Toyota 86: prohlédněte si speciál s motorem 5.0 V8

Toyota 86 stejně jako Subaru BRZ je už teď nedostatkovým zbožím. Poptávka daleko převyšuje nabídku a tak se BRZ letos na českém trhu s největší pravděpodobností vůbec neobjeví a ani u Toyoty nelze očekávat dodávku nějakého většího množství kusů. Kupé s pohonem zadní nápravy a atmosférickým dvoulitrem o výkonu 200 k zkrátka představuje „trefu do černého“ a kromě klasických zákazníků budou mít o tento vůz velký zájem také různí úpravci.

Lexus

Lexus IS F 2012: pro Evropu s vylepšeným podvozkem

Jedna velmi zajímavá úprava vznikla v Japonsku coby speciál pro seriál závodů v driftu. Původní dvoulitr byl vyměněn za pětilitrový osmiválec převzatý z modelu Lexus IS F. Přesné specifikace ani případné úpravy na motoru nejsou známy, nicméně v sériovém provedení nabízí tato jednotka 423 k při 6600 ot./min a 505 Nm při 5200 ot./min. Za volantem speciálu se představí Max Orido.   

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Avensis 1.794
Rok výroby: 2005
Stav: 95 066 km
Cena: 93 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek