Toyota C-HR se v Česku vejde pod půl milionu a nabízí spoustu výbavy

Toyota uvedla na český trh excentrický crossover C-HR. Za slušné peníze dostanete opravdu slušnou porci výbavy.

Nabídka Toyoty C-HR je na českém trhu sestavena velmi rozumně – dva motory, dvě převodovky, dva pohony a čtyři výbavy. Nicméně už i základní linie Live, která s motorem 1.2 Turbo o výkonu 85 kW a točivém momentu 185 N.m vychází na 489.900 Kč, má hodně co nabídnout. Ve standardu je sedm airbagů, automatické přepínání dálkových světel, adaptivní tempomat, omezovač rychlosti, asisten rozjezdu do kopce, sportovní sedadla, litá 17“ kola, audio s CD přehrávačem, USB vstupy a čtyřmi reproduktory, nebo manuální klimatizace. To jde, nemyslíte?

SUV | Autosalony | Paříž 2014 | Premiéry | Toyota

Toyota C-HR signalizuje podobu budoucích modelů značky

Výbava Active začíná s uvedeným motorem na částce 534.900 Kč, přičemž vůz už například umí rozpoznávat dopravní značky, nechybí mu mlhovky, světelný senzor, kožený potah volantu, vyhřívání předních sedadel, infotainment Toyota Touch 2 s osmipalcovou obrazovkou, zadní parkovací kamera a u hybridu ani startování tlačítkem. Hybrid s touto výbavou stojí 629.900 Kč, přičemž o jeho pohon se stará kombinace zážehové osmnáctistovky a elektromotoru s kombinovaným výkonem 90 kW.

SUV | Video | Autosalony | Paříž 2014 | Design | Toyota

Toyota C-HR prezentuje nový design a novou platformu  

S výbavou Dynamic přichází první specifikum – s motorem 1.2 Turbo stojí 579.900 Kč a hybridním pohonem je o 95.000 Kč dražší, podmínkou je však objednání metalízy (15.000 Kč), speciálního laku nebo bílé perleti (22.500 Kč). Výbava se v klíčových prvních od Activu moc neliší, můžete si však připlatit za celou řadu paketů, což u nižších výbav nelze.

Namátkou je to třeba paket Comfort za 40.000 Kč (obsahuje systém výstrahy na dopravu za vozem, sledování slepého úhlu, automaticky sklopná vnější zpětná zrcátka, bezklíčové nastupování a startování, vyhřívání volantu, inteligentní parkovací asistent), nebo paket LED za 30.000 Kč (LED přední a zadní světla, LED mlhová světla, automatické nastavení výšky předních světlometů, sekvenční směrová světla), zrovna pro výbavu Dynamic je však podmínkou volba paketu Comfort. Infotainment Toyota Touch 2 s navigací Go stojí 17.000 Kč už od druhé výbavy.

Frankfurt 2015 | Toyota

Toyota předvede na IAA nový Prius, hybridní RAV4 i koncept C-HR

Na samotném vrcholu trůní výbava Executive. S motorem 1.2 Turbo stojí nejméně 609.900 Kč a hybrid je o tradičních 95.000 Kč dražší, malý turbomotor ale nutně nemusí zůstat pouze u manuální šestistupňové skříně a pohonu předních kol. Za čtyřkolku se připlácí 60.000 Kč, k té se ale váže automat MultidriveS za 50.000 Kč.

Čalounění sedadel je u této linie vždy minimálně kožené, ve standardu dostanete paket Comfort za 40.000 Kč, a zvolit dále můžete paket Kůže za 35.000 Kč (nabízí tmavou umělou nebo přírodní kůži, ve standardu je bronzová), ke kterému se však váže paket LED za 30.000 Kč nebo Premium s audiem JBL za 45.000 Kč. Je to trochu zapeklité.

Zajímavosti | SUV | Ženeva 2016 | Toyota | Nissan

Produkční Toyota C-HR se ukáže v Ženevě jako soupeř Nissanu Juke

Toyota C-HR je konkurentem Hondy HR-V nebo Mazdy CX-3, jenže zatímco tyto vozy se na českém trhu už poměrně zabydlely, Toyota se teprve odpichuje z místa a čeká dokonce i na technická data. Vedle základních rozměrů (délka 4350 mm, šířka 1790 mm, výška 1550 mm, rozvor 2640 mm, kufr 377 litrů) si tedy musíme vystačit pouze se spotřebou hybridu – činí 3,7 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota  2.231
Rok výroby: 2009
Stav: 143 151 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Avensis 1.794
Rok výroby: 2006
Stav: 195 954 km
Cena: 85 000 Kč
Toyota Land Cruiser 2.982
Rok výroby: 2007
Stav: 208 503 km
Cena: 295 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků