Toyota Auris: oficiální fotky, oficiální informace

Toyota zveřejnila první informace o nové generaci modelu Auris, která se představí na autosalonu v Paříži. Auris modelového roku 2013 je oproti tomu předchozímu delší, a to přesně o 30 mm, naopak na výšce Toyota ubrala 55 mm. Rozvor náprav i šířka jsou shodné s odstupující generací. Kromě toho bude novinka také o 40 kilogramů lehčí a výrobce slibuje rovněž lepší aerodynamiku.

Toyota | Citroën

Souboj: Citroën C4 versus Toyota Auris HSD

Co se motorů týká, přijde nový Auris na trh s dvojicí benzinových jednotek, alternativou budou dva dieselové motory nebo hybridní provedení. Pokud se naplní plány japonské automobilky, pak by jedna třetina zákazníků měla sáhnout po benzínu, druhá třetina po dieselu a ta třetí po hybridu. Na téma motorů žádná překvapení nečekejte, jde o dobře známé jednotky (1,33 Dual VVT-i, 1.6 Valvematic, 1.4 D-4D a 2.0 D-4D). Další podrobnosti týkající se evropského provedení Toyoty Auris by měly brzy následovat. 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků