Test Volkswagen Polo 1.2 TSI: Starý mladý

Modernizované Polo má o úroveň dospělejší jízdní projev než většina malých aut. Spořádanost jde ale málokdy ruku v ruce se smyslem pro legraci. Největší přednost Pola je tak v podstatě zároveň jeho největší slabinou.
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Polo 1.2 TSI v kostce
  2. Změny spíše neviditelné; i mistr tesař…
  3. I přes Prahu jezdí pod šest; komfort na úrovni
  4. Technické údaje; kompletní fotogalerie

Je těžké – ba téměř nemožné – hovořit o Volkswagenu Polo a vyhnout se přitom předvídatelným titulkovým klišé ve stylu „Minigolf“. Z hlediska stylu, jízdního projevu i praktických vlastností se totiž Polo prezentuje jako zmenšená kopie nejprodávanějšího auta Evropy a nedávný facelift tento efekt ještě posílil. Pokud se tedy v autech jen trochu orientujete, víte přesně, co od něj máte čekat. Spokojeni budou všichni, kdo z jakéhokoliv důvodu žádají pokud možno dospělé jízdní chování, střízlivý design a přiměřenou prostornost na půdorysu malého vozu. Naopak těm, kteří v autě této velikosti hledají zábavu, jiskru a třeba i jistou výstřednost, bude Polo připadat nudné a nezáživné. 

Radosti
Vysoká vnímaná kultivovanost
Komfort odpružení
Spotřeba v reálném provozu
Nešizená přední sedadla
Sériová výbava verze Highline
Starosti
Šest stupňů jen pro silnější TSI
Všechny barvy kromě jedné za příplatek
Dílčí nedostatky ve zpracování
Na pohled i za jízdy trochu nuda
7  /10
48 fotografií
Pokračování testu
Fotogalerie48 fotografií
Volkswagen Polo 1.jpg Volkswagen Polo 8.jpg Volkswagen Polo 14.jpg
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Polo 1.2 TSI v kostce
  2. Změny spíše neviditelné; i mistr tesař…
  3. I přes Prahu jezdí pod šest; komfort na úrovni
  4. Technické údaje; kompletní fotogalerie
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 33 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků