Pekne auticko....viezol som sa najslabsim dizlom...motor nic moc ale podvozok dobre tlmil nerovnosti a drzal stopu..nenaklana sa v zakrutach a je aj dobre odhlucneny....vynikajuce radenie a riadenie....interier tiez v pohode...taky inaksi oproti koncernovym autam a japoncom ale urcite nie zly...taky seversky chladny ale aspon ziadne vystrelky dizajnove vid FF III...trochu zvyku to vyzaduje....ten farebny displej sa mi moc nepacil..najma cerveny mod sport pri 115 k nafte bol trosku usmevny...ale auticko sa aj s tymto motorom snazilo...a kto neni narocny urcite mu to postaci...aj spotreba bude urcite dobra....osobne by som tiez bral T4 to moze byt zaujimave...odporucam pekny videotest: http://www.topspeed.sk/volvo/4265... dokonca tomuto kusku namerali na valcovej brzde 200k a 300nm...to je hodne slusne....jediny vaznejsi problem vidim v cene...pre bezneho Slovaka alebo Cecha to moc nieje...s lepsim motorom (T3,D3) a vybavou je niekde medzi 25-30000 E co je dost...najma ak je teraz Astra OPC teraz v akcii za 25 000...viem ze to nieje priama konkurencia....je to coupe a volvo bude viac pouzitelne na kazdy den...ale za tu cenu...280 PS...Recaro sedacky...vynikajuce jazdne vlastnosti....podla mna je to ponuka roka to len tak na okraj B-]
S tou cenou máš naprostou pravdu. Za 600tis si to prostě koupí jen pár individualistů kteří se chtějí odlišit a nemusí koukat na peníze. To auto by šlo na dračku kdyby bylo v cenové relaci VW golf tj. mezi 400-500tis. Protože technicky a užitně na tom V 40 prostě není líp než Golf. Platí se pouze za design a značku a to ne málo. To pravděpodobně volvo nikdy nepochopí a do pár let skončí jak severský bratr SAAB.
..no podle tvé teorie by se nemohlo prodávat ani například mini od bmw, které splňuje všechny kritéria předraženého a dokonale nepraktického vozu.. a stejně je to prodejní šlágr. Dnes je auto pro spoustu lidí nejenom dopravní prostředek, ale slouží i jako "imageový doplněk", třeba jako hodinky apod... Já bych tohle volvo okamžitě bral, jedinou výtku bych měl snad k volantu, připadá mi, že by mohl mít daleko menší průměr, nebo aspoň spodní část mohla být "zkosená"..
Dokážu si ho představit v garáži, ale spíše s motorem T4, což bych řekl, že je optimální motor (myslím, že pořád 1,6 l) s vyšším výkonem... A že má tužší a nižší podvozek, to bych tolik neřešil. Na naše tankodromy asi úplně ideální auto neni, protože to by se muselo testovat u nás na silnicích...
Hmm, pěkná předělávka Focusu :-)
Pri vyvoji toho auta bylo volvo jiz plne pod cinskou automobilkou, s timhle focus nema moc spolecnyho...
Volvo V40 stojí na upravené platformě Ford C1 (stejně jako Focus) a montují se do něj motory Ford 1.6 EcoBoost a 1.6 TDCI (oba jsou i ve Focusu).
Pri vyvoji S40, V50, resp C30ky urcite se pouzilo i vic nez platforma, a motory tam ta tvoje poznamka by jiste byla na miste, ale argument, ze tam je motor a postavi se na stejnou platformu, tak to jen prebouchanej typ focusu, je dost mimo. Kdyz do pristiho C-klasse strci Mercedes 1.6 dci od renaultu, tak to bude najednou megane? Mimochodem ta puvodni platforma je dal vyvijena a upravena, V40ka ma s focusem asi tolik spolecneho, jako peugeot 206ka s Mini....
Tohle auto vypadá moc dobře
Uz chybi jen logo ceske posty.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.