Tohle bolí! Ultravzácné Ferrari F40 v Británii shořelo na popel

Někomu se nepoštěstí vidět Ferrari F40 jedinkrát za život na vlastní oči, moci se jej dotknout nebo se dokonce usadit za volant, a jiní mají tu smůlu, že jim shoří na prach. Vůz se vyráběl v letech 1987 až 1992, ve své době to byl nejrychlejší, nejdražší a nejsilnější model italské automobilky. Vzniknout původně mělo jenom 400 kusů, nakonec se ale počet vyrobených kusů vyšplhal až na 1311. Podle snímků z Velké Británie už na světě existuje minimálně o jeden kousek méně…

Video | Sportovní auta | Fascinace | Ferrari

Ferrari F40, F50, Enzo a LaFerrari pohromadě na okruhu Fiorano [video]

Z přiložených fotografií jde doslova hrůza. Z informací serveru Motor1.com vyplývá, že tohle F40 shořelo nedlouho poté, co bylo zrestaurováno, okolnosti události ale neznáme. Nenašli byste jediné místo, které nebylo poškozeno požárem, z auta nezbylo vlastně vůbec nic. Oheň postupoval od zadní části k přední, na vině tedy zřejmě byla závada na motoru.

Zajímavosti | Video | Ferrari

Ferrari F40, historie vzniku silniční legendy (video)

Tahle příhoda vyšla majitele pěkně draho – ceny Ferrari F40 se totiž v dnešní době neklesají pod milion dolarů. V Kalifornii byste dokonce našli exemplář s nájezdem asi 7200 kilometrů, který si majitel cení na 1,4 milionu dolarů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Motor1.com přes Ferrari Chat
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 9 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků