Toyota Auris: oficiální fotky, oficiální informace

Toyota zveřejnila první informace o nové generaci modelu Auris, která se představí na autosalonu v Paříži. Auris modelového roku 2013 je oproti tomu předchozímu delší, a to přesně o 30 mm, naopak na výšce Toyota ubrala 55 mm. Rozvor náprav i šířka jsou shodné s odstupující generací. Kromě toho bude novinka také o 40 kilogramů lehčí a výrobce slibuje rovněž lepší aerodynamiku.

Toyota | Citroën

Souboj: Citroën C4 versus Toyota Auris HSD

Co se motorů týká, přijde nový Auris na trh s dvojicí benzinových jednotek, alternativou budou dva dieselové motory nebo hybridní provedení. Pokud se naplní plány japonské automobilky, pak by jedna třetina zákazníků měla sáhnout po benzínu, druhá třetina po dieselu a ta třetí po hybridu. Na téma motorů žádná překvapení nečekejte, jde o dobře známé jednotky (1,33 Dual VVT-i, 1.6 Valvematic, 1.4 D-4D a 2.0 D-4D). Další podrobnosti týkající se evropského provedení Toyoty Auris by měly brzy následovat. 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota RAV4 2.231
Rok výroby: 2006
Stav: 133 880 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků