Top Gear se reorganizuje. Více prostoru dostane Chris Harris, Evans méně

Nový formát pořadu Top Gear se zatím nesetkal s příliš pozitivní kritikou. Nicméně třetí díl série už na tom byl s hodnocením lépe, i když sledovanost stále padá. Vedení BBC v tom má jasno, více prostoru musí dostat Chris Harris a Rory Reid. Naopak Chris Evans už nebude hrát tak významnou roli, informuje The Telegraph.

Harris s Reidem by se nyní měli objevovat v každém hlavním pořadu, zatímco formát série Extra Gear nahlížející do zákulisí natáčení by se příliš měnit neměl.

Zajímavosti | Video | Názory

Jeremy Clarkson: Připomeňte si jeho devět slavných urážek

Samotný Chris Harris, který je znám komunitě automobilových nadšenců především díky svému volně dostupnému kanálu Chris Harris on Cars na YouTube, bude nadále v samostatných videích pokračovat, ale už pod oficiální hlavičkou Top Gearu.

Podle Harrise, jehož videa budete nyní moci sledovat na stránkách Top Gearu v sekci Chris Harris Drives, se formát videí příliš nezmění od toho, na jaký jste zvyklí z jeho oblíbeného kanálu na YouTube. Ostatně, zde je jen malá připomínka práce Chrise Harrise:

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků