Toyota C-HR prezentuje nový design a novou platformu

Japonská Toyota dorazila na pařížský autosalon s novou studií označenou jako C-HR. Jde o budoucí kompaktní crossover. Na současném konceptu si můžeme prohlédnout nový design a automobilka zároveň na této novince prezentuje také novou platformu. 

SUV | Autosalony | Premiéry | Paříž 2014 | Toyota

Toyota C-HR signalizuje podobu budoucích modelů značky

Tisková zpráva podrobně popisuje design, ale ten nejlépe prozradí přiložené fotografie. Auto jako takové je dlouhé 4350 mm, široké 1850 mm a vysoké 1500 mm. Rozvor náprav dosahuje na 2640 mm. Toyota také slibuje díky použití nové platformy níže položené těžiště a vyšší tuhost karoserie. 

Z Toyoty C-HR vzejde crossover, který se zařadí v nabídce pod model RAV4. Co přesně je pod kapotou, to automobilka neřekla. V tiskové zprávě pouze stručně uvedla, že studie využívá nové plně hybridní ústrojí, které přinese výrazné snížení spotřeby paliva. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků