Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: nejstylovější stylovka

Může mít něco větší styl než povedené retro v podobě aktuálního VW Beetle, které navazuje na velice slavný odkaz? Samozřejmě, může. Pokud přehlédneme pár konkurentů, pak to je jednoznačně Beetle Cabriolet.
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kostce
  2. Základní fakta, Design o úroveň výše, Exclusive opravdu exkluzivní
  3. Motor: ozvěna minulosti, Kde jsou ty problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogalerie

Minulý rok dorazil na český trh kabriolet odvozený od aktuální generace Volkswagenu Beetle. Vzal to oklikou přes Los Angeles, kde byl na podzim 2012 poprvé světu představen. Před několika týdny se tento vůz dostal konečně také do naší redakce, a to ve vskutku exkluzivní verzi. Pod kapotou byl vrcholný benzinový dvoulitr spolupracující s automatickou převodovkou DSG, v interiéru byste pro změnu našli čalounění kůží Nappa a v podstatě vše, na co si vzpomenete.

Testy | Design | Sportovní auta | Fascinace | Volkswagen | Premiéry | Kupé | Palivo

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Beetle Cabriolet je velmi přitažlivé auto, nenápadná černá barva karoserie na tom nezměnila vůbec nic. Je to zkrátka nestylovější stylovka. Kdo hledá něco, v čem bude středem pozornosti za každých okolností, tomu by se německý kabriolet mohl líbit. Připravte se pouze na to, že pozornost bude mít původ spíše u žen. Je samozřejmě otázkou, jak moc vám zrovna tahle věc bude vadit.

Vrcholný motor pod kapotou naší verze nabídne 147 kW (200 k). De facto jde o stejnou motorizaci, jakou jsme před časem testovali v provedení GSR. Jenže v kabrioletu jsem se nemohl zbavit dojmu, že jde o zbytečně silný motor. Na sportování Beetle Cabriolet není, na expresní jízdu po dálnici také ne.

Než jsem se ale stačil pořádně podívat na dilema, zda sáhnout po slabším čtyřválci 1.4 TSI nebo zda přeci jen koupit dvoulitr, přispěchal český importér s řešením. Testovaná motorizace byla stažena z nabídky, na českém trhu se už neprodává. A je po problému...

Radosti
Design a styl
Přitahuje pozornost
Tvar sedadel
Slušný prostor pro cestující
Starosti
Vyšší spotřeba
Vysoká cena
Malý vstupní otvor do zavazadleníku
Slabé brzdy
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie78 fotografií
_DSC1435.JPG _DSC1437.JPG _DSC1440.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kostce
  2. Základní fakta, Design o úroveň výše, Exclusive opravdu exkluzivní
  3. Motor: ozvěna minulosti, Kde jsou ty problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogalerie
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2000
Stav: 156 244 km
Cena: 25 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 525 km
Cena: 160 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků