Toyota a Lexus přesvědčují stále více Evropanů, že hybrid je to pravé....

Obě značky největší japonské automobilky prodaly letos během prvního čtvrtletí v Evropě o padesát procent více hybridů než ve stejném období loňského roku.

Už přes sto tisíc vozidel s hybridním pohonem (přesně 106 tisíc) prodaly japonské značky Toyota a Lexus během letošního prvního čtvrtletí evropským zákazníkům.

Je to o padesát procent více než v prvních třech měsících roku 2016.

V současné době již hybridy tvoří téměř 40 procent celkových prodejů obou značek, přičemž v západní Evropě je to polovina.

Testy | Ojetiny | Hatchbacky | Palivo | Hybridy | Toyota

Test ojetiny Toyota Prius: Má nízkou spotřebu a nezlobí ani po letech

V případě vozů Lexus dokonce 65 procent zákazníků volí hybridní pohon a v západní Evropě 99 procent.

Z nových hybridních verzí se nejvíce na trhu uchytil model C-HR. V současnosti jsou čtyři z pěti prodaných kusů C-HR vybaveny hybridním pohonem. 

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 199 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků