Toyota Auris: automobil elegantně čistý až strohý

Nový Auris má skvělý podvozek, design, kterému asi ne každý přijde na chuť, a hybridní pohon. Ten ho zdvihá do vyšších pater. Tak by mohla znít stručná charakteristika novinky, s níž se chce Toyota výrazněji prosadit v našlapané obchodní třídě „nižší střední“.

Zvenku… 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Akio Toyoda, prezident Toyoty, vytýčil nový směr - vyrábět atraktivnější a dynamičtější vozy. Je takový nový Auris?
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nižší a delší, takový je nový Auris. Součinitel aerodynamického odporu Cd poklesl z 0,292 na 0,277.  

… i zevnitř osobité

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nově navržená sedadla mají větší rozsah nastavení, řidič nyní sedí o 40 mm níže a  úhel sklonu volantu byl snížen o 2 stupně.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Délka zavazadelníku narostla o 50 mm a zvětšila se i šířka výklopné zádě o 90 mm. 

Jízda klidná, nevzrušivá

Sázka na hybrid

Ceny přímo akční

Ceny | Premiéry | Byznys | Toyota | Volkswagen Golf | Ford Focus | Hyundai i30 | Škoda Rapid

Nový Auris stojí 329 900 Kč. Mají se Golf, Focus, Rapid a i30 bát?

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků