Toyota Auris 2010: facelift nejprve pro Japonce, pak i pro nás

Toyota v těchto dnech spouští prodeje faceliftovaného hatchbacku Auris, kterému dopřála nejen několik stylistických změn, ale i bohatší a pestřejší nabídku výbavy. Omlazený Auris přitom bude dostupný nejdříve na domácím trhu, není však pochyb, že do konce letošního roku se tento model objeví i u nás, kde v rámci nabídky automobilky patří k nejprodávanějším. Podívejme se ale, co tomuto hatchbacku přinesla omlazovací kúra.

V první řadě jde o jemné úpravy exteriéru, které zahrnují nový přední a zadní nárazník, vylepšenou masku chladiče s novou mřížkou a modernizovaná zadní koncová světla. Uvnitř spočívají změny v možnosti objednání nových dekoračních prvků a čalounění, přičemž automobilka avizovala i zlepšení z hlediska dílčího zpracování. Taktéž u některých výbavových stupňů najdeme v základu pár prvků navíc, tuto změnu však výrobce prozatím blíže nekonkretizoval.
Z technického hlediska na nás čeká vylepšený agregát 1,8 s variabilním časováním ventilů, které trochu zlepšilo kombinovanou spotřebu. U verze vybavené převodovkou CVT je navíc k dispozici nový volant se vstavěnými pádly pro měnění režimu jízdy.
Na oficiální informaci, kdy dorazí inovovaný Auris k nám na starý kontinent si musíme ještě počkat, jistě to ale nebude na dlouho…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Toyota Auris 2010
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků