Tohle WRX STI je splněný sen fanouška Subaru. Ale na silnice nemůže

Subaru a rallye, to k sobě prostě patří, přestože je tahle japonská automobilka vidět spíše na závodních okruzích. Kdybyste si ale chtěli splnit sen o speciálu postaveném na základech současného WRX STI, máte možnost. Bohužel jsou zde dvě poměrně významná „ale“. Za prvé budete muset do Austrálie a za druhé nebudete smět vyrazit do běžného provozu.

Video | Premiéry | Subaru

Subaru WRX STI NBR Challenge: 340 koní pro okruhové závody

Australské zastoupení představilo WRX STi NR4, což je vůz připravený pro různé šampionáty. K dispozici je řada variant a několik nastavení tak, aby bylo možné splnit přání zákazníků od amatérů až po profesionály. Vůz na fotkách představuje variantu pro amatérské závodníky.

Testy | Audi | Srovnávací testy | Sportovní auta | Subaru | Sedany | Audi A3

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Zajímavým je ovšem motor, který je právě důvodem, proč nebudete moci vyrazit do provozu. Zatímco sériová verze WRX STI používá starší přeplňovaný boxer o objemu 2,5 litru, pod kapotou NR4 je nová přeplňovaná jednotka, která má objem dvou litrů a výkon 224 kW (304 k). Svezení to zajisté nebude vůbec špatné. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru XV 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 73 978 km
Cena: 320 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek