Kapitoly článku:
Má Avensis šanci?
Očividně. Na první pohled na něm bylo totiž znát, že nesl visačku Made in Europe. Jeho vývoj probíhal na starém kontinentu. Zde probíhalo odladění a zkalibrování motoru a podvozku pro evropské silnice. Byl ušitý na míru evropským řidičům.
„Je to vůbec poprvé, kdy jsme takto postupovali uprostřed životního cyklu kteréhokoli z modelů značky Toyota,“ řekl v Nice Wim Iterbeke, manažer evropských projektů Toyoty.
K největším kladům nového Avensisu bych já osobně řadil kultivovanost. Automobil je nyní o poznání tišší a pohodlnější, než byl jeho předchůdce. Konstruktérům se podařilo minimalizovat hluk, vibrace i chvění.
A pak bych také vyzdvihl výbavu vozu. Ta standardní je nyní bohatší. Zde je důkaz:
Terra - nově navíc denní svícení a rádio s CD/MP3/USB. Luna - rozhraní Toyota Touch, Bluetooth, zadní parkovací kamera. Sol - nově k adaptivním bi-xenonovým světlometům diody pro denní svícení, sedadla čalouněná kombinací Alcantara/kůže. Premium- navigace Touch & Go Plus a čalounění perforovanou kůží.
Hlavním tahákem - tedy alespoň v prvních měsících - ale budou zaváděcí ceny. Ty zřejmě trh s Avensisem rozhýbou...
Kompletní fotogalerie