Testování Alfy Romeo Giulia skončilo fiaskem. Několik aut se rozbilo

První exempláře Giulie se potýkají s kvalitou a technickými problémy. Ale aspoň jezdí nová Alfa Romeo dobře.

Na koncern FCA, potažmo přímo na značku Alfa Romeo, čekala s představením nového modelu Giulia velká výzva. Reputace italského výrobce nebyla zrovna moc dobrá, pokud se tedy bavíme o kvalitě. Jestli chce Alfa Romeo s novým modelem konkurovat Mercedesu a BMW, musí být vyroben pořádně.

Technika | Design | Sportovní auta | Sedany | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia: Na světě jsou konečně všechny oficiální údaje

První seznamovací jízdy ale napovídají, že Alfa Romeo Giulia opět dostála své reputaci a nezklamala jako správné italské auto... Několik testovacích exemplářů se rozbilo nebo vykazovalo skoro až komické poruchy a neduhy, píše James Mills ve své recenzi pro The Sunday Times. Mimochodem, na The Sunday Times si můžete přečíst také články Jeremy Clarksona.

Jedno testovací auto hlásilo závadu motoru a nefungoval mu tempomat, dalšímu zase zamrzal palubní zábavní systém a jediné, co to vyřešilo, bylo zastavit, vypnout zapalování a chvíli počkat. K tomu se ještě přidalo podivné chování klimatizace.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Sedany | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia QV v 360° videu ukazuje, proč je zadokolka lepší

Jinému novináři zase selhaly parkovací senzory ale ne tak, že by nepípaly při parkování, ale naopak celou testovací trasu i při jízdě vydávaly otravné hlasité pípání. A jedno auto dokonce muselo být úplně odtaženo kvůli závadě na palubním systému.

Ony jsou to sice „maličkosti“, ale pro Alfu Romeo je Giulia nesmírně důležitý model a šéf automobilky Harald Wester přiznal, že pokud tento model neuspěje, celou značku to pravděpodobně položí. Není tedy divu, že bude především kvalita a spolehlivost nové Alfy Romeo pod drobnohledem. Aspoň že podle těch, kteří se jako první s Giulií svezli, jezdí auto nad očekávání dobře.

BMW Řada 5 1.996
Rok výroby: 2005
Stav: 177 220 km
Cena: 170 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků