Tohle je koncept levného Porsche pro Čínu. Opravdu!

22 komentářů

Rolbař
5. dubna • 0:00

A kdo z Vás ví, že tato studie je postavená na platformě Škoda Favorit / Forman, včetně pohonné jednotky? Je to jen překarosované, spodní část skeletu je stejná. Není to náhoda Porsche po AZNP Mlada Boleslav dělalo vývoj uchycení agregátu.

rajo
24. ledna • 18:21

Je to hezčí než jejich stávající produkce - konečně to nevypadá jak rozpláclej brouk se spoilerem :-D:-D:-D

item
25. ledna • 13:56

jo jo, porsche a bmw dnes sutazia o najskaredsi dizajn, a je to dost nerozhodne. ale bmw zatial vedie - ma totiz vacsi pocet modelov :-D:-D

Ondrej
26. ledna • 1:23

U me vede Mercedes s cinskym designem a Audi zaseknute v roce 2005 :-D BMW je vedle nich designovy orgasmus.

puk123
24. ledna • 10:30

Samotné zapojení Porsche do soutěže tak překvapivé není. Pokud vím, významně se podíleli na vývoji Lady Samara.

Petr
24. ledna • 15:06

nevýznamně, ale významně se s tím sověti oháněli

Zelí
24. ledna • 10:00

Vzhledem k tomu, že je to z roku 1994, tak to u porsche nepředvedli žádný zázrak. Za to bych se na jejich místě styděl.

červa
24. ledna • 10:25

proč? vždyť to bylo pro čínu :-D

Fantomas
24. ledna • 10:34

Přesně. Vždyť v článku je to správně popsané:
"V roce 1994 vyzvala komunistická vláda Čínské lidové republiky 20 automobilek z „kapitalistického“ světa, aby navrhly koncept malého rodinného automobilu pro čínský trh."
Prostě vychytralá Čína jen chtěla využít cizí zkušenosti a levně a snadno (nejspíš úplně zadarmo) získat vyvinutý a vyřešený automobil, který by pak Číňani mohli sami vyrábět. Osm automobilek jim na to skočilo a nejspíš dopadly všechny stejně.

Zelí
25. ledna • 18:56

Tak na to neměli reflektovat. Pokud se do toho přihlásím tak firma jako porshe nemůže zveřejnit takový designový paskvil. To je nonsens.

Fantomas
24. ledna • 10:11

Proč?

humps
24. ledna • 9:58

inač dosť futuristické budíky na tú dobu

Porsche
24. ledna • 9:14

Pěkné auto, věřím že i dnes by mělo u nás spoustu zákazníků. Měli by to oživit pro evropský trh, lepší než Logan.

legnaw
24. ledna • 13:09

tyjo.. mas nejvyssi cas pro navstevu ocniho lekare

24. ledna • 14:46

Přesně tak. To je fakt hnus. To se ani těm číňanům nemohlo jíbit :-D:-D:-D

24. ledna • 14:47

oprava Nemohlo líbit B-]

Fantomas
24. ledna • 10:39

Já si vůbec nemyslím, že by to bylo lepší, spíš naopak. Zadání bylo jasné: levný rodinný vůz pro čínské podmínky. Jaké to auto tedy asi může být?

puk123
24. ledna • 10:24

67 koní, 980 Kg, 0-100 km/h za 16 s a max. 165 km/h. Abys vyhověl nárazovým a emisním normám v EU, hodilo by to 200-300 Kg navíc a koně dolů, na 100 pak za půl minuty. Než to dále upravovat, lepší začít nanovo.

Fantomas
24. ledna • 8:49

Zajímavé. Hlavně ale ve srovnání s tím, že stačilo 20 let a situace se obrací. Co asi bude za dalších 20 let nechci raději ani pomyslet.

Petr
24. ledna • 15:04

nic na 99%, vývoj jako u všech asijských zemí, asiati umí napodobovat, ale překonávat neumějí, to co se dnes předpovídá Číně se předpovídalo jak Japonsku tak Koreji a to Japonsko tak Korea dokázali za 20 let více jak Čína

Fantomas
24. ledna • 21:19

Tady nejde o napodobování, ale o to, že dnes si obchodníci objednávají hotové výrobky v Číně, případně tam výrobci rovnou stěhují svoji výrobu, aby ušetřili. Čína nás nemusí překonat, sami jí dobrovolně odevzdáváme naše živobytí s naivní představou, že to budeme mít levnější.

XTad
24. ledna • 20:14

Roli Ciny prevezme Indie.

Doporučujeme

Články odjinud