Testované autonomní vozy Uber pořád vyžadují časté zásahy člověka

Uber už několik měsíců testuje Volva XC90 vybavená technologií pro autonomní jízdu. Zatím ale výsledky nejsou příliš uspokojivé. Řidič musí často zasahovat.

Už několik měsíců testuje známá společnost Uber vozy Volvo XC90 upravená pro autonomní jízdu. Testování v ulicích států Kalifornia a Arizona ale zatím nejde úplně podle představ.

Zásahy testovacích řidičů jsou nezbytné, a hlavně dost časté. Už chvíli po startu testování se objevily zprávy o jízdě vozů na červenou. Teď naleznete na internetu uniklé informace z interního dokumentu, ve kterých se dozvíte další zajímavé skutečnosti. 

Zajímavosti | Volvo

Autonomní Volva projela ve službách Uberu minimálně šest červených

Nejzajímavější jsou informace o ujetých kilometrech bez potřebného zásahu řidiče. V lednu se toto číslo pohybovalo na hodnotě 0,9 mil, tedy přibližně 1,45 km. V únoru to bylo ale ještě horší. Zásah řidiče byl za potřebí už každých 0,71 mil (přibližně 1,12 kilometru). Ne všechny tyto případy ale jsou posuzované jako kritické. Ve skutečnosti je podle posledních měření zásah v kritické situaci nutný v průměru každých 315 kilometrů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků