Pán KabaŇ slovensku sa vraví, že samochvála smrdí, či Ste už na to zabudli?.
jsem hondar a shodou okolnosti mam pujcenou fabku jedna dva tsi. Muzu uprime rict mate se co ucit od hond a u teto motorizace mam spotrebu 7.5 az 8 litru to neberou ani stary atmo dvoulitry od hondy co maj stopade koni. nazdar.
Já měl Fabku půjčenou na víkend a celková spotřeba za 600km byla 5.7 litru. Což je na benzín 110 koní pěkné. Můžu se zeptat s čím tedy jezdíte a za kolik?
Jsem si ještě ani nezvykl na novou oktávku a už nutně potřebuje přežehlit ciferník ?!
Nějak zaostáváte, člověče...
Skoda je jedna z posledních automobilek, které se pustily do výroby suv. A to je jí ke cti, že se do tohoto prasení aut dala, až když už není, kvůli přání zákazníků, zbytí.
V tom případě ale nechápu, proč se představí studie vozu, které má s tím konvenčním společné jen 4 kola a kruhový volant... Pokud to má demonstrovat to, co jsou v Mladé Boleslavi schopni vyrobit, stačí opravdu snad jen ten render. Já jim to uvěřím. On to v dnešní době není moc velký kumšt, nacpat auto displeji.
Ano, je to přesně jak píšete. Nechápete to.Když máte chuť na pívo tak:1. Dete do hospody.2. Otevřete lahváče.3. Podíváte se na obrázek Braníka v letáku od Lidlu.U Vás mám jasno.
Když už chce Evropa ve velikosti aut dohnat Ameriku, měla by ji současně dohánět i ve velikosti cest, kapacity a velikosti parkovacích míst, aby ty čím dál větší obludy typu SUV měly taky kde parkovat ;-)
Nechápu na co sedmimístné SUV, s televizkama, kamerama, když v Evropě má rodina průmerně 1,3 děti na rodinu, takže je odveze i Citigo :-/, nač taková kraksňa?
Furt existujou rodiny, co maj klidně 4 děti B-] Samozřejmě pak je tu celá plejáda lidí, co má sotva jedno, ale myslim si, že i pro to menší procento hodně početnejch rodin by se mělo vyrábět auto, kam se vejdou všichni.
Proč někomu zdůvodňovat co si koupím a nekoupím. Peníze mi nikdo jen tak nedal, mám občanku, tak proč bych si nekoupil SUV nebo moderní benzínový dvoulitr? Když mi navíc žere pod šest?Pokud by nikdo nekupoval SUV protože ho nechce a nevyužije, tak by ho následně nikdo ani nevyráběl... Ale oni to lidi kupujou. Co je na tom, proboha, k nepochopení?To jste opravdu tak mentálně nesmělí?
No lidi SUV skutečně využít nemusej, ale samozřejmě to neznamená, že ho stejně chtít nebudou. :-P
Já jsem sám ale nevidím jediný důvod jezdit v mrňavém Citigo. Pokud jste ekolog a vegetarián jezděte třeba vlakem. Mi stačí benzinový dvoulitr, já jsem skromnost sama.
Nepochopil jste nadsázku, ale to nevadí ,takže polopaticky... nač sedmimístné SUV když na sedadla není koho posadit? Už rozumíte?
Překvapení: Pochopil.Klidně bych koupil čtyřicetimístný atobus a jezdil v něm sám. Pokud by se mi ovšem líbil.Když potřebujete párátko, koupíte si jedno? Nač se s tím párat...
Odpověď je jednoduchá. Protože si ho koupit můžu. Takhle by ses mohl ptát i na to, proč mají lidé velké domy, když by se vlezli do bytu, proč jedí v restauracích, když jídlo doma je levnější a taky zasytí, proč jezdí k moři, když na mácháči je taky pěkně.
Ta nadhozena myslenka o zbytecnosti sedmi mistneho auta je na miste. Jsme obklopeni vecmi, ktere prakticky plne nevyuzijeme....
V tom případě by bylo dobré zřídit komise které by každému člověkovi podle velikosti jeho potřeb, přirozeně spravedlivě zvážených, nařídili velikost a typ vozu.Dále by měl stát určit automobilkám směr vývoje, řekněme na pět let, a kontroloval by prodej zřízením pořadníků kde na čelních místech by byli ti nejpotřebnější.Moment. Nebylo to tady už někdy?Á, jistě: Fašismus, socialismus, komunismus.Mimochodem, velmi účinně využívá zdroje fotosyntéza, prej. A dokážete se jí nasytit, Zdeňku?Já tedy jaksi ne.
