Top Gear Live Show: Jak se vám Jeremy, Richard a James líbili?

O uplynulém víkendu hostila Praha show, která tu ještě nikdy nebyla. Do O2 areny zavítal tolik oblíbený Top Gear. Nejprve jsem z nějakého důvodu na tuhle akci ani jít nechtěl, ale nakonec mě přemohla zvědavost. Takže: jaké to bylo? Upřímně, bylo to přesně takové, jaké jsem čekal. Bez překvapení.

Zajímavosti | Video | Byznys

Top Gear Live: Clarkson, Hammond a May míří do ČR!

Celý program začínal v půl osmé večer, v devět bylo po akci. Na úvod jsme si dali sestřih různých scén, přičemž tento prvek se ještě jednou opakoval zhruba v polovině, kdy bylo připraveno video mapující největší nehody, které se protagonistům staly. Sečteno a podtrženo, živý program nakonec nebyl 90 minut, ale zhruba 60 minut. A z těchto šedesáti minut ještě nemalou část zabral program, ve kterém James, Richard ani Jeremy nefigurovali. Nakonec jsme si jich tolik neužili.

Celkově show skončila v momentě, kdy všichni očekávali, že přijde nějaké vyvrcholení. Ale nestalo se. Jeremy nás poprosil, ať jezdíme rychle a bylo po srandě. Půl hodinka navíc by programu určitě slušela. Takhle to bylo trochu ve stylu za hodně peněz málo muziky.

Samotný program rozhodně nebyl nezajímavý. Jeremy se svými kolegy předváděli své obvyklé „hádky“. Třeba o tom, zda je Jeremy tlustý nebo jenom vysoký, nebo zda je lepší Ferrari s motorem vpředu, Lamborghini s motorem uprostřed nebo Porsche se svou koncepcí všeho vzadu. Po této stránce dostali návštěvníci zřejmě přesně to, co očekávali. Z mého pohledu ale vše působilo až moc strojeně. Viz. například uvítání v češtině, kdy James říkal, že má malého pindíka a Richard vesel hlásil že on taky.

Zajímavosti

Top Gear: James, Richard a Jeremy zvou na dnešní show. V češtině

Během večera se představila například dvojice starších Subaru Impreza WRX STI driftujících s hořící zadní částí, „tančící“ Focusy RS nebo člověk přeskakující Dodge Viper. Bohužel O2 arena není zrovna největší, takže kaskadéři neměli prostoru na rozdávání. Zlatým hřebem se proto jednoznačně stal fotbal hraný se šesti Suzuki Swift. Došlo na pár kolizí a hlavně Česká republika se Stigem v týmu ten britský porazila.

Sečteno a podtrženo, Top Gear nezklamal, ale ani nepřekvapil. Nejlevnější lístky stály 990 Kč, za lepší výhled (1 patro a sezení) se platilo 1790 - 2790 Kč. A já se vážně obávám, že výsledek za takové částky nestál.

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 65 000 Kč
Suzuki Splash 1.242
Rok výroby: 2009
Stav: 22 126 km
Cena: 95 000 Kč
Suzuki Swift 1.328
Rok výroby: 2009
Stav: 146 355 km
Cena: 95 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků