Top Gear jmenoval čtrnáct nejlepších aut roku. Absolutním vítězem je...

Anket jsme tu v poslední době měli hned několik a dnes přidáme další. O své hodnocení se podělil také Top Gear, který zveřejnil seznam čtrnácti nejlepších aut roku 2014. Překvapení v jednotlivých kategoriích nečekejte.

Hatchbacky | Citroën | Názory

Také Citroën C4 Cactus je autem roku. Vybrali si ho dánští novináři

Nejlepší auto roku 2014 podle názoru Jeremyho Clarksona je Corvette Stingray, James May zvolil stejný titul pro LaFerrari a Richarda Hammonda letos nejvíce dostalo Porsche 918 Spyder. Následují jednotlivé kategorie (sportovní auto roku, hot hatch roku, supersport roku a tak dále...). Vše najdete v přiložené galerii.

Zajímavosti | Názory

Tohle je 13 nejhorších aut, tvrdí slavný Top Gear. Souhlasíte?

Tím absolutně nejlepším pro rok 2014 je ovšem podle Top Gearu BMW i8. A to  proto, že jde o milník automobilové historie, o důkaz, že budoucnost bude jiná než současnost, ale že bude stále vzrušující. A také protože má vzhůru výklopné dveře. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2010
Stav: 111 540 km
Cena: 145 000 Kč
Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků