Toto je nová Honda CR-V! Má 1.5 Turbo ze Civicu a dálkové startování

Design nové generace Hondy CR-V není převratný, kokpit však ano a hodně se toho změnilo i pod kapotou.

Současná generace Hondy CR-V je na trhu teprve od roku 2012, čím dál kratší životní cykly jsou ale dneska v módě, proto se nelze divit, že už Japonci vyrukovali s nejnovější, v pořadí již pátou generací. Zatímco na evropském press webu je zatím pusto a prázdno, jinde tomu tak naštěstí není, a proto se můžeme podávat na vůbec první fotografie novinky.

Designových změn karoserie je opravdu hodně, vůz si však stále zachovává základní rysy minulé generace a je velmi snadno rozpoznatelný. Líbí se mi ostřejší přední světlomety, charakteristické vertikální svítilny však i nadále zůstávají.

Tiskové zprávy

Honda CR-V se v prvním čtvrtletí roku 2014 stala nejprodávanějším SUV na světě

Hodně se toho změnilo také v interiéru, který bral inspiraci u nové generace Civicu. Sedmipalcový dotykový displej infotainmentu se nad středovou konzolou skoro až vznáší, přístrojový štít je plně digitální a rozdělený do tří segmentů. Dokonce i volant je o dost hezčí a ta přední sedadla – to bude panečku posezení!

Aby nedošlo k omylu, raději uvedu, že se nedíváte na ryze evropskou verzi. Tahle může mít pod kapotou atmosférický benzinový čtyřválec 2.4 i-VTEC o výkonu 180 koní a točivém momentu 244 N.m, což u nás nekoupíte. O mnoho zajímavější ke však druhý z uvedených motorů – jde o přeplňovanou zážehovou patnáctistovku ze Civicu, která má výkon 193 koní a 243 N.m. Zajímavostí je například možnost startování na dálku nebo aktivní lamely v masce chladiče, které se zavřou, když není potřeba motor tolik chladit.

Design | Video | SUV | Honda

Modernizovaná Honda CR-V se předvádí na dalších fotkách [+video]

Standardně jsou poháněna přední kola, čtyřkolka je za příplatek, a převodovka je vždy CVT. Dám ruku do ohně za to, že v Evropě bude možné vůz pořídit a s manuálem a vznětovou šestnáctistovkou ve dvou výkonových verzích podle počtu turbodmychadel (stávající generace má 88 a 118 kW).

Nová generace Hondy CR-V si odbude premiéru na blížícím se autosalonu v Los Angeles a do prodeje v USA by se mohla dostat už během zimy. Dostupnost vozu na českém trhu zjišťujeme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 100 000 Kč
Honda Accord 1.997
Rok výroby: 1996
Stav: 258 088 km
Cena: 28 000 Kč
Honda Civic 2.204
Rok výroby: 2007
Stav: 148 548 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek