Tohle na silnici jen tak nepotkáte: Karavan z Lega drží světový rekord

V britském muzeu lze spatřit největší karavan z kostiček Lego.

Neobvyklý karavan je možné spatřit v Národním motoristickém muzeu v britském Beaulieu. Vystaven je zde v životní velikosti, ovšem kompletně byl postaven z více než 215 tisíc kostiček Lego.

Jedná se o největší karavan z Lega na světě zapsaný v Guinessově knize rekordů. Na délku měří 3,6 metrů a je 2,2 metru vysoký. Váží 1 200 kilogramů. Z Lega je prakticky všechno kromě kol.

Zajímavosti | Ferrari

Lego má novou edici. Sestavte si z kostek superauta

Celý interiér je také z plastových kostiček. Dřez dokonce plní svou funkci, teče do něj skutečná voda. Pánev s vajíčky a další pokrmy jsou opět z Lega. Podle tvůrců stavba karavanu zabrala dva měsíce práce. Šasi poskytl běžný karavan. Vše ostatní je vyrobeno z kostek, které jsou běžně k dostání v obchodech. Ani jedna nebyla speciálně vyrobena.

Podívejte se na všechny detaily karavanu z Lega:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků