Tohle Ferrari je v Praze k mání za 10,6 milionu Kč. Proč stojí tolik?

7 komentářů

hugo
8. října • 23:31

Tak doufejme že to nekoupí někdo z Brna protože to by už u Jihlavy bylo po autě :-D

Quebe
8. října • 15:33

A k čemu všechno to, když to stejně stráví život v garáži... Stejně dobře by posloužila kastle na kolečkách. Poměrně chápu Ferrari, že se poslední dobou snaží limitky prodávat lidem, kteří s nimi budou jezdit a ne si je jenom leštit ve výloze.

Vlk z Vlkohradu
8. října • 20:12

Ach jo, jak k čemu to? Investice! Pro lidi, co nejsou blázni do aut a nemají hluboko (hodně hluboko, v tomhle případě), to stačí. Zavřou to do garáže, v životě s tím nikam nevyjedou a za 10 let to prodají za dvojnásobek...

Hloupej Honza
10. října • 9:24

Jenže oni hrají Černého Petra protože doufají, že vždy bude někdo další kdo to bude chtít za víc koupit .
V tomhle umělecké díla jako šperk, obraz, socha jsou líp. Protože účel by a je stejný . Auto bylo ale vytvořené jako dopravní prostředek . Na co bude auto se spalovacím motorem pokud soudruzi z Brusele zakážou spalovací motory a za deset let to neprodají za dvojnásobek , ale třeba za 75%.

Quebe
8. října • 20:19

Je mi to plně jasné, ale vidím v tom zvrácenost. Vývoj toho auta stojí tolik času, dřiny, ladí se každý detail, aby to parádně jezdilo a nějaký vykuk to pak zavře do garáže. Jasně, jeho majetek, jeho volba. Ale je fajn, že k vlastnictví takových klenotů už častokrát nestačí jen naditá šrajtofle a automobilky si vybírají, komu taková auta prodají.Pochopím, že si někdo vystaví obraz nebo sochu - nic jiného s tím ani nejde dělat, ale tohle je prostě rozežranost.

your.god
10. října • 8:40

"automobilky si vybírají, komu taková auta prodají" jo, prodají to nějakému bohatému nabobovi nebo ještě lépe Mohamedovi, co už v garáži mají tři další, protože o nich vědí, že zaplatí celou částku a auťáky jim nesebere exekutor nebo berňák.

8. října • 8:48

Hlavne dufam ze za ty drobny se o to lidi nepoperou. To zase budou fronty jak za komancu .....

Doporučujeme

Články odjinud