Tak doufejme že to nekoupí někdo z Brna protože to by už u Jihlavy bylo po autě :-D
A k čemu všechno to, když to stejně stráví život v garáži... Stejně dobře by posloužila kastle na kolečkách. Poměrně chápu Ferrari, že se poslední dobou snaží limitky prodávat lidem, kteří s nimi budou jezdit a ne si je jenom leštit ve výloze.
Ach jo, jak k čemu to? Investice! Pro lidi, co nejsou blázni do aut a nemají hluboko (hodně hluboko, v tomhle případě), to stačí. Zavřou to do garáže, v životě s tím nikam nevyjedou a za 10 let to prodají za dvojnásobek...
Jenže oni hrají Černého Petra protože doufají, že vždy bude někdo další kdo to bude chtít za víc koupit .V tomhle umělecké díla jako šperk, obraz, socha jsou líp. Protože účel by a je stejný . Auto bylo ale vytvořené jako dopravní prostředek . Na co bude auto se spalovacím motorem pokud soudruzi z Brusele zakážou spalovací motory a za deset let to neprodají za dvojnásobek , ale třeba za 75%.
Je mi to plně jasné, ale vidím v tom zvrácenost. Vývoj toho auta stojí tolik času, dřiny, ladí se každý detail, aby to parádně jezdilo a nějaký vykuk to pak zavře do garáže. Jasně, jeho majetek, jeho volba. Ale je fajn, že k vlastnictví takových klenotů už častokrát nestačí jen naditá šrajtofle a automobilky si vybírají, komu taková auta prodají.Pochopím, že si někdo vystaví obraz nebo sochu - nic jiného s tím ani nejde dělat, ale tohle je prostě rozežranost.
"automobilky si vybírají, komu taková auta prodají" jo, prodají to nějakému bohatému nabobovi nebo ještě lépe Mohamedovi, co už v garáži mají tři další, protože o nich vědí, že zaplatí celou částku a auťáky jim nesebere exekutor nebo berňák.
Hlavne dufam ze za ty drobny se o to lidi nepoperou. To zase budou fronty jak za komancu .....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.