Test Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 4Motion – jen zelená to může být

12 komentářů

no.problem
29. července • 16:37

to co sa casto kritizovalo na autach z Azie (tlacidla resetu km a pod. na pristrojovke) sa zjavilo aj vo VW... co to?

jogurt
29. července • 20:33

Tak to tlačítko snad má v přístrojovce od nepaměti asi tak 98% všech aut všech značek, ne? Snad jen některá audi ho mají jinde, o žádném dalším nevím.... Nebo jsi měl na mysli něco jiného?

Zíbo
27. července • 13:42

ten motor je nákej divnej moc hejblátek na povrchu, co když tam vleze Kuna Lesní a vysere se tam,tak to už nenastartuješ:-O

jogurt
27. července • 17:07

Ta hejblata a bazmeky má dnes každý CR motor. To jen tady není milosrdný kryt, tak jsou na světle božím.

VB
28. července • 19:59

Na druhou strasnu, proc tu ten kryt neni, i ta dacia, kterou u VW povazuji za podradnou znacku, stejne tak i fanousci, ten kryt je... Je to ostuda, ze tam ten kryt za 5 korun, o by je stal, nedavaji...

x12345678
28. července • 20:56

Souhlas (tedy až ta tu pětikorunu). Costcutting někdy dosahuje hranic, definovatelných jako "úplné zpitomění". Tím spíš, že tady nejde o Dacii ale o polidštěnou dodávku vyríběnou v polsku, která v lepší konfiguraci hravě překročí milion korun. Totéž ovšem postihlo Multivan za skoro dva miliony. Kryt si musíte za 1500 dokoupit. To už není cost cutting ale zhovadilost.

st
29. července • 10:24

Když na to zákazníci přistoupí proč ne. Kdyby o to lidi neměli zájem, tak by to nedělali. Jinak souhlasím s vámi, že něco takového by mělo být u takového vozu samozřejmostí. Občas mě překvapuje za co všechno si nechají výrobci zaplatit...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
29. července • 10:43

uživateli by v jádru mohlo být jedno, jestli pod hlavním krytem motoru (tedy kapotou) je ještě jeden kryt. Stejně se pod kapotu dnes kouká už jen málokdo a aspoň je s tím míň práce při servisu.
Kryt motoru může mít spíše vliv z hlediska hluku, ale tady stejně nejsou ty plastové šidítka moc přesvědčivé.

Antiautomat
29. července • 16:42

Hm, mozno mi nieco uniklo, ale diskusia bola o kryte pod motorom...a ten vyznam jednoznacne ma /prakticka skusenost/. Co sa tyka toho plastu na motore /navrchu/, tam naozaj zrejme pojde len o hluk no a o to ze predsa sa spina lepsie ocisti z hladneho plastu ako z toho mixu tvarov, ktory je pod tym. :-) A urcite tam ten kryt patri. No a bohuzial ano, pod prednydekel sa kuka dnes len malokto, co je dost zarazajuce, co vsetko si ludia daju od marketingu nanutit. Inak /vynimocne pri konzerne/ sa mi toto auto vcelku pozdava, pripadne farbu by to chcelo inu. Na normalne jazdenie a ako prakticka kara ale celkom pekne.

Vana666
29. července • 18:00

pod motorem ? Jo pardon, to jsem přehlíd

jogurt
29. července • 20:28

Ale kdepak, diskuse byla o krytu nad motorem, Na začátku byl podiv nad tím, kolik je tam hejblat a šlauchů a cosi o defekaci kuny lesní. Kryt pod motorem to má i bez příplatku.

Fantomas
27. července • 22:04

Proč vlastně je ten motor úplně celej zacákanej blátem? Kudy se to tam dostalo? Pod motor nedali kryt, nebo kudy?

Doporučujeme

Články odjinud