nechapu sportovni limuziny,to vw phaeton neni,nechapu prodejni uspechy verte moc se na place neohreje. Pracuji jako handler v nemecku uz od roku 1992, prodava se normalne,navic je to velmi dobry vuz,v pohodli nema konkurenci . Bmw 7, mercedes S super,ale v pohodli na vw phaeton nemaji,o audi ani radeji nemluvim,audi a8 je v podstate po 6-7 letech provozu cca. 150 000 km neprodejne stejne jako bmw7,jeste ze tu je vychodni evropa, nerekl bych,ze se neprodavaji i nove vozy,jezdi jich dost,koupi ojetiny za predpokladu,ze byly dodrzeny servisni prohlidy neprohloupite ,do 150000km bez problemulovu zdar a fotbalu vzlast
Velice neodborně provedený a neobjektivní test. Pán co to testoval je zaujatý příznivce značky BMW,podobný test jsem viděl i na ČT1 a nabyl jsem názoru (nutno říci že nejen já) že co není BMW není vlastně auto a sám jedno BMW vlastní.Myslím že VW Phaeton je krásné auto, které si najde své příznivce a neobjektivnost testu z článku přímo čiší.Když jsem jeje poprvé viděl až mi vyrazila dech jeho elegance.
Nevím proč by Volkswagen nemohl vyrábět luxusní auta. Copak mu to někdo zakazuje? Viděl v tom možnost zisku, ikdyž tedy spíše zviditelnění. Výsledné auto je výborné a srovnatelné s konkurencí. Ještě by mě zajímalo, kdo z jeho konkurence je schopen nabídnout prakticky kompletní ruční výrobu?Taky to dělá z Phaetonu exluzivní auto.
Sorry, ale ručně smuntované neznamená exkluzivní :D A luxusní auto s vzhledem fleetového vozu .... No comment. Samožřejmě, každá věc má svého kupce, ale nikdy to nebude prémiové auto, ani když ho někdo tak jmenuje. A nemám nic proti VW, dělají dobrá auta, trochu sterilní, ale dobrá. Podobný problém mají i Frantíci, jako třeba Renault Latitude, jo, hezký auto, ale nic exkluzivního.
aby byl tento "vlajkový" paskvil VW prodejný !
Maska chladiče jak z 90-tých let 20. stol ! To je nějaký pokus o retro ?!
výdechy ventilace schované pod kryty. Toto přijde autorovi jako vtipné a originální řešení? Už cca před třemi roky jsem to viděl u Jaguaru XF. Včem je tedy ta originalita?
On ten Phaeton samozrejme jako VW nema tu areolu nemecke premiovky, ale to pro spoustu lidi muze byt paradoxne i vyhoda. At uz se bavime o statni sprave, kde s VW i obrovskym budete rozhodne mene drazdit volice nez s BMW (ne nadarmo se Haider zabil prave ve Phaetonu), ale po krizi treba i v bankovnictvi se stal Mercedes S symbolem predkrizove rozmarilosti a vysilani spatnych signalu akcionarum a regulacnim uradum. Urcite prizdisracstvi je ted v mode a ten Phaeton co vypada jako drazsi Passat, ale pritom nabizi jizdni pohodli srovnatelne s nejvyssi tridou premiovek muze byt velmi chytra volba.Co se tyce motoru, tak ja bych do luxusni tridy nic jineho nez dieselovy sestivalec vubec nekupoval. Neni proc, berte to realne ze pro 90% zemi EU je ten dieselovy sestival naprosto dostatecnou motoraci, protoze cokoliv nad nej je nevyuzitelne a da mi v aute dojezd nejakych 1100km na nadrz, coz z hlediska efektivni rychlosti je mnohem dulezitejsi parametr nez jestli mam 0-100 za 6 nebo 7.5s.
Zní to sice logicky, ale nevěřím, že se to změní - ego je ego i ve špatných časech.A i bez ega - i ve špatných časech je potřeba ukazovat, že nás krize nesemlela. Dovedu si představit, že management firmy (banky) přesedne z S Classe do Phaetonu, akcionáři se leknou, že se něco po... a začnou akcie prodávat, banky se začnou bát o své prachy a firmě nepůjčí, (vkladatellé z banky vyberou úspory) a firma (banka) pak opravdu zkrachuje. Pokud bych tedy opravdu musel šetřit, raději prodloužím lhůtu obměny vozů, nebo přesednu z S do E (z A8 do A6). A vlády - v téhle kategorii budou jezdit jen ministři - což je v zemích, kde vláda jezdí v německých autech, trh tak na 100 aut. A i ministři mají ego, a někteří ministerští (ex i stále přežívající) předsedové hodně zbytnělé.VW prostě nechce přiznat, že si Piech honil svoje ego, protože by tu prestižní továrnu museli zavřít a to by jim na imidži nepřidalo.
A von jedinej VW tam dává 3,0 V6 vid. HAHA.Navíc takovej rozežranej zastarelej šrot, když to bere 10 na sto a benzínové V8ky berou 13 v průměru.To je fakt zásadní rozdíl v dojezdu teda.Tyhle auta sou stejně polykači dálničních kilometrů, jak známo po dálnici to žere nejméně, pokud s tím nejedeš ustálenou 200kou, ale pak ani ten ropnej V6 nejede za 10, naopak už má co dělat ten těžkej Phaeton hnát, takže čím víc to ženeš, tím víc to žere.A ve státní správě sem ještě v podmínkách čr neměl čest ten Paheton vidět, on vůbec se vysktytuje časot, vídám tak 2 ročně, orpti tomu konkurnčních BMW tak 2000 ročně.Myslím že to mluví za vše.
S tou motorizací máte naprostou pravdu :)
najděte si holky a neseďte u počítače. Stějně tady všichni znalci máte filcku 1.3
Tak by mě teda zajímalo, co máte proti VW?Jejich automobily jsou na špičkové úrovni, kvalitativně, jízdně, atd..Design je velice povedený - musí snad auto vypadat jako Multipla, aby se prodávalo, nebo jako jiná japonská, italská, atd krabice?VW si kvalitu zpracování nechává zaplatit, ale za tu cenu by jste měli ty vaše Hondy tak 3, jak by odcházely.Phaeton je nádherné auto, ale nevím, z čeho plyne ta nenávist vůči VW
Až VW udělá auto který se minimálně vyrovná designu, nápaditosti a podvozku citroenu C6 nebo tichosti lexusu, jízdním vlastnostem hondy Legend atd. .. tak proti němu nic mít nebudu.. Phaeton stejně jako jiné produkty této nudné značky zaostává proti konkurenci ve všem.. :))
Nevypadá zle, ale když kvalitu tak jedině japonce, LEXUS nebo Hondu legend ty mají hezčí vzhled, tohle je napodobenina starého modelu. (proti VW nic nemám takže nechci začít FLAME ale prostě se mi až tolik zase nelíbí jak se ty auta moc vzhledově nemění)
Vis ja jsem nad tou Legendou docela uvazoval, ale to je vybavou strasne zastarale auto. Blby AUX vstup k radiu zacali dodavat az po faceliftu v roce 2008 a neco na zpusob MMI, coz ma jakekoliv nemecke auto v teto tride uz nejakych pet az osm let, nedodavaji dodnes. Jako sorry, ale nekoupim si za tezke penize auto vyssi stredni tridy abych ho pak ladoval nejakyma plackama jak v minulem stoleti.
vetsinou kdyz lidi nadavaji na novou verzi auta, , tak si rikam, ze proste nemaj radi zmenu a najdu si neco pozitivniho, ale tohle fakt ne, starsi je krasnejsi a podle fotek to nejde moc posoudit, ale rekl bych, ze i bytelnejsi.
Jediny Vw ktery docela ujde. Samozrejme,ze zadny traktor tdi,ale benzin.
Hodnotit Phaeton je dost o pristupe, jednoducho prakticky.Ja napriklad kladne kvitujem velmi cisty funkcionalisticky dizajn. Skratka je to jednoduche, velke a pritom obycajne. Okazalost netreba zdoraznovat nijakymi ubohostami ako u nemenovanej konkurencie. Dalsimi vyhodami moze byt variabilna svetla vyska a 4x4, ale predna maska mi posobi trochu gycovite. K technike velmi niet co dodat, je to notoricky znamy pohonny retazec (skratka postacujuci), cenou je to konecne realnejsie, pokial sa clovek prilis nerozsupne s priplatkovou vybavou. A tam vidim jediny problem, vlajkovy sedan by mal byt uz v serii aspon trosku naslapanejsi, priplatkovy cennik je mierne povedane optimisticky. Inak pekna kara (tentokrat aj s automatom :-) Vyzaruje z toho celeho pohoda.Robit z toho nieco prestizne mi pripada nezmysel, je to cele myslene ako ''velky VW'', nic menej a nic viac. Jedine co lutujem je tych ludi v tej sklenenej fabrike. Uz v normalnej produkcii je 2 roky poukazka na psycho, ked si predstavim pracu hentam, brrrrrrrr
Po...som nick, ma to ist ako antiautomat :-)
Se mi libi, jak tady spousta lidi keca a poradne, a to myslim opravdu poradne, to auto nikdy nevideli natoz aby v tom ujeli poradnou porci km, jen tlachaji nejake ty obecne reci ale skutek utek, a tak to byva u hodne diskuzi
Koukám, že si VW s Phaetonem i po těch letech furt věří. Je to možná solidně vyrobený auto, ale nechápu, kdo by si ho měl vlastně koupit. Lidi si kupují tuhle třídy aut buď proto, že chtějí ukázat, že na to mají (a pak do toho narvou třílitrovej diesel, aby to moc nestálo, jak už tady bylo zmíněno). Nebo si chtějí jenom velký pohodlný auto a nepotřebují s ním závodit a předvádět se. V prvním případě si pořídí prémiovku - BMW, MB, Audi, Porsche Cayenne, ne něco, co má název Lidové auto. V druhým případě naopak sáhnou po Lexusu, Citroenu C6 nebo nějaké rozměrnější střední třídě v plné výbavě. Phaeton si z 10 m spletete s prodlouženým Passatem, design ještě usedlejší než u Mercedesu z 90. let a příplatková výbava s cenama jak u Ferrari.
"Ludove auto" ani inu vlajkovu lod mat nemoze ako najpredavanejsie auto v Europe. Phaetonom idu sami proti sebe. VW je proste nieco ine ako Mercedes ci BMW a treba sa s tym zmierit
Tak sem se zas jednou nasmál.Takže si to shrneme pánové:Tento systém parkovacího asistenta má 2004 Chrysler 300C, stejně jako to sklápění zrcátka.A to je pro fanatiky VW jen americkej šrot.A milé VW to nabízí i v roce 2011 kdy už i to cháčko má parkovací kameru.Další srandou sou motory:240 HP z 3,0 V6 dnes opět nabídne i to 300C, které má považme motor od itlaského VM Motori :o)Výkony benzínů - u 3,6 je výkon dokonce nižší, W12 6,0 s 450 Hp má o 20 Hp méně, než V8 6,4 se 470 Hp :o)Navíc ta spotřeba motorů je fakt nejnižší co může být, u Phaetonu.K tomu oldschoolový interiér s děsným volantem, prachbídné renomé atd.A zázračná cena? Jistě, na třídu luxusní vozů ano, ale když tomu konkuruje americká vyšší střední která stojí ještě o cca 400 méně.Pravda, nemá el. dovírané dveře.Ale jinak vám nabídne to samé a dokonce navigaci tam budete mít v základu :o)Trochu smutné na přestižní koncern VW :o)
Pokud vím, tak Phaeton může mít parkovací kameru i skivak. Takže jsem rád že jsem si přečetl hezky kreslený článek. Asi jako že jsem jel v Bmw f10, který nemá ani sklopitelne zadní sedačky. Tohle auto má jediný úkol. Izolovat vás od rušivých elementů že světa venku. Interiér z roku 2002 konkuruje zpracováním dnešním vozům. To bych neoznacil jinak než trapas konkurence. Pokud nejste pozér, chcete mít dojezd přes 1000km a zároveň nebýt součástí stáda. Je Phaeton auto pro Vás.
Ale no tak 300C je uplne mimo misu, to neni ani ta zminovana vyssi stredni, to je takovy bezny americky full size, ktery rozhodne nema ambice ani se zdaleka priblizit k premiovkam. Jinak mluvit o "oldschoolovym interieru" pri porovnavani s 300C, coz je typicka amerika tj. prehlidka nelicujicich tvrdych plastu a lacineho designu, to fakt ne. 300C se u nas prodava tak draho jenom proto, ze Evropa nepochopitelne dava rovnitko mezi cenu auta a velikosti, v Americe jsou bezna velka lacina auta jako je 300C a klidne mohou byt mnohem levnejsi nez luxusnejsi mensi modely.
Dusan:Já mluvil staré 300C jen co se týče parkovací systému a sklápění zrcátek.Zbytek už je o nové 2011 300C. Musíš číst pozorně.Ta už má trochu jinej interiér. Trochu jinou výbavu a trochu jiné motory.Jasně, srovnání je mimo, o to víc je úsměvné, že ta amerika vyšší střední to VW v řadě aspektů překoná nebo se mu minimálně vyrovná a to je o třídu níž.
Toho prestižního z VW děláte především vy, co se mu v druhé větě hned smějete.Tohle je prémiový produkt mainstreamové automobilky. Stojí na základech Bentley Continental a svezení s tím autem opravdu není špatné. Dojem kazí jen znáčky na kapotě a velmi střízlivý design.
Četl jsem různé testy, viděl různá videa a znak není jen to co kazí tento produkt. Tak by se dalo mluvit i o velice povedené C5... jenže to nejde :-)Rozdíl cen se musí na něčem projevit.1) značka2) materiály3) prestiž4) technikaVW nikdy nemůže dělat luxusní auta. Je to jen takový velký Passat (do kterého jde dokonce dokoupit víc věcí). Co na tom, že to stojí na základech Bentley? Znamená to automaticky dobře? Ne, neznamená... je spousta věcí, které jdou zmršit. Naštěstí se tak nestalo, auto jede hodně dobře, 4x4 dostačující, prostor taky... prostě kvalitní auto. Což jsou za cenu 1,2m všechny.PS: Může to být hodně dobrá volba jako velký rodinný sedan. Stačí se podívat kolik jezdí S-Class jako rodinné auto, je to taková Oktávie pro bohaté :))
My??Se někdy nenápadně podívej na auto.czPak ti dojde kdo dělá z VW modlu :o)
Co tvá poslední věta? Ty už máš vymytý mozek tak, že ti VW koncern připadá opravdu prestižní, že to musíš opakovat?
Mě ne. Mě přijde jako každý jiný koncern.Jen sem uváděl komu přijde jako modla a to tam těch lidí je vícero, že.Chce to umět čístB-]
A pochopit, co je ironie, že.
Pro ironii je potřeba i inteligence, pokud chybí, vzniká otřepané klišé, které není ani vtipné, ani pravdivé.
No ten článek o Phaetonu je hodně vtipnej, tak, že už sem se dlouho takhle nezasmál.Sem za něj moc rád, člověka to potěší, že ušetřil za dikobraz:-D
Tak, tak
toto je jediný nový VW do kterýho bych si byl ochoten sednout B-]
Do toho s tim 3.0TDI?
klidně bych šel i do týhle motorizace. V Phaetonu bude kvalitně odhlučněn a vzhledem k abenci manuálu u všech motorizací nemá podle mě ani smysl se dívat po něčem silnějšim. Bo mam být debilní diesel, kterej bude aspon mít menší spotřebu nebo V8, kterej bude dokonale zabitej jak automatem, tak i váhou, takže si s nim stejně neužiju? To radši dám přednost TDI a budu jezdit s o 30%nižší spotřebou. A vzhledem k tomu, že na novej nemam, tak by to byla i lepší volba, protože 3,0tdi je celkem běžnej motor, tak by neměl bejt problém s opravama. Co sem koukal, tak ojetej Phaeton se dá sehnat pod 300kkč s 3,0tdi, což je velmi lákavý. 5,0tdi v potaz neberu, ten oproti benzínu nemá šanci snad v ničem :-D
Tak trochu nerozumím pojmu "protože 3,0tdi je celkem běžnej motor, tak by neměl bejt problém s opravama" Copak kdokoli má dnes problém s opravama? I Ssangyong ti opraví a ta obluda zaplaťpánbůh zas až tak celkem běžná není.
mozno myslel nahradne diely z druhej ruky.. tzn demont z totalky prip. z inych "dopravnych" situacii..
myslel sem to tak, že to dokáže opravit každej vojta a ne jen draze v autorizáku.
Hele, bhudaku, já se jmenuji Vojta, takže jsi mne urazil tím, že jsi mne přirovnal k nějakýmu póvlu - něco jako "franta z vedlejší vesnice" (teď jsem já urazil Franty) - takže to koukej vyrovnat!!! Nějaký to virtuální pivo, chlape...
A umíš spravit 3.0tdi?
Na tom není nic nemožného. Kamarád mechanik má zrovna jednu v garáži rozhozenou. Pořád je to jen spalovací motor. Žádný reaktor.
Koupit ojeteho Phaetona 3.0tdi za 300 000 mi zrovna moc lakave nepripada. Vlastne jo, vzdyt oni maji vsechny najeto mirne nad 100 000km, tak to je teprv zajetej motor...:-D
Za tu cenu bych si koupil Hondu Legend a ještě by mi zbylo. A myslím, že bych neprohloupil.
Tak to bych nebral a raději ty peníze investoval do Volva (úplně jedno kterého). Volvo for live ;-)
Měl jsem po sobě dvě Volva a byla to nejhorší investice do auta, jakou jsem kdy udělal.
Ale phaeton je auťák pro exekutivu nebo management, toho si novýho domu nikdo nekupuje. Takže o ceně se ani nahlas nemluví a už vůbec se neuvažuje o nějakym ušetření za legenda.
Určitě bys neprohloupil, jen kvalita jízdy bude jinde.
Už jen proto, že Legend má aktivní vyrovnávání nerovností... ;-)
Co ze to ma?:-D
hoblík vepředu a asfaltovačku vzadu
:-D:-D:-D
rofl :-D:-D:-D:-D
To je pravda, da se cekat, ze Legend na tom bude podstatne lip. Skoda mizerneho automatu.
koukám, dnes jsi si dal o jednoho jointa víc než jindyB-]B-]B-]
No jointy vidim jen v tvem prispevku, hned tri, takze to tu soutez s Toperem celkem vysvetluje;-) Pokud by ses eventuelne zmohl i na neco jineho, pak by me zajimalo, jestli jsi s tim legendem nekdy jel a pokud ano, v cem konkretne vidis rozdil;-)
Ano, jak s legendem, tak s phaetonem a též s BC
Bezva, ted jeste druha cast me otazky;-)
v kvalitě sedadel, v kvalitě větrání topení a klimatizace, v atmosféře uvnitř auta v plavnosti jízdy v pocitu bezpečnosti a například v jízdních vlastnostech na sněhu a asi tak v 85 dalších věcech. Tím nesnižuji kvality legendu, ta je skvělá, ale na jízdní pohodu uvnitř PH a BC nedosáhne a to nikoli jen o fous. Debatu o srovnání legendu s lexusem ale považuji za správnou
Tohle je parada, jediny pekny VW a jediny, co bych si umel doma predstavit....teda samozrejme s nejakym normalnim motorem, ne 3.0D
ojetý ve špičkovém stavu se dá sehnat s motorem 5,0TDI
5.0 TDI je "normalni" motor? :-D Predpokladam, ze otazka sla spis smerem k nejakemu V8 benzinu nez k motoru z nakladaku.;-)
Copa on mezi pětilitrem benzínovým a naftovým je v použitelnosti nějaký zvláště velký rozdíl? Obojí je to monstrum pod kapotou, obojí jede slušně.
Zajimava otazka od nekoho, kdo tady rad haze radobyznalecke hlasky. Samozrejme ze jsou lide, kteri nevidi rozdil mezi 2.0 TDI a 2.0 TFSI, ale nejak netusim, o cem se s nimi pak vlastne bavit? O mekcenych plastech?;-)PS: nejak jsem nechopil, na co vlastne reagujes - ja nepsal o benzinovem petilitru, ja psal o benzinovem V8, ktery bude mnohem prijemnejsi motorizaci, nez zminene TDI. Nicmene pokud uz bych na to pristoupil a zacali bysme resit petilitrove desetivalce, tak M5 jede precejen ponekud lepe, nez jen "slusne". Ze nekdo uprednostni chrochtaka na tom nic nemeni.
jojo, M5 opravdu jede lépe než V10TDI, jen tak trochu ji nejde srovnat, protože není v alespoň trochu srovnatelných autech. A když už je řeč o phaetonu, alespoň to tak podle nadpisu vypadá, tak tam je benzín 6,0W12, 4,2V8 a diesel 5,0V10, tedy když vynechám obě nejmenší motorizace. S W12 bych nesrovnával, ale 4,2V8 vs 5,0TDI jedou plusminus stejně, diesel konzumuje o tři litry méně a uvnitř, nekoukáš-li na otáčkoměr, rozdíl nepoznáš. Obojí jede slušně. Jo a mimochodem, účel phaetonu je zcela jiný než účel M5
5.0V10 TDI je naprosto nesmyslna motorace a proto taky skoncila. Jeji problem je, ze sice jede jako V8, ale zere vice nez vykonnejsi benzin, takze spolecne se servisnimi naklady, ktere jsou rovnez vyssi, moc nedava smysl.
ano je tam W12 s menším výkonem jak obdobná V8.Nehledě na servisních nákladech obou motorů, to je nebe a dudy :o)
Ja myslel nejaky benzinovy, nejlepe V8 :)
Oups, jsem se prehlidl, uz to tu je:-)
Ten priplatok za 4-miestnu verziu je absurdny. A podobne nezmyselne su ceny pri porovnani rovnakych prvkov vybavy s Passatom. To zabija Phaeton..:-/
Nejdu srovnavat passata a phaetona, ale prvky vybavy srovnam. Bezklicove startovani, 13 000 u passata vs. 52 600 u phaetona. Zcela urcite se jedna o jeden a tentyz system, nemuseli ho vyvijet pro phaetona zvlast. Neni duvod, aby byl 4x drazsi. Je toho vic. Jak tady nekdo naznacil, ze u teto tridy se nepta na penize, tak to neni vubec pravda. I v teto tride jsou zakaznici citlivi na cenu, viz motory. Naprosta vetsina M-B S, M, GL..., BMW7, X5, X6... Q7, A6 jezdi s trilitrovym sazometem. Ano, oni hledeli na cenu, jak auta tak provozu. Kdyz potkam na ceste S600, tak si reknu, ten nehledel na cenu. To je ale jednou za uherskej rok.
Ja bych rekl, ze naopak u teto tridy se v posledni dobe kouka na penize nejvic. Prodeje zakladnich dieselu to potvrzuji. Dulezita je predevsim "imic" a znak na grilu, pod kapotou muze byt treba motor z traktoru nebo slapatka. Takova je doba.
tos odpovedel na muj prispevek? protoze ja tvrdim to same...
Nejsme ve sporu, jen muj prispevek zduraznil fakt, ze u premie je ted duraz na ceny snad jeste vetsi, nez jinde.
Musíš se podívat taky na to, jak ta výbava ve skutečnosti vypadá. Dám příklad.Jsou výrobci, co nabízejí vyhřívaní sedaček. Vypadá asi tak, že stiskneš jedno tlačítko a hřeješ celé sedadlo. A to je všechno.Pak jsou výrobci, kteří pod položkou vyhřívání sedadel mají schované: Vyhřívání sedáku a zvlášť opěradla v 5ti stupních intenzity. A tak dále...
To je jasny, nemam namitek. Klima v fabce neni klima ve phaetonu. Ale ja jsem napsal identicky system, tam proste s cenou nesouhlasim.
A opravdu si myslíš, že ten systém bude identický?Mohl bych se podívat do Etky na objednací čísla, ale silně o tom pochybuji. Není to tak dávno, co sem se tu s někým dohadoval, že motor v audi 2.5 TFSI nemá s motorem 2.0 TFSI nic společného. Dotyčný samozřejmě tvrdil, že přidali válec a vše bude stejné. Písty, ojnice, vstřik. Ale pravda je taková, že stejné nejsou ani pístní kroužky, ani čep vůbec nic. Tady to tipuji na stejnou situaci.
Ten systém samozřejmě není stejný ani omylem, ale nesuď podle etky, identické díly na dvě různá auta mají různé kódy a někdy i různou cenu. Ale to nic nemění na tom, že cena za options u phaetonu (nejen u něj..) je značně přehnaná ale je nesmysl počítat jen cenu materiálu. Může se na ní samozřejmě podílet počet prodaných aut, složitost logistiky volby v objednávacím procesu, počet aut toho a jiného modelu, nutnost zaškolení servisních techniků na jiný model a dělěno počtem prodaných aut atd. Cenotvorba nikdy není součtem materálových nákladů, ty tvoří jen jednu část.
V podstatě je mi jedno, jestli ten prvek výbavy stojí v onom modelu dvakrát víc, než v jiném. Platí zde zásada, čím dražší příplatková výbava, tím větší slevu můžeš dostat.Číslům z etky docela věřím, protože díly, které jsou opravdu stejné, tak jsou stejné i v té etce.
takze cim vic predrazeny auto, tim muzu dostat vetsi slevu. brilantní logika B-]
Logika je to naprosto normální a běžná. Prodejce má nějvětší vývar právě z objednané příplatkové výbavy. Čím je jí více a u koncernových aut může tvořit i "cenu základního modelu" navíc, tím větší slevu můžeš dostat. Pokud kupuješ základní model, budeš rád za slevu pár tisíc, pokud v maximální výbavě, sleva může být i několik set tisíc. Je to běžné a překvapuje mne, že o tom nevíš.
A to se vyplati :D
Srovnání s passatem je nesmyslné klišé, které pseudoredaktoři AR blábolí už léta. Kromě výrobní značky nemá tohle auto s passatem společného vůbec nic, to by bylo možné srovnávat phaeton i s polem, tiguanem či sharanem. Stejně tak blábol o pohonu 4x4, to už vůbec nemá smysl komentovat (pročpak asi s ním M-B a BMW se zpožděním přiklusali také, co?)..........V tomto případě pan redaktor celkem reálně auto popsal, okonce trefil i jeden z několika důvodů četnosti prodejů, správně nakopl nesmyslnou politiku vznětové motorizace (ale ta platí i pro porsche cayenne a panameru, phaeton není výjimkou), ten hlavní mu samozřejmě unikl. Co mu však uniklo zcela, je to, proč srovnání s několikrát citovaným BMW7 zcela kulhá a chybou marketingu VW zůstává zákazníkům utajen hlavní důvod, proč phaeton i s jeho chybami koupit. A tím je jednoznačně drtivě lepší kvalita svezení, pocitu v autě, než u oberklasse prémiovek bez rozdílu, ať už je to M-B S, BMW7, A8 či Lexus a srovnávat s Jaguarem je pak zcela mimo mísu. Phaeton za jízdy jasně dává najevo, že není sourozencem A8 ale vozu Bentley Continental, s nímž má shodnou základní konstrukci, podvozek. A to je důvod, proč je zájem o ojeté phaetony a proč majitelé první generace při obnově neodcházejí k prémiovkám, ale pořizují si znovu phaeton. Za tyto peníze prostě jinde kvalitu svezení a la Bentley opravdu nepořídíte.
Naprosto souhlasim mel jsem tu cest se v phaetonu svezt a ten zazitek je nesrovnatelny s cimkoli v cem sem jel...
Visuálně ta auta podobná jsou, takže spousta lidí to srovnávat prostě bude. Může to být desetkrát Bentley Continental, ale dokud to bude v karoserii, připomínající Passat, tak se srovnání neubráníte.Mně se Phaeton líbí, ale považuju ho za marketingově dost nešťastný počin - už idea luxusního Volkswagenu mi přijde trochu uhozená (nota bene vezmu-li v potaz, že VW má Audi).Pokud jde o diesel, tak to si žádá lid a tvůrci pseudoekologických norem a limitů. Taky by do toho mohli dávat HTP, případně mírně oturbené ;-)
Srovnani s passatem je samozrejme obecne mimo. Nicmene predstava, jak MB a BMW s necim priklusou jen kvuli VW je usmevna - kdyz uz, tak kvuli A8, pravdepodobneji vsak kvuli Lexusu, ktery, ac se to nezda (a nekteri to nikdy nepripusti), ovlivnuje nemecke duo pomerne vyrazne. VW je v tomto uplne out a stejne tak by bylo mozne rict, ze MB a BMW "priklusali se zpozdenim" po Legendu, coz je nesmysl.Delat z Phaetonu Bentley je stejne k smichu, jako delat z Mondea Jaguar. Phaeton je proste predrazene auto a cena, zacinajici na 1.5M za zaklad s dieselem tak maximalne pobavi. Samozrejme, ze se vzdycky najde nekdo, kdo to koupi a kdo se bude byt za superioritu sveho wagenu, to uz je u priznivcu VW tak nejak klasika. Staci nakouknout do diskuse pod Superba Zelene Lejno.;-)
tradičně mimo.....
Jo, to jsi, vsak jsem to taky uz napsal;-)
když už píšeš do diskuzí, tak přitom nekoukej do zrcadla, vypadá to pak zmateně, jak píšeš sám sobě
Jogurt aby neprisel s nejakym hodnotnym komentarem "k veci";-)
No právě v tom si my dva nemáme co vyčítat. Občas je to sice fuška, plácat stejně hloupě jako ty, ale když se člověk snaží, jde to.
Hele vy mate s Toperem nejakou soutez o co nejhloupejsi reakci na me?;-) Jako nic proti soutezim v bliti, ale prinos pro diskusi nic moc bych rekl.;-)
nene, to jsi jen tak úžasně inspirativní, jinak to o přínosu pro diskuzi od tebe fakt sedí, v podstatě by se to sem za tebe dalo psát doslova stejně i dřív než se obtěžuješ sám
Myslim, ze i jogurt zvladne vysledovat, kde v tomto vlakne zacal nulovy prinos;-) Soucasne je zvlastni, ze te neinspiroval ten prispevek vyse a misto toho ses vrhnul rovnou tam, kde uz diky X1-9 diskuse jaksi postradala smysl. ;-) Ja vim, reakci k veci bys Topera nepredehnal;-)
smysl postrádá celá větev už od počátku, nikoli až od první reakce
Nicmene i tak sis neublinknul na nick x1-9, ale na muj, takze jsme zpatky u Topera;-)
Ano, zdá se, že jsme všichni zvraceli stejným směrem.... že by zvláštní náhoda?
Ale no tak, jakapak nahoda? Vzdyt jsem to psal hned. Jestli muzu soudit, tak prohravas;-)
Ono se to nějak boduje? A kdo je rozhodčí?
Hodnoti se pouze umelecky dojem a coby cil mentalnich zvratku jsem rozhodcim pochopitelne ja, protoze jen ja mam nadhled na snazenim vsech mistnich ratliku. ;-)
Všichni jsou blázni, jenom Skyline je beruška. ;-)
Tohle určitě není skyline, to není nic co může být na obloze, je to spíš něco co bývá na zemi, v trávě, ani si nevšimneš, šlápneš do toho a pak to lepí a smrdí a nemůžeš se toho zbavit.
S tím se dá 100% souhlasit. U VW je to jejich klasický maketing. Nedělají žádnou reklamu. Reklamou jsou produkty samy. Buď si k nim zákazník najde cestu nebo ne. Žádná barnumská reklama lowendových výrobců.Jinak výroba Phaetonu, včetně továrny je taková libůstka, kterou si velkovýrobce dopřává. A dopřává to i svým zákazníkům, kteří si mohou koupit bentley v kabátě VW. To je obrovský zisk zákazníků v koncernu obecně. Dostávají i v nejlevnějších řadách skupiny a díly z aut o dvě řady výše. Stačí vzpomenout na Octavii v roce 1996, což bylo první použití platformy, na které se postavila později i A3. V autě i v interiéru byla spousta skupin sdílených dokonce i s A6.
S tou reklamou jsi me docela pobavil. Spolecnost IVG - Import volkswagen je jednim z nejvetsich inzerentu v CR ce se tyce automobilek. Do teto spolecnosti sice spada i znacka Audi a Seat, nicmene nejvetsi cast jsou kampane na VW. Kampane na Phaetona jsou, ale normalni clovek /myslim prijmove prumerny/ nema moc sanci je videt. Proste v TV je neuvidite, protoze na TV se bohati lide moc nedivaji. Kupte si nekolik drahych casopisu, golfovych casopisu atd. a uvidite Phaetona na tolika reklamach....Proste marketing vytvari znacku, znacka sebou nese pribeh, znacka sdeluje ostatnim status atd. VW to velmi dobre vi a proto cpe tolik penez do marketingu. Jen tak budou lidi kupovat auta, ktera jsou drazsi, jen tak koupi auto, ktera ma kratsi zaruku nez ostatni atd. S kvalitou aut, spolehlivosti atd. to moc nesouvisi...
"Reklamou jsou produkty samy"Tak podle této věty by si člověk myslel, že první generace Phaetonu byl pěknej brak když jej kvůli mizerným prodejům v USA stáhli z trhu.A co se týče Bentley v kabáte VW, tak prosím o použití minulého času, nový Phaeton už je postaven na platformě Audi A8, na Bentley byla jen první generace.
I Bentley Continental stojí na nové platformě PL64, kterou sdílí jak s novou A8, tak i právě s Phaetonem. ;-)
Ano, máš naprostou pravdu, oba jsou postaveni na platformě Audi A8, proto taky píšu, že Phaeton už není postaven na platformě Bentley, ale Audi. Minulá generace byla postavena na platformě Bentley. B-]
Zbytečně zde (opět) slovíčkaříš. Ta platforma je univerzální, koncernová a projektovaná pro luxury cars s podélně uloženým motorem. Že na ní postavili první audi, to zase tolik neznamená.
jasně :-D VW nemá žádnou reklamu.... to je jak Rolls Royce, buď na něj máš, nebo ne :-DPravda, když člověk pustí Eurosport, tak je tam Dakar plný Volkswagenů, v reklamních pauzách reklama na Touareg. Když v tu chvíli přepneš na Nova Sport na NHL, tak vedle časomíry je furt logo VW. Když pak dávají lyžování, tak na dresech mají všichni loga Audi....Ale jinak ano, kvalita se prodává sama, VW tomu vůbec nepomáhá, nemá proč :-D:-DJinak si snad někde seženu Toura z O1, když jsou tam ty skupiny z A6.... I nějaký drátek u zrcátka z A6 dodá pocit té prémiovosti, co? ;-)Perfektní, smekám!!!! ;-)
ty si magor. nepochopil jsi o co tady jde? tady se nemluví o reklamě VW, ale o reklamě phaetonu...nejdřív si pořádně příspěvek přečti a pak odpovídej. phaeton je oblíbeným autem v Německu, Rakousku, atd...to že není tak známý u nás v prdelákově nic neznamená.teď mimo Tvůj příspěvek - srovnávat kvalitu provedení phaetonu a BMW řady 7 není na místě. Bavoráky jsou krásné z venku, ale vevnitř hnus. Asi o BMW jen čtete a v životě jste v něm neseděli. A komfort jízdy v BMW? ten snad ani neexistuje...
"phaeton je oblíbeným autem v Německu, Rakousku, atd"zajmavy, to je asi schovavaj doma v garazich, ze tady v nemecku mezi tema zastupama BMW, Audi a MB nejsou vubec videt...
Někdo je nepozná...
V nemecku s tema vylitanejma phaetonama jezdej hlavne turci a kdejakej scum. U prvni generace bylo dost blby mit "premiovku" za ctyri mice aby vas pak sprazil cerpadlar slovy "to jste vy s tim pasikem na trojce" ?
Že by si mýho phaetona mohl splýst nějakej maník s passatem?Tak to je tragédie.Argument proti koupi phaetona.
Tak to si očividně neseděl v BMW nejnovější generace chlapče. To s tímhle plasťákem od VW nemá nic společného. Jinak design interiéru Phaetonu byl super, ale to se psal rok 2002 a ne 2011. Tohle je velký propadák a to jak tam VW za každou cenu cpe interiér z Golfa (což provedli teď i u Touarega), to je dost smutné... BMW je v tuto chvíli úplně jiná liga.
To bych chtel videt toho Golfa, tohle jde spise v intencich sesterske Audi A8, takze zadna divocina, ale kvalita. A co se tyce BMW, tak ten bude jeste par let lecit ostudu z E60 a E65. Proti tomu i ten Golf byl super luxusni interier. Udelat petku ve stylu Skoda 120 a sedmicku ve stylu sektorove kuchynske linky to byla hodne velka odvaha.
:-D Kufr byl uz v roce 1996 dokonce vetsi, nez A8! Nedrzel bych se pri zdi:-D
Skyline: :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
kdy poprve prisel MB u S-klasse s 4maticem? u ecka to bylo nekdy 86 ne? ale u eska?
S-class W220 9/2002
2007
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.