Tour de France: Nová edice pro Škodu Fabii, Citigo a Roomster

Od roku 2004 je automobilka Škoda oficiálním partnerem závodu Tour de France. Jak už možná víte, v rámci ženevského autosalonu došlo ke slavnostnímu prodloužení smlouvy až do roku 2018. Kromě francouzského Tour de France uvidíme modely Škoda také na závodu kolem Španělska, což není nic jiného, než slavná La Vuelta.

Škoda | Byznys

Škoda loni prodala 920 800 aut, zůstala těsně pod rekordem

Prodloužení smlouvy má kromě ženevské tiskové konference ještě další pokračování. Na trhu se objevuje edice Tour de France, která je určena pro modely Citigo, Fabia, Fabia Combi a Roomster. Ve všech případech jde převážně o zvýhodněné výbavy. Výjimku tvoří Fabia. Tu v edici Tour de France poznáte kromě štítku také podle nárazníku, kterou si vzala z vrcholného RS.

Sportovní auta | Škoda | Byznys | Nová Fabia | Názory | Škoda Fabia

Škoda Fabia RS končí, připravovaná Fabia III platformu MQB nedostane

Na závěr ale máme hned dvě špatné zprávy. Zaprvé se v případě Citigo jedná o sérii limitovanou na tři stovky kusů, zadruhé se edice Tour de France obecně týká francouzského trhu.

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Chevrolet | Škoda Fabia

Srovnávací test: Škoda Fabia 1.2 TSI vs. Chevrolet Aveo 1.4

A když jsme nakousli téma Fabie, můžeme k tomuto modelu přidat ještě jednu informaci, respektive připomínku. Škoda na své včerejší výroční tiskové konferenci definitivně potvrdila to, o čem se mluvilo už dříve. Nová generace Fabie se představí letos na podzim.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků