Toto je stroj, který má 750 koní, 800 kg a jedno hnané kolo. Zatím...

Polaris Slingshot je motokára na třech kolech, která neváží ani 800 kg, ale která používá motor o objemu 2,4 l s výkonem necelých 180 koní. Motor ovšem pohání pouze jedno vzadu umístěné kolo. A teď vám položíme otázku. Napadlo by vás pouštět se do úprav tohoto stroje? Do úprav, které končí na výkonu 750 koní, přičemž vzadu zůstává pořád jen jedno kolo?

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Design | Ostatní značky

Polaris Slingshot: i tři kola k radosti stačí…

Tak přesně tohle udělala společnost Alpha Powersport, která vzala původní Slingshot, vyhodila z něj motor Ecotec a nasadila klasiku v podobě osmiválce LS3 o objemu 6,2 litru. Už to samo o sobě by se dalo označit za šílenou úpravu, nicméně technici přidali ještě pořádné turbo a výsledek se tak dostal na 750 koní.

Zajímavosti | Americká auta | Dodge

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Přirozeně se měnila i původně pětistupňová manuální převodovka. Tu nahradil automat od GM, který schopnosti motoru zvládne. Výsledek pak podtrhnou ještě panely karoserie, tedy přesně řečeno jejich zbytek. Jakkoliv se vám toto bude zdát jako hrozný nesmysl, Alpha Powersport už údajně eviduje několik objednávek na Slingshot, který pojmenovala jako Monster 62RR.

Jenže úpravy jdou dále. Že je pouze jedno kolo vzadu velkým omezením už pro sériovou verzi, natož pro toto monstrum, to bylo zcela evidentní. Alhpa Powersport se tak nedávno na svém Facebooku pochlubila další radikální úpravou, která Slingshot změní na klasickou motokáru postavenou na čtyřech kolech. Svezení to bude jistě hodně adrenalinové. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Dodge Caliber 1.968
Rok výroby: 2006
Stav: 215 608 km
Cena: 95 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků