Test Volvo V40 T3 R-Design - na sportovní notu

10 komentářů

Seabow
19. června • 22:01

Pekne auticko....viezol som sa najslabsim dizlom...motor nic moc ale podvozok dobre tlmil nerovnosti a drzal stopu..nenaklana sa v zakrutach a je aj dobre odhlucneny....vynikajuce radenie a riadenie....interier tiez v pohode...taky inaksi oproti koncernovym autam a japoncom ale urcite nie zly...taky seversky chladny ale aspon ziadne vystrelky dizajnove vid FF III...trochu zvyku to vyzaduje....ten farebny displej sa mi moc nepacil..najma cerveny mod sport pri 115 k nafte bol trosku usmevny...ale auticko sa aj s tymto motorom snazilo...a kto neni narocny urcite mu to postaci...aj spotreba bude urcite dobra....osobne by som tiez bral T4 to moze byt zaujimave...odporucam pekny videotest: http://www.topspeed.sk/volvo/4265... dokonca tomuto kusku namerali na valcovej brzde 200k a 300nm...to je hodne slusne....jediny vaznejsi problem vidim v cene...pre bezneho Slovaka alebo Cecha to moc nieje...s lepsim motorom (T3,D3) a vybavou je niekde medzi 25-30000 E co je dost...najma ak je teraz Astra OPC teraz v akcii za 25 000...viem ze to nieje priama konkurencia....je to coupe a volvo bude viac pouzitelne na kazdy den...ale za tu cenu...280 PS...Recaro sedacky...vynikajuce jazdne vlastnosti....podla mna je to ponuka roka to len tak na okraj B-]

Verny
20. června • 15:56

S tou cenou máš naprostou pravdu. Za 600tis si to prostě koupí jen pár individualistů kteří se chtějí odlišit a nemusí koukat na peníze. To auto by šlo na dračku kdyby bylo v cenové relaci VW golf tj. mezi 400-500tis. Protože technicky a užitně na tom V 40 prostě není líp než Golf. Platí se pouze za design a značku a to ne málo. To pravděpodobně volvo nikdy nepochopí a do pár let skončí jak severský bratr SAAB.

David
21. června • 11:26

..no podle tvé teorie by se nemohlo prodávat ani například mini od bmw, které splňuje všechny kritéria předraženého a dokonale nepraktického vozu.. a stejně je to prodejní šlágr. Dnes je auto pro spoustu lidí nejenom dopravní prostředek, ale slouží i jako "imageový doplněk", třeba jako hodinky apod... Já bych tohle volvo okamžitě bral, jedinou výtku bych měl snad k volantu, připadá mi, že by mohl mít daleko menší průměr, nebo aspoň spodní část mohla být "zkosená"..

Jacob
19. června • 19:32

Dokážu si ho představit v garáži, ale spíše s motorem T4, což bych řekl, že je optimální motor (myslím, že pořád 1,6 l) s vyšším výkonem... A že má tužší a nižší podvozek, to bych tolik neřešil. Na naše tankodromy asi úplně ideální auto neni, protože to by se muselo testovat u nás na silnicích...

Dave
19. června • 19:05

Hmm, pěkná předělávka Focusu :-)

BK
20. června • 11:16

Pri vyvoji toho auta bylo volvo jiz plne pod cinskou automobilkou, s timhle focus nema moc spolecnyho...

petr
20. června • 12:55

Volvo V40 stojí na upravené platformě Ford C1 (stejně jako Focus) a montují se do něj motory Ford 1.6 EcoBoost a 1.6 TDCI (oba jsou i ve Focusu).

BK
20. června • 23:45

Pri vyvoji S40, V50, resp C30ky urcite se pouzilo i vic nez platforma, a motory tam ta tvoje poznamka by jiste byla na miste, ale argument, ze tam je motor a postavi se na stejnou platformu, tak to jen prebouchanej typ focusu, je dost mimo.
Kdyz do pristiho C-klasse strci Mercedes 1.6 dci od renaultu, tak to bude najednou megane?
Mimochodem ta puvodni platforma je dal vyvijena a upravena, V40ka ma s focusem asi tolik spolecneho, jako peugeot 206ka s Mini....

jeliman
19. června • 17:51

Tohle auto vypadá moc dobře

><
19. června • 17:36

Uz chybi jen logo ceske posty.

Doporučujeme

Články odjinud