Top Gear Live Show: Jak se vám Jeremy, Richard a James líbili?

O uplynulém víkendu hostila Praha show, která tu ještě nikdy nebyla. Do O2 areny zavítal tolik oblíbený Top Gear. Nejprve jsem z nějakého důvodu na tuhle akci ani jít nechtěl, ale nakonec mě přemohla zvědavost. Takže: jaké to bylo? Upřímně, bylo to přesně takové, jaké jsem čekal. Bez překvapení.

Zajímavosti | Video | Byznys

Top Gear Live: Clarkson, Hammond a May míří do ČR!

Celý program začínal v půl osmé večer, v devět bylo po akci. Na úvod jsme si dali sestřih různých scén, přičemž tento prvek se ještě jednou opakoval zhruba v polovině, kdy bylo připraveno video mapující největší nehody, které se protagonistům staly. Sečteno a podtrženo, živý program nakonec nebyl 90 minut, ale zhruba 60 minut. A z těchto šedesáti minut ještě nemalou část zabral program, ve kterém James, Richard ani Jeremy nefigurovali. Nakonec jsme si jich tolik neužili.

Celkově show skončila v momentě, kdy všichni očekávali, že přijde nějaké vyvrcholení. Ale nestalo se. Jeremy nás poprosil, ať jezdíme rychle a bylo po srandě. Půl hodinka navíc by programu určitě slušela. Takhle to bylo trochu ve stylu za hodně peněz málo muziky.

Samotný program rozhodně nebyl nezajímavý. Jeremy se svými kolegy předváděli své obvyklé „hádky“. Třeba o tom, zda je Jeremy tlustý nebo jenom vysoký, nebo zda je lepší Ferrari s motorem vpředu, Lamborghini s motorem uprostřed nebo Porsche se svou koncepcí všeho vzadu. Po této stránce dostali návštěvníci zřejmě přesně to, co očekávali. Z mého pohledu ale vše působilo až moc strojeně. Viz. například uvítání v češtině, kdy James říkal, že má malého pindíka a Richard vesel hlásil že on taky.

Zajímavosti

Top Gear: James, Richard a Jeremy zvou na dnešní show. V češtině

Během večera se představila například dvojice starších Subaru Impreza WRX STI driftujících s hořící zadní částí, „tančící“ Focusy RS nebo člověk přeskakující Dodge Viper. Bohužel O2 arena není zrovna největší, takže kaskadéři neměli prostoru na rozdávání. Zlatým hřebem se proto jednoznačně stal fotbal hraný se šesti Suzuki Swift. Došlo na pár kolizí a hlavně Česká republika se Stigem v týmu ten britský porazila.

Sečteno a podtrženo, Top Gear nezklamal, ale ani nepřekvapil. Nejlevnější lístky stály 990 Kč, za lepší výhled (1 patro a sezení) se platilo 1790 - 2790 Kč. A já se vážně obávám, že výsledek za takové částky nestál.

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 60 000 Kč
Suzuki Swift 1.242
Rok výroby: 2012
Stav: 92 230 km
Cena: 134 000 Kč
Suzuki Swift 1.49
Rok výroby: 2006
Stav: 127 000 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 9 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků