je to krasne auto, to bez debaty.. ale je to tak troska kopirka..;-)
Krásne auto exterierom aj interiom narozdiel toho Ferrari minulé.
Dokonale zpracovaná historie jednoho zcela mimořádného vozu automobilové historie!Měl jsem tu čest ho několik málo kilometrů řídit a na takové chvíle se opravdu v životě nezapomíná! :-)Moc díky za tento článek a přeji mnoho dalších podobných "historických ohlédnutí"!Tomáš Vaněk
Krásné auto se zajímavým příběhem. Za mne osobně, jakkoliv britskou kočku uznávám, hodnotím vzhled vozu, snad s výjimkou vyklopených světel a zvláštních kastlíků na bocích, jako zdařilejší.
Toto je jeden z mala skvostů automobilové historie.Nádhera.
Toyota urobila pred 45 rokmi podobnú vec ako teraz vo veľkom robia Číňania. Z jedného auta okopírovala profil karosérie, z iného podvozok atď.Profil auta je až priveľmi podobný Jaguáru Type E...
Učili se u jiných a dělali to dobře - žák lepší učitele. Proto je Toyota tam, kde dnes je. Jaguar má štěstí, že ještě vůbec existuje díky jiné východní exotické zemi.... Nic není jen o jednom či dvěma opravdu povedeným autům a na to Jaguar dojel. Jsem zvědav, jak to dopadne s Ferrari, která jako snad už jediná luxusní a exkluzivní značka to "válí" úspěšně relativně samostatně i s těmi pár modely. I když kdo ví, kdy od Ferrari vyjede nějaké SUV...
Tak vzhledem k tomu, že Ferrari patří už od roku 2007 prakticky celý Fiatu bych o "relativní samostatnosti" nemluvil (minimálně 85 %). I když to kouzlo je v "relativní" :) Nezávislí jsou spíš Ariel, Pagani nebo Ascari.
Schválně jsem pojem relativní nechal bez uvozovek a čekal jsem na reakci pozorného čtenáře :-)Situace v roce 2007 Fiat Group vlastní 85% podíl Ferrari, Mubadala Development Company 5% a Enzův syn Piero Ferrari 10%. To se ale časem měnilo a poslední dostupná informace je na:http://investice.finance.cz/zpravy/finance/435974-jak... ... Dnes je ale všechno relativní. Fiat údajně do Ferrari nezasahuje (asi po praktických důsledcích zasahování v Alfa Romeo). Možná "absolutní" samostatnost v autech má už jen Morgan :-).
Hezká ukázka a poskytnutí důkazu, že cílevědomá, dlouhodobá a koncepční práce vede k úspěchu a k významnému postavení značky Toyota ve světě. Toyotě se podařila celá řada moc dobrých aut. Například na Celicu vzpomíná mnoho spokojených majitelů. Třeba si zrovna o historii Celicy něco hezkého brzy přečteme i zde na portálu Autorevue.
Články o historii aut jsou fajn, pochvalaTechnická poznámka - doporučil bych nepoužívat nesmyslné formulace typu "...Pětistupňová přímo řazená převodovka přenášela přes jednokotoučovou spojku na zadní kola 176 N.m ..."
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.