Toyota Auris facelift: 30 nových foto omlazeného Japončíka

14 komentářů

matuS
22. února • 21:34

ma volant, splosteny dole, aj nejaky vyznam alebo to len posilni MI?

skip
21. února • 12:43

Nějak si nemůžu pomoct, ale připadá mi to spíš jako 10 let stará Corolla po faceliftu, než jako relativně nové auto. Když k tomu připočtu ten šílený plast v interiéru, nic moc motory a jízdní vlastnosti, tak mám dojem, že u tohoto modelu japonci krutě zaspali.

Radek.
21. února • 18:42

Však on taky Auris v podstatě nic jiného než postupně faceliftovaná Corolla E12 Hatchback není - přejmenování tehdy markeťáci trapně vysvětlovali tím, že chtěli mít stejně znějící názvy všech hlavních řad (Yaris-Auris-Avensis) - aby pak za pár týdnů geniálně oznámili, že Corolla se dál bude jmenovat už jenom zavedený "americký" sedan, který se od tehdejšího evropského už dost lišil.
Jinak interiér Aurisu je oproti posledním (celkem vkusným) Corollám opravdu zoufalý krok zpět - směrem k uvnitř příšernému Yarisu...

MirecBA
21. února • 17:14

myslim ze motory su dobre. Skusal si uz 96kW 1.6 ? Viem ze je to az pri 6400 otackach, ale najdi mi konkurenciu. Motor ktory nema turbo nieje motor ?

CJ
19. února • 13:52

Mozno je kvalitna, ale vyzera nejako neforemne az opuchnuto :-))

Alliniho
19. února • 14:10

vůbec tomu nerozumíš

CJ
19. února • 15:20

Este ze ty ano B-] Golf alebo A3 su neporovnatelne krajsie auta...

Franklin
19. února • 15:25

A také jezdí a brzdí narozdíl od většiny tojot..

Radek.
20. února • 21:22

Až vyrosteš, možná pochopíš že kdyby většina aut jezdila a brzdila tak dobře a spolehlivě jako Toyoty, mohli by si jejich výrobci pískat...

kamil
19. února • 21:37

Tím bych si nebyl tak jistý ;-) VW měl taky docela velkou svolávačku, jen se o tom nikde nepsalo.Popis závady:
Špatně vyrobený závit u palivového čerpadla může vést k úniku motorové nafty. Riziko vzniku poranění či vzniku požáru.Postižené vozy:
VW:
Lupo 1,2l / 45 kW; 1,4l / 55kW; Polo 1,4l / 55kW; 1,9l / 74 kW; 1,9l / 96 kW
Golf/Bora Variant 1,9l / 74 kW; 1,9l / 96 kW; 1,9l / 110 kW;
New Beetle 1,9l / 74 kW
Golf V 2,0l / 55 kW; 1,9l / 66 kW ; 1,9l / 77 kW
Touran 1,9l / 66 kW; 1,9l / 77 kW;
Passat 1,9l / 74 kW; 1,9l / 96 kW; 2,0l / 100 kW;
Sharan 1,9l / 66 kW; 1,9l / 85 kW; 1,9l / 96 kW;
Caddy 2,0l / 51 kW; 1,9l / 77 kW; T5 1,9l / 63 kW; 1,9l / 77 kW.
Audi:
A2 1,2l / 45 kW; 1,4l / 55kW; 1,4l / 66kW;
A3 1,9l / 74 kW; 1,9l / 77 kW;
A4 1,9l / 74 kW; 1,9l / 85 kW; 1,9l / 96 kW;
A6 1,9l / 96 kW.
Seat:
Arosa 1,4l / 55kW;
Ibiza, Cordoba 1,4l / 55kW; 1,9l / 74 kW; 1,9l / 96 kW;
Ibiza 1,9l / 110 kW; 1,9l / 118 kW;
Toledo, Leon 1,9l / 96 kW; 1,9l / 110 kW;
Alhambra 1,9l / 66 kW; 1,9l / 85 kW; 1,9l / 96 kW;
Altem 1,9l / 77 kW./li>
Škoda:
Fabia 1,4l / 55kW, 1,9l / 74 kW; 1,9l / 96 kW;
Octavia 1,9l / 74 kW ; 1,9l / 96 kW;
Octavia II 1,9l / 77 kW;
Superb 1,9l / 74 kW; 1,9l / 96 kW;

lunochod
19. února • 19:13

Trefná poznámka. Toyota = symbol úpadku

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek.
20. února • 21:20

Takovou kravinu může napsat leda někdo, kdo v solidní Toyotě (tj. Auris, Corolla, Avensis a nebo cokoliv pod brandem Lexus) v životě neseděl. Osobně to doporučuju jako hodně rychlou léčbu z iluzí o "konzernové kvalitě"...

itti
19. února • 19:49

Hej ho,čo zrobíš"
Horší je, že jsou lidé, kterým by ani FL mozku nepomoh, i kdyby se dělal.... to vidím jako větší průser, než nějaké auto, jinak super fáro a TOP limuzína je německá konstr. škola ceed, tak to vidím já.B-]B-]

Thor
19. února • 15:52

Jseš mimo, sarkasmy nech stranou.:-P

Doporučujeme

Články odjinud