Toto je nová Honda CR-V! Má 1.5 Turbo ze Civicu a dálkové startování

Design nové generace Hondy CR-V není převratný, kokpit však ano a hodně se toho změnilo i pod kapotou.

Současná generace Hondy CR-V je na trhu teprve od roku 2012, čím dál kratší životní cykly jsou ale dneska v módě, proto se nelze divit, že už Japonci vyrukovali s nejnovější, v pořadí již pátou generací. Zatímco na evropském press webu je zatím pusto a prázdno, jinde tomu tak naštěstí není, a proto se můžeme podávat na vůbec první fotografie novinky.

Designových změn karoserie je opravdu hodně, vůz si však stále zachovává základní rysy minulé generace a je velmi snadno rozpoznatelný. Líbí se mi ostřejší přední světlomety, charakteristické vertikální svítilny však i nadále zůstávají.

Tiskové zprávy

Honda CR-V se v prvním čtvrtletí roku 2014 stala nejprodávanějším SUV na světě

Hodně se toho změnilo také v interiéru, který bral inspiraci u nové generace Civicu. Sedmipalcový dotykový displej infotainmentu se nad středovou konzolou skoro až vznáší, přístrojový štít je plně digitální a rozdělený do tří segmentů. Dokonce i volant je o dost hezčí a ta přední sedadla – to bude panečku posezení!

Aby nedošlo k omylu, raději uvedu, že se nedíváte na ryze evropskou verzi. Tahle může mít pod kapotou atmosférický benzinový čtyřválec 2.4 i-VTEC o výkonu 180 koní a točivém momentu 244 N.m, což u nás nekoupíte. O mnoho zajímavější ke však druhý z uvedených motorů – jde o přeplňovanou zážehovou patnáctistovku ze Civicu, která má výkon 193 koní a 243 N.m. Zajímavostí je například možnost startování na dálku nebo aktivní lamely v masce chladiče, které se zavřou, když není potřeba motor tolik chladit.

SUV | Video | Honda | Design

Modernizovaná Honda CR-V se předvádí na dalších fotkách [+video]

Standardně jsou poháněna přední kola, čtyřkolka je za příplatek, a převodovka je vždy CVT. Dám ruku do ohně za to, že v Evropě bude možné vůz pořídit a s manuálem a vznětovou šestnáctistovkou ve dvou výkonových verzích podle počtu turbodmychadel (stávající generace má 88 a 118 kW).

Nová generace Hondy CR-V si odbude premiéru na blížícím se autosalonu v Los Angeles a do prodeje v USA by se mohla dostat už během zimy. Dostupnost vozu na českém trhu zjišťujeme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic 1.798
Rok výroby: 2014
Stav: 24 532 km
Cena: 300 000 Kč
Honda CR-V 2.199
Rok výroby: 2012
Stav: 164 437 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 1.396
Rok výroby: 2000
Stav: 199 486 km
Cena: 40 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků