to co sa casto kritizovalo na autach z Azie (tlacidla resetu km a pod. na pristrojovke) sa zjavilo aj vo VW... co to?
Tak to tlačítko snad má v přístrojovce od nepaměti asi tak 98% všech aut všech značek, ne? Snad jen některá audi ho mají jinde, o žádném dalším nevím.... Nebo jsi měl na mysli něco jiného?
ten motor je nákej divnej moc hejblátek na povrchu, co když tam vleze Kuna Lesní a vysere se tam,tak to už nenastartuješ:-O
Ta hejblata a bazmeky má dnes každý CR motor. To jen tady není milosrdný kryt, tak jsou na světle božím.
Na druhou strasnu, proc tu ten kryt neni, i ta dacia, kterou u VW povazuji za podradnou znacku, stejne tak i fanousci, ten kryt je... Je to ostuda, ze tam ten kryt za 5 korun, o by je stal, nedavaji...
Souhlas (tedy až ta tu pětikorunu). Costcutting někdy dosahuje hranic, definovatelných jako "úplné zpitomění". Tím spíš, že tady nejde o Dacii ale o polidštěnou dodávku vyríběnou v polsku, která v lepší konfiguraci hravě překročí milion korun. Totéž ovšem postihlo Multivan za skoro dva miliony. Kryt si musíte za 1500 dokoupit. To už není cost cutting ale zhovadilost.
Když na to zákazníci přistoupí proč ne. Kdyby o to lidi neměli zájem, tak by to nedělali. Jinak souhlasím s vámi, že něco takového by mělo být u takového vozu samozřejmostí. Občas mě překvapuje za co všechno si nechají výrobci zaplatit...
uživateli by v jádru mohlo být jedno, jestli pod hlavním krytem motoru (tedy kapotou) je ještě jeden kryt. Stejně se pod kapotu dnes kouká už jen málokdo a aspoň je s tím míň práce při servisu. Kryt motoru může mít spíše vliv z hlediska hluku, ale tady stejně nejsou ty plastové šidítka moc přesvědčivé.
Hm, mozno mi nieco uniklo, ale diskusia bola o kryte pod motorom...a ten vyznam jednoznacne ma /prakticka skusenost/. Co sa tyka toho plastu na motore /navrchu/, tam naozaj zrejme pojde len o hluk no a o to ze predsa sa spina lepsie ocisti z hladneho plastu ako z toho mixu tvarov, ktory je pod tym. :-) A urcite tam ten kryt patri. No a bohuzial ano, pod prednydekel sa kuka dnes len malokto, co je dost zarazajuce, co vsetko si ludia daju od marketingu nanutit. Inak /vynimocne pri konzerne/ sa mi toto auto vcelku pozdava, pripadne farbu by to chcelo inu. Na normalne jazdenie a ako prakticka kara ale celkom pekne.
pod motorem ? Jo pardon, to jsem přehlíd
Ale kdepak, diskuse byla o krytu nad motorem, Na začátku byl podiv nad tím, kolik je tam hejblat a šlauchů a cosi o defekaci kuny lesní. Kryt pod motorem to má i bez příplatku.
Proč vlastně je ten motor úplně celej zacákanej blátem? Kudy se to tam dostalo? Pod motor nedali kryt, nebo kudy?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.