Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: nejstylovější stylovka

Může mít něco větší styl než povedené retro v podobě aktuálního VW Beetle, které navazuje na velice slavný odkaz? Samozřejmě, může. Pokud přehlédneme pár konkurentů, pak to je jednoznačně Beetle Cabriolet.
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kostce
  2. Základní fakta, Design o úroveň výše, Exclusive opravdu exkluzivní
  3. Motor: ozvěna minulosti, Kde jsou ty problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogalerie

Minulý rok dorazil na český trh kabriolet odvozený od aktuální generace Volkswagenu Beetle. Vzal to oklikou přes Los Angeles, kde byl na podzim 2012 poprvé světu představen. Před několika týdny se tento vůz dostal konečně také do naší redakce, a to ve vskutku exkluzivní verzi. Pod kapotou byl vrcholný benzinový dvoulitr spolupracující s automatickou převodovkou DSG, v interiéru byste pro změnu našli čalounění kůží Nappa a v podstatě vše, na co si vzpomenete.

Testy | Design | Volkswagen | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Premiéry | Palivo

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Beetle Cabriolet je velmi přitažlivé auto, nenápadná černá barva karoserie na tom nezměnila vůbec nic. Je to zkrátka nestylovější stylovka. Kdo hledá něco, v čem bude středem pozornosti za každých okolností, tomu by se německý kabriolet mohl líbit. Připravte se pouze na to, že pozornost bude mít původ spíše u žen. Je samozřejmě otázkou, jak moc vám zrovna tahle věc bude vadit.

Vrcholný motor pod kapotou naší verze nabídne 147 kW (200 k). De facto jde o stejnou motorizaci, jakou jsme před časem testovali v provedení GSR. Jenže v kabrioletu jsem se nemohl zbavit dojmu, že jde o zbytečně silný motor. Na sportování Beetle Cabriolet není, na expresní jízdu po dálnici také ne.

Než jsem se ale stačil pořádně podívat na dilema, zda sáhnout po slabším čtyřválci 1.4 TSI nebo zda přeci jen koupit dvoulitr, přispěchal český importér s řešením. Testovaná motorizace byla stažena z nabídky, na českém trhu se už neprodává. A je po problému...

Radosti
Design a styl
Přitahuje pozornost
Tvar sedadel
Slušný prostor pro cestující
Starosti
Vyšší spotřeba
Vysoká cena
Malý vstupní otvor do zavazadleníku
Slabé brzdy
6  /10
78 fotografií
Pokračování testu
Fotogalerie78 fotografií
_DSC1435.JPG _DSC1437.JPG _DSC1440.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kostce
  2. Základní fakta, Design o úroveň výše, Exclusive opravdu exkluzivní
  3. Motor: ozvěna minulosti, Kde jsou ty problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogalerie
Volkswagen Passat 1.968
Rok výroby: 2006
Stav: 174 316 km
Cena: 85 000 Kč
Volkswagen Golf 1.595
Rok výroby: 2005
Stav: 148 947 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Passat 1.781
Rok výroby: 2003
Stav: 164 785 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků