Top Gear Live Show: Jak se vám Jeremy, Richard a James líbili?

O uplynulém víkendu hostila Praha show, která tu ještě nikdy nebyla. Do O2 areny zavítal tolik oblíbený Top Gear. Nejprve jsem z nějakého důvodu na tuhle akci ani jít nechtěl, ale nakonec mě přemohla zvědavost. Takže: jaké to bylo? Upřímně, bylo to přesně takové, jaké jsem čekal. Bez překvapení.

Zajímavosti | Video | Byznys

Top Gear Live: Clarkson, Hammond a May míří do ČR!

Celý program začínal v půl osmé večer, v devět bylo po akci. Na úvod jsme si dali sestřih různých scén, přičemž tento prvek se ještě jednou opakoval zhruba v polovině, kdy bylo připraveno video mapující největší nehody, které se protagonistům staly. Sečteno a podtrženo, živý program nakonec nebyl 90 minut, ale zhruba 60 minut. A z těchto šedesáti minut ještě nemalou část zabral program, ve kterém James, Richard ani Jeremy nefigurovali. Nakonec jsme si jich tolik neužili.

Celkově show skončila v momentě, kdy všichni očekávali, že přijde nějaké vyvrcholení. Ale nestalo se. Jeremy nás poprosil, ať jezdíme rychle a bylo po srandě. Půl hodinka navíc by programu určitě slušela. Takhle to bylo trochu ve stylu za hodně peněz málo muziky.

Samotný program rozhodně nebyl nezajímavý. Jeremy se svými kolegy předváděli své obvyklé „hádky“. Třeba o tom, zda je Jeremy tlustý nebo jenom vysoký, nebo zda je lepší Ferrari s motorem vpředu, Lamborghini s motorem uprostřed nebo Porsche se svou koncepcí všeho vzadu. Po této stránce dostali návštěvníci zřejmě přesně to, co očekávali. Z mého pohledu ale vše působilo až moc strojeně. Viz. například uvítání v češtině, kdy James říkal, že má malého pindíka a Richard vesel hlásil že on taky.

Zajímavosti

Top Gear: James, Richard a Jeremy zvou na dnešní show. V češtině

Během večera se představila například dvojice starších Subaru Impreza WRX STI driftujících s hořící zadní částí, „tančící“ Focusy RS nebo člověk přeskakující Dodge Viper. Bohužel O2 arena není zrovna největší, takže kaskadéři neměli prostoru na rozdávání. Zlatým hřebem se proto jednoznačně stal fotbal hraný se šesti Suzuki Swift. Došlo na pár kolizí a hlavně Česká republika se Stigem v týmu ten britský porazila.

Sečteno a podtrženo, Top Gear nezklamal, ale ani nepřekvapil. Nejlevnější lístky stály 990 Kč, za lepší výhled (1 patro a sezení) se platilo 1790 - 2790 Kč. A já se vážně obávám, že výsledek za takové částky nestál.

Suzuki Swift 1.328
Rok výroby: 2009
Stav: 146 355 km
Cena: 95 000 Kč
Suzuki Swift 0.993
Rok výroby: 2003
Stav: 33 321 km
Cena: 35 000 Kč
Suzuki Splash 1.242
Rok výroby: 2009
Stav: 67 070 km
Cena: 85 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků