zmetek co mi po 12 000 km odešel motor
Ked clovek kupuje automaticku prevodovku tak ten hybrid je hned prijatelnejsia cena. A naviac tichucke auto, dieslove BMW je proti nemu traktor. Jazdim 3 mesiace s kratkym aurisom a spotreba ma prekvapuje kazdym dnom. Minule ked som presiel 40 km po okreskach so spotrebou 2.8 l. Ale asi to redaktor vystihol, po BMW 540i > 320d v Toyote uz jazdim pohodovo.
No příplatek za hybrid oproti atmo 1,6 je přes kilo a to je docela masakr, kterej ani ta spotřeba nedokáže vyvážit...
vadi mi jen to oznaceni "sport". toyota nedela vetsinou trendy podlejzavy traparny, tak proc ted jo? :-( je to proste jen kombajn.. sport bych si nedovolil napsat ani u avanta s4 ;)
mne osobne tam chyba uz len 1.8 valvematic ako je v Avensise. Bola by to lusna motorizacia a hadam dostatocne zaujimava dynamika pre naplneny kombik
a co porovnanie s 1.6 benzinakom?v oficialnych papieroch je dost zaujimava vec, pohotovostna hmotnost hatchbaku je vyssia ako kombi, avsak zrychlenie je naopak (10 VS 10,5)prave benzin 1,6 kombi mam vyhliadnute, diesel nechcem koli zime, mam od nich ravku a kedze to nema vyhrievanie palivoveho filtra tak to obcas robi problemytankovanie "kvalitnej" nafty, znamena kupovat tu do -35jedine ze by sa to vyhrievanie dalo nejako dorobit...
Palivový filtr z Octavie a kousek palivové hadičky......
tak bud je filter hrubsi a mojde ti aj ten humac dalej do motora, ale bo je tam vyhrievanie a to napatie niekde treba pripojit a vyhrievat by to malo len od nejakej teplotyto skor nejake vyhrievanie co sa dava na olej ked chce na to niekto jazdit
Nojono, až na to, že filtr se nevyhřívá elektricky a z hlediska filtrační průchodnosti není mezi filtrem s vyhříváním a bez něj naprosto žádný rozdíl.
Ja kupuju. Zatim jsem mel testovaci jizdu jenom s hatchbackem, ale pruzne zrychleni mi neprislo jako pomale.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.