...když vidím co vylezlo ze studie nového SUV,...tak se na novou octavii teda vůbec netěším,....pan.Kabaň by si měl založit nejlépe vlastní značku, a tam se vydovádět na svých "ostrých linkách"... a to vše úplně nejlépe na Slovensku :-D
Leon, ty cim trpis ked Kabana posielas naspat na Slovensko?
Info pre minuskarov - Kaban je na vyplatnej paske nemeckej sukromnej spolocnosti, posielat ho na Slovensko z korporacie, ktora zamestanva statisice ludi po celom svete je len prejavom primitivneho ventilovania svojich komplexov.
A která německá soukromá společnost patí pana Kabaně (stejně je to úplně zbytečné řešit národnost majitele, stejně jako zaměstnance), když pracuje u české soukromé společnosti, má dvě zaměstnání ? Ale s tím závěrem máte samozřejmě pravdu.
Ta firma co vlastni svoje dcery ako Skoda, Audi, Lamborghini atd. Podledne co som pocul to bola nemecka firma
Kabaň je snad zaměstnancem Škoda Auto a.s. se sídlem v Mladé Boleslavi. Zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 332.
Cize studenti ktori robia v McDonalde su vlastne zamestnancami ceskej firmy...,
Co vím, tak všechny McDonaldy jsou frenčízy, tedy i studenti tam zaměstnaní, jsou zaměstnanci české firmy.
Vies, ze rozpravate hluposti. To kde je aka firma zaregistrovana je uplne jedno. McD bude vzdy americky a VW Group bude vzdy nemecka firma.
Ani jednou ses netrefil a teď je to všechno jedno? Promiň, ale hlouposti si sem napsal jen a pouze ty. Že neznáš ekonomické subjektivity, tě neomlouvá. Nějak se s tím zkus vyrovnat jako muž.
Trafil som sa vzdy. Ano Google, Amazon, HP, IBM budu vzdy americke firmy, aj ked pre nich robi x ludi v SK a CZ v pobockach zaregistrovanych v nasich krajinach. A nemylis sa len v tom, napriklad McDonald nema len franchise, najziskovejsie lokality hlavne v Europe vzdy vlastnia sami. Ale uz radsej koncim tuto debatu ani nie hodnu studentov strednej skoly...
To víš že jo, Ferko, to víš že máš pravdu, pardon, Pravdu...
Neumíš uznat vlastní chybu. A udělal si ji. Další diskuze opravdu nemá smysl.
To bude zakomplexovany pepík :-D
No já s ním sice rovněž v zásadě nesouhlasím, ale že by Kabaň úspěšně zvládnul alespoň u jednoho auta záď tak dobře, jak mu jdou předky a boční profily, to jsem si tedy nevšiml. Zatím to vždy dopadlo tak, že zadek jako by patřil k úplně jinému autu a facelift Yeti zpackal vzadu i vpředu. OK, Superb 3 se (opět krom sice pěkné ale nekoherentní zádi sedanu) designově povedl lépe než aktuální passat, ale na slavobránu napříč modely to tedy není.
Tak nevím, na co jsou v autě 2 - 3 obrazovky a spousta nesmyslných tlačítek...myslel jsem, že auto je hlavně prostředek jak se dopravit z bodu A do bodu B, ale to už asi dávno neplatí. :-DˇJinak škodovky mi přijdou strašně usedlé, takový auto pro důchodce...na rozdíl od Renaultu, Nissanu, Mazdy...
On je podstatný rozdíl mezí tím, zda jsou body A a B od sebe 15 nebo 1000km a jak často se mezi nimi cestuje. Přesuny přes půl Evropy opravdu indukují posádce úplně jiné potřeby než 2x 8km do práce a o víkendu k babičce na Vysočinu nebo na bohoslužbu do hyoermarketu. A čím je vzdálenost mezi A a B větší, tím je vyšší nárok na výbavu a její obsluhovatelnost.A mezi námi, Nissan a Renault mi tedy méně usedlé než Škoda rozhodně nepřipadají. A konzumovat v nich 1000km porce bych ani nechtěl, což ovšem o Octavii 3 s kostitřas zadní nápravou platí taky.
Je nová doba. Musíte přece svým retardovaným dětem v druhé nebo třetí řadě sedadel „pouštět pohádky a kamerou je sledovat, jestli se nevěnují nevhodným aktivitám“. Že by si celá rodina spolu normálně v autě povídala, nehrozí. Jednak to neumějí a jednak retardované děti vychované televizí a počítačem nedají dohromady kloudnou větu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.