Tohle WRX STI je splněný sen fanouška Subaru. Ale na silnice nemůže

Subaru a rallye, to k sobě prostě patří, přestože je tahle japonská automobilka vidět spíše na závodních okruzích. Kdybyste si ale chtěli splnit sen o speciálu postaveném na základech současného WRX STI, máte možnost. Bohužel jsou zde dvě poměrně významná „ale“. Za prvé budete muset do Austrálie a za druhé nebudete smět vyrazit do běžného provozu.

Video | Premiéry | Subaru

Subaru WRX STI NBR Challenge: 340 koní pro okruhové závody

Australské zastoupení představilo WRX STi NR4, což je vůz připravený pro různé šampionáty. K dispozici je řada variant a několik nastavení tak, aby bylo možné splnit přání zákazníků od amatérů až po profesionály. Vůz na fotkách představuje variantu pro amatérské závodníky.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Sedany | Audi | Subaru | Audi A3

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Zajímavým je ovšem motor, který je právě důvodem, proč nebudete moci vyrazit do provozu. Zatímco sériová verze WRX STI používá starší přeplňovaný boxer o objemu 2,5 litru, pod kapotou NR4 je nová přeplňovaná jednotka, která má objem dvou litrů a výkon 224 kW (304 k). Svezení to zajisté nebude vůbec špatné. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Subaru Impreza 1.498
Rok výroby: 2008
Stav: 112 005 km
Cena: 100 000 Kč
Subaru Forester 2.457
Rok výroby: 2007
Stav: 98 433 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru XV 1.998
Rok výroby: 2014
Stav: 22 625 km
Cena: 410 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků