.900 Kč, má hodně co nabídnout. Ve standardu je sedm airbagů, automatické přepínání dálkových světel, adaptivní tempomat, omezovač rychlosti, asisten rozjezdu do kopce, sportovní sedadla, litá 17“ kola, audio s CD přehrávačem, USB vstupy a čtyřmi reproduktory, nebo manuální klimatizace. To jde, nemyslíte?

SUV | Autosalony | Premiéry | Toyota | Paříž 2014

Toyota C-HR signalizuje podobu budoucích modelů značky

Výbava Active začíná s uvedeným motorem na částce 534.900 Kč, přičemž vůz už například umí rozpoznávat dopravní značky, nechybí mu mlhovky, světelný senzor, kožený potah volantu, vyhřívání předních sedadel, infotainment Toyota Touch 2 s osmipalcovou obrazovkou, zadní parkovací kamera a u hybridu ani startování tlačítkem. Hybrid s touto výbavou stojí 629.900 Kč, přičemž o jeho pohon se stará kombinace zážehové osmnáctistovky a elektromotoru s kombinovaným výkonem 90 kW.

Video | SUV | Design | Autosalony | Toyota | Paříž 2014

Toyota C-HR prezentuje nový design a novou platformu  

S výbavou Dynamic přichází první specifikum – s motorem 1.2 Turbo stojí 579.900 Kč a hybridním pohonem je o 95.000 Kč dražší, podmínkou je však objednání metalízy (15.000 Kč), speciálního laku nebo bílé perleti (22.500 Kč). Výbava se v klíčových prvních od Activu moc neliší, můžete si však připlatit za celou řadu paketů, což u nižších výbav nelze.

Namátkou je to třeba paket Comfort za 40.000 Kč (obsahuje systém výstrahy na dopravu za vozem, sledování slepého úhlu, automaticky sklopná vnější zpětná zrcátka, bezklíčové nastupování a startování, vyhřívání volantu, inteligentní parkovací asistent), nebo paket LED za 30.000 Kč (LED přední a zadní světla, LED mlhová světla, automatické nastavení výšky předních světlometů, sekvenční směrová světla), zrovna pro výbavu Dynamic je však podmínkou volba paketu Comfort. Infotainment Toyota Touch 2 s navigací Go stojí 17.000 Kč už od druhé výbavy.

Toyota | Frankfurt 2015

Toyota předvede na IAA nový Prius, hybridní RAV4 i koncept C-HR

Na samotném vrcholu trůní výbava Executive. S motorem 1.2 Turbo stojí nejméně 609.900 Kč a hybrid je o tradičních 95.000 Kč dražší, malý turbomotor ale nutně nemusí zůstat pouze u manuální šestistupňové skříně a pohonu předních kol. Za čtyřkolku se připlácí 60.000 Kč, k té se ale váže automat MultidriveS za 50.000 Kč.

Čalounění sedadel je u této linie vždy minimálně kožené, ve standardu dostanete paket Comfort za 40.000 Kč, a zvolit dále můžete paket Kůže za 35.000 Kč (nabízí tmavou umělou nebo přírodní kůži, ve standardu je bronzová), ke kterému se však váže paket LED za 30.000 Kč nebo Premium s audiem JBL za 45.000 Kč. Je to trochu zapeklité.

Zajímavosti | SUV | Ženeva 2016 | Toyota | Nissan

Produkční Toyota C-HR se ukáže v Ženevě jako soupeř Nissanu Juke

Toyota C-HR je konkurentem Hondy HR-V nebo Mazdy CX-3, jenže zatímco tyto vozy se na českém trhu už poměrně zabydlely, Toyota se teprve odpichuje z místa a čeká dokonce i na technická data. Vedle základních rozměrů (délka 4350 mm, šířka 1790 mm, výška 1550 mm, rozvor 2640 mm, kufr 377 litrů) si tedy musíme vystačit pouze se spotřebou hybridu – činí 3,7 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Yaris 1.298
Rok výroby: 2008
Stav: 111 016 km
Cena: 89 000 Kč
Toyota Corolla 1.398
Rok výroby: 2006
Stav: 164 468 km
Cena: 60 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2010
Stav: 112 856 km
Cena: 93 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků