Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

Autosalon v Ženevě se koná už za čtrnáct dní a Toyota na něm představí omlazený model Avensis s novými benzínovými i naftovými motory. První náznaky nového designu si můžete prohlédnout na dvou zveřejněných fotografiích. Technické detaily Toyota ještě nezmiňuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota toho víc neukázala, ale nejdůležitější stejně budou emise nových motorů

Rozšíří se bezpečnostní výbava o různé asistenty pro jízdu v pruzích a podobně, nové motory (že by se pod kapotou objevil diesel od BMW?) mají být výrazně kultivovanější a především ekologičtější a zapracuje se i na interiéru, kde mají být kvalitnější materiály a větší možnosti konektivity.

Ojetiny | Život řidiče

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Toyota Avensis má před sebou nejistou budoucnost, neboť to vypadá, že tento facelift bude zároveň poslední věc, která se na Avensisu stane. Automobilka totiž zřejmě v roce 2018 přestane model vyrábět a nahradí ho globálním produktem.

Je ale ještě příliš těžké předbíhat, co to přesně bude za auto, nicméně Toyota už před časem potvrdila, že Avensis nahradí výhradně hybridním modelem. Prodeje Avensisu po krizi v roce 2008 výrazně spadly. V předkrizovém období Toyota prodávala v Evropě přes 100 000 avensisů za rok, v roce 2011 to bylo už jen 56 000 aut, v loňském roce dokonce jen necelých 29 000 vozů.

Zobrazit tiskovou zprávu
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků