Test Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic: Na pohodu

51 komentářů

Milan
25. prosince • 20:40

active trend sport touring, 1.6, od 27.novembra2015, po 500km začalo občasne niečo vŕzgať v palubovke pred šoférom nad volantom, smerom k dolnému rohu okna, máte niekto rovnakú skúsenosť? +vrzdy sem tam pískajú, sťaby nákladný vlak brzdil celý kolos, ale toto pískanie zatiaľ pozorujem len pri jemnom brzdení (používam najčastejšie kvôli defenzívnej jazde), ak sa ale podarí a lietam a potom prudko brzdím, tak brzdy si ani nepísknu...inak zatiaľ všetko super, po mesiaci 1300km a paráda, keď bude nad 5000km, tak mu vytnem otáčky aj po obmedzovač, nech sa preluftuje...HAPPY OWNER B-]

Milan
25. prosince • 20:41

vrzdy = brzdy

Ing. Libor Habrnál
24. června • 14:27

Dobrý den to to auto bych zásadně nedoporučoval po 12 000 km při omylem přeřazení ze stupně 6 na 3 úplně odešel motor !!!!

Prochmut
1. února • 20:14

Inženýre, inženýre...zpátky do autoškoly:-D

lukas
5. prosince • 22:03

Jak to dopadlo s vadim autem?

Václav Zapletal
15. listopadu • 15:38

No a proto jsem si toto auto poridil v multidrive S a ještě se mi to nestalo :)

Zbyněk
12. listopadu • 8:23

Ale to není chyba auta... :-D

jakub
26. března • 12:03

Auris t.s. 1.6valvematic ve vybave activ+design+bussines+comfort jsem kupoval loni v zari...k dnesku najeto 10500km a naprosta spokojenost...zadna porucha a spotreba z prace do prace pres mesto + okreska 6.6l/100km. Merim 178cm a vuz je me akorat....akorat volant bych si klidne jeste o kousek posunul bliz k sobe. Vybava je super...jedine co me trosku vadi, ze kdyz telefonuji pres HF a vypnu zapalovani, vypne se i HF a hovor musim pokracovat s mobilem u ucha a nebo tedy nechat bezet motor. Jinak sparovani s telefonem..prenos kontaktu..hudby je superrychly a jednoduchy. Problem muze nastat pouze u lidi kteri neumeji anglicky...nemecky atd, protoze cestina chybi. Sedacky v tehle vybave jsou pohodlne a vyborbe drzi telo i v zatackach. Zapnuti vyhrevu sedacek nebo i zrcatek a zadniho okna je ihned znat, coz me mile prekvapilo....protoze u predchoziho vozu (audi a4 jsem cekal pekelne dlouho. Velmi se me zamlouva bezklickovy vstup i start..to pri castem vystupovani a nastupovani...zvlast kdyz ma clovek plne ruce hodne oceni. Podvozek je prijemny a 16palcove disky jsou vzhledem k velikosti i vykonu auta akorat...17palcu by bylo na nase vozovky uz asi trosku problem. Abych to shrnul...nez jsem Auris...predchazelo tomu pulrocni podrobne hledani a objizdeni ruznych znacek....pozadavky byly: atmosfericky ctyrvalcovy motor 14-18benzin...na vyber byla honda civic, kia ceed a i30 renault megane, mazda 3 citroen c4 a to je myslim vse...byli jsme s pritelkyni rozhodnuti pro ceed sw..., ale pak vysla toyota s timhle combi.....stacilo vzit do ruky kalkulacku, ceniky a katalogy s vybavou a bylo rozhodnuto...Auris vyhral...i pres to jsem se radeji jeste svezl s ceedem a znovu s aurisem, ale inteligentni parkovaci asistent a bezklickovy vstup, parkovaci kamera a hlavne cena urcila jeste jednou viteze. Stacilo rozeslat poptavku po Toyotach v cr pres email a za mesic jsme meli toyotu doma a usetrene i nejake penize. Jsem zatim naprosto spokojeny a doufam ze to tak bude minimalne dalsich 10let :-).

pavel
23. června • 15:03

Pridám svoje skúsenosti...
Auris TS vlastním mesiac (od 21.5.2014), najazdené doteraz cca 2400 km.
Motor 1,33 VVTi, výbava Trend+Business+Comfort+Skyview.Hoci ma mnohí odhovárali od motora 1,33 (73 kW, 128 Nm), urobil som dobre, že som ho zobral. Títo ľudia totiž evidentne v Aurise s týmto motorom nesedeli. Samozrejme, nie je 1.9 TDI :-D , ale na pohodové jazdenie bohato stačí. A nad nejakých 3000 otáčok je aj príjemne živý. Spotreba je okolo 5,6 (tretina mesto, zvyšok extravilán), čo je len o pol litra viac, ako v rovnakom zložení jázd dosahovala moja predošlá Corolla 1,4 D-4D. Nemám slov...Meriam 193 cm a aj napriek strešnému oknu Skyview nemám vpredu problém s miestom ako na hlavu, tak pre telo. Iná situácia je však vzadu, kde sa sám za seba prakticky neposadím. Dve osoby do 185 cm však nemajú problém. Ak by predomnou sedel vodič do nejakých 180-185 cm, sedím v pohode - a to aj na hlavu (napriek oknu).Chýba mi aspoň dojazdová rezerva, navyše výrobca nedáva k autu od MR 2014 ani kľúč a zdvihák. Musím to teda dokúpiť, náklady odhadujem na 100 eur.
Taktiež klaksón je doslova smiešny, ako z malej Fiatky, musím vymeniť za dvojtónový.
Negatívne tiež hodnotím nízky brzdný moment motora, takže pri zjazde z horského priesmyku treba viac brzdiť alebo točiť motor na mimoriadne vysokých otáčkach (cca 3-4000).
Na druhej strane má auto mimoriadne nízke jazdné odpory, takže na neutráli dokáže "plachtiť" neuveriteľne dlhú dobu.Mám tam systém Toyota Touch v 2. generácii, čo síce prináša okrem iného slovenčinu (a češtinu) a jemnejší displej, ale popravde dizajn zobrazenia napr. rádia sa mi viac páči na TT1. Taktiež nevidím význam štatistík o spotrebe, keď sú zobrazené na grafe s hroznou mierkou - 0, 10, 20 a 30 l/100 km. Kedže väčšinou mám priemer niekde medzi 5 a 6 litrami, výpovedná hodnota takýchto grafov je nulová. Nové Aygo to už má o čosi lepšie - mierka je 0, 5, 10 a 15 l/100 km.Vzhľadovo je Auris TS subjektívne mimoriadne vydarený, interiér si však vyžadoval trošku zvykania si. Našťastie nový stupeň Trend má prístrojovú dosku nie s kovovým, ale s mäkučkým koženkovým pásom, čo pôsobí podstatne útulnejšie. Navyše s ním 100% ladia aj fantastické športové sedačky (čierne čalúnenie s bielym obšitím).Zhrnuté a podčiarknuté - kombi nižšej strednej triedy so stokoňovým benzínovým motorom v plnej výbave (okrem xenónov, navigácie a kožených sedačiek má všetko, čo sa dá to Aurisa dať, teda aj bezkľúčový prístup a štartovanie, parkovacia kamera, automatické parkovanie, senzory vpredu aj vzadu, vyhrievané predné športové sedadlá, bluetooth, senzory dažďa a svetla, elektrochroamtické sp. zrkadlo, el. bedrová opierka, 16" čierne AL disky, senzory tlaku, panoramatická strecha s el. clonou,...) po individuálnej zľave za necelých 16.000 eur... Kto iný toto ponúka??? ;-)

VS
28. listopadu • 7:45

A s delším časovým odstupem od koupě vozu hodnotíš 1,33 pro Auris TS stále jako dobrou volbu? Uvažuji o tomto vozu a rozhoduji se mezi 1,33 a 1,6. Vzhledem ke struktuře našich jízd si myslím, že vystačíme s 1,33, ale nikde jsem nenašel další hodnocení tohoto motoru. Dík za reakci VS

Pavel
10. února • 14:51

Ku dnešnému dňu mám nabehané skoro 17.000 km.
Motor mi vyhovuje ešte viac, ako na začiatku :) Treba si uvedomiť, že je to 1,33 bez turba a nečakať zázraky. Rozhodne však nie som brzdou premávky a po vytočení nad 3000 ot. ťahá ako diabol (no dobre, diablik). Výhodu však vidím v pomerne jednoduchej osvedčenej technike, kde sa toho nemá moc čo pokaziť.
Spotreba išla teraz v zime trochu hore, priemer mám do 6,7, čiže asi o liter viac, ako v lete. V októbri som však menil olej a namiesto 0W-20 som dal 5W-30, ktorý Toyota odporúča. Takže podľa mňa istý podiel na zvýšení spotreby má aj tento hustejší olej. Najbližšie idem naspäť do 0W-20. Istý podiel majú iste aj zimné pneumatiky a v konečnom dôsledku z časti aj sneh.
Kúrenie začína nabiehať pri -10C po cca 5 min. jazdy po obci, resp. asi 2-3 km. Vyhrievanie sedadiel je expresné, nabieha po cca 15 sekundách.
Niekoľko razy som ťahal prívesný vozík - motor nemá problém utiahnuť prázdny vozík, avšak 500kg štrku už bolo cítiť dosť. Karavan by som za autom asi neťahal, hoci isto by ho technicky zvládol.
Je vidieť, že motor sa viac trápi pri diaľničnej rýchlosti 130 kmh - spotreba je nad 7 litrov. Ja však na diaľnici jazdím okolo 120 tacho (cca 110 GPS) na tempomat a tam žerie okolo 5,8.

SuperEgo
30. března • 14:01

Prosím ťa kde na sk si kupoval ten auris za takú úžasnú cenu? Pýtam sa preto že aj ja nad ním uvažujem len s motorom 1.6. Som z BB a tu mi ponúkajú cenu za 1.6 active trend+ bez panoramatickej strechy 17 190,- €. Koľko vychádzajú servisné prehliadky?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
30. března • 21:51

V ktoromkolvek dealerstve daju zlavu na ZTP 8% a ak si sikovny, ukecas este nejake to percento...
Osobu ZTP staci mat v rodine a hned po registracii si to napises na seba :)
Co sa tyka prehliadok, na webe maju predajcovia aj cennik. Napr. po 15tkm cca 115€, 30-175, 45-115, 60-200, 75-115, 90-300
Olej som si ku 15tkm doniesol vlastny Castrol za polovcinu cenu, takze som platil asi 75€.

Milan
5. listopadu • 13:59

Som rád, že som našiel toto fórum, pomohlo mi. :) Aj ZŤP info, aj o motoroch. 1,6/active/trend, už len farbu vybrať. Dúfam, že budem spokojný, ako Vy.

VS
5. prosince • 12:06

A někdo jiný nemá zkušenost s Aurisem TS s motorem 1,33?
Díky

Johan
17. prosince • 17:07

Já mám tři týdny 1,6 activ, trend+ (+sada origo liťáků s pneu nokian jako bonus) a jsem max. spokojen, v této kategorii, ve stejné výbavě s obdobným motorem, žádné jiné auto není, to mám ověřené na všech možných konfigurátorech. To nemluvím o tom, že se jedná o Toyotu, kdy ve všech možných objektivních statistikách spolehlivosti obsazují její modely první příčky, auris mezi nimi. Motor 1.6 bez turba s rozvodovým řetězem je záruka!!! Ten výkon tam prostě je, jen je potřeba to točit, ale rovněž v nízkých otáčkách je to na pohodu!

Robert
20. června • 10:40

Naprostý souhlas.Koupil jsem si Auris Turing sport v Řínu 2013 sice mam najeto jen cca 5000 a i přesto jezdím s průměrnou spotřebou 6,6l - 6,8l/100 km.Vyběr jsem měl podobný.Kia Ceed,Renault Fluance,Honda,Hyundai Elantra.Ta elantra by vyhrála kdyby ji meli skladem nebot jsem do té doby nezkusil Toyotu,pak už to bylo jasný.Je to perfektní auto za super cenu :-)

David
13. května • 12:34

A kolik te ten auris teda stal ?

Jakub
25. srpna • 22:19

Kupoval jsem ji ve Zlíně, za super cenu...Poslal jsem poptávku po celé Čr, ale Praha a Zlín vycházeli nejlépe. (1.6 t.s v bílé základní s paketem comfort, bussines, design s velurovýma koberečkama, boční ochranné lišty v barvě vozu, povinná výbava + zdarma zámek řadící páky za nějakých 407tis.) Ta výbava v dané ceně a s atmosférickou 1.6kou nemá podle mě konkurenci...
Za 14 dní to bude rok co ji mám..najeto cca 20tis, a zatím samá chvála. Jen mě asi 2x zlobily zadní parkovací senzory, když bylo hodně deštivo nebo sněžilo a auto bylo dost zaneřáděné, ale stačilo vzít kapesníček a utřít senzory a byl klid. Na přelemo června-července jsem s ní byl v Chorvatsku...tam-zpět cca 2200km, čtyři dospělí, kufr nacpanej k prasknutí (oddělal jsem vše co z kufru oddělat šlo, ke stropu natáhnul roletku a jelo se) spotřeba tam 6,1 a zpět 6,3 se zapnutou klimou po celou dobu. Snad nám s přítelkyní bude dělat radost dál...:-)

Vzzzum
14. ledna • 9:43

Koukam, ze ten test cekal tak pul roku na uverejneni...

Vladimír
11. ledna • 21:03

Mám ho zatím cca 3 měsíce v nejnižsí výbavě POWER v testované 1,6 benzinu a naježděno 6000 km.Design - me se libi, jinak bych to nekupoval :)Prevodovka - Super, přesná, 6tka je na dálnici ideální.Motor - Holt je to atmosféra a není to třílitr :). Kdybych bych řidič z povolání, tak by mě to asi sralo, ale takhle si jízdu vyloženě užívám. Nad 4000 ot. motor vyloženě ožije a je s ním radost jezdit, človek ale nesmí být líný řadit a potrápit ho skoro k 7000 ot. Pokud člověk jede na spotřebu a tak do 3500 ot. tak je to opravdu líné. Na druhou stranu nečekají mě starosti s turbem a nejsem líný podřadit., pro výkon si holt člověk musí dojít. Spotřeba - jel sem směr Itálie (lyže), 4 lidi, plnej kufr, rakev na střeše, 120 - 130 km/h spotřeba 7,4 l což mi přijde fér vzhledem k té rakvi,Místo v zadu - předtím sem měl starou generaci passata a s tím je to samozřejmě nesrovnatelné. Měřím 187cm a kdyby si někdo stejně velkej chtěl sednou za mě, tak budeme hodně dlouho štelovat sedačky (v i30 combi bylo tak o 3cm vice mista).Ad. i30 combi x Auris TS
Tohle bylo nakonec celkem jednoduché rozhodování, Auris vycházel v mnou vyhlídnuté výbavě o cca 40k dráž než srovnatelná i30. Ale co se týče spolehlivosti me Hyundai odradil. Tchán má Verso a za 7 let nebyl jedinej problém. Kamarád má i30 1,5roku a už 4x si volal asistenci.

Stefan
11. ledna • 20:21

Zrazu je razvor a miesta na zad.sedadlách už dôležitý,predtým,ked clovek pisal kriticku na VW skoda poznámku,tak nevadilo dá sa sediet aj vzadu.. sice natesno ..,aké velké auto povedzme VW fabia kombi je zvonka... a ako na prd sa v nom sedi vzadu alebo nesedi,ale hlavne velký kufr...
takže reklama autoskodarevue musej bejt...sakra...
ale najvacsím mojim zážitkom ostáva VW ibiza asi pred 2 rokmi? rokom?,ked so svojimi 184-5 cm som sa jednoducho a de facto nezmestit ani na predné sedadlo,a cez predné okno som kukal hlavou ohnutou skoro 45 st...proste pre mna absolutne nepoužitelne auto a neviem ako ho mohli uviesť na trh ??!!:-) ale VW skoda pocuva uz aj na kritické poznámky,ja mám auto-sedan- so svetlou vyskou 150 mm toto treba minim. na slov a ceské cesty,skoda že uz aj hyundai aj kia odkukali od VW
a dali svetlú výsku len 140mm,ale VW skoda pribalila simply riesenie asi aj ucinné pravda za priplatok tzv balik na spatné cesty. podstata je zdvinutie svelt výšky...a tie su a budu este 10-15-20 rokov...

nadoba
11. ledna • 16:50

Trochu jsem se projel a musím vozejk docela pochválit, příjemné svezení. Na rozdíl od současných aut jsem neměl klaustrofobii, místa relativně dost, pravou nohou jsem nenarážel do středového panelu. Dobrý auto pro obyčejné lidi.

Pepik z Čechystánu
10. ledna • 20:19

Já sy mislym, že nejlepčí je koupit volitanou Octavku f tdycku... to je kvalita, rykal to i Fanda u pateho piva B-]

zzjosef
17. března • 10:51

Tak to fakt nemá chybu, TOS mě pobavil. Super!!

Shimi
10. ledna • 17:12

Jako správní hospodáři by se měli snažit o zvětšování zdejšího tržního podílu, ale když se na japončíky podívám, tak se musím smát. Takhle si představují recept, kterým přetáhnou potenciálního zákazníka od konkurence? WTF? Nabídka motorů žalostná, design diskutabilní a kvalita? Ta to sama o sobě nezachrání, navíc i ta je na diskuzi. Tak přemýšlím, jestli by pro ně nebylo lepší se na zdejší trh úplně vykašlat. Ušetřili by za režii a na globálních prodejích by to ani nezaregistrovali.

petr
11. ledna • 7:13

A proč by to dělali ? Jako značka jsou v ČR na 12 pozici hned za Opelem a Seatem viz prodeje 1-12/20131. Škoda - 49.971 aut
2. Hyundai - 16.239
3. VW - 14.948
......
8. Citroen - 5.981
9. Dacia - 5.655
10. Opel - 4.448
11. Seat - 4.360
12. Toyota - 4.173
13. BMW - 3.730
14. Audi - 3.289
15. Mercedes - 3.168
16. Nissan - 2.836
17. Fiat - 2.630
atd.Navíc v evropském měřítku (statistika ACEA pro EU) je na tom Toyota docela dobře, dle statistik 1-6/2013:Škoda - 239.982
Toyota - 244.879

Kubic
10. ledna • 15:42

Včera jsem sedl do krátké verze, sedadlo bylo nejníže a.....narazil jsem levou nohou v oblasti začínajícího kolenního kloubu do něčeho příšerného - panel vypínačů. AUUU. Hold malí Japonci!!! A je po zájmu.

Mirek
10. ledna • 18:48

Kdybych v tom nejezdil, tak bych ti na to možná skočil. Prostoru je na místě řidiče dostatek a nedovedu si představit jak jsi mohl levou nohou do čehokoliv narazit. Můžu ti říkat pohádkář?
Prohlédni si to video, občas je vidět, že u kolena zdaleka žádný panel není.
http://www.netcarshow.com/toyota/2013-auris_touring... ...
http://www.auto.cz/toyota-auris-1-6-vs-volks... ...
http://www.youtube.com/watch...

JohnST
10. ledna • 15:09

Ten dizajn sa uz troska znormalnil, ale aj tak je to este stale naburane.
Eeeeeeeeeeeeeeee Toyotu rozhodne nie.
-motor na prd
-dizaj na dva prdy

Nod
17. ledna • 11:06

Ty tak tomu rozumies aký je to motor nemáš páru o tom motore nie máš pravdu idem kúpiť audi rs6 čo ma 580 koni ty máš jeden veľký prd v hlave

zzjosef
17. března • 10:44

Vole..

Michal
10. ledna • 13:27

Tie parkovacie senzory sú tam jak domontované doma v garáži, videl snáď niekto podobné 2cm čudlíky na Audi, Mercedese alebo BMW?
Mimochodom máme doma predošlý Auris a ako vidím, tak aj v tomto je ten nezmyselný vypínač predných parkovacích senzorov pod volantom veľkosti 3x3cm ktorý vôbec nieje problém kolenom pri nastupovaní vypnúť a potom sa pri parkovaní čudovať prečo to ešte nepípa... zato zadné sa vypínajú pomerne tuhým prepínačom v kufri...

pibpo
10. ledna • 13:32

paci sa mi ze to porovnavas bmw, audi a mercedesom
a po 4 mesiacoch pouzivania nove aurisu, som este ani raz omylom nebuchol do toho tlacidla (mam cca 180 takze az take kratke nohy nemam)
a terajsim tlacidlo ma vypinaju/zapinaju vsetky

Michal
12. ledna • 11:14

Používam ho asi 3 roky a asi fakt neviem nastupovať, ale už som ich párkrát našiel vypnuté.. a keď sa na to človek spoľahne tak je z toho len nepríjemnosť.. prečo to nemôže pípnuť keď sú vypnuté, alebo prečo sa to nevypína podržaním toho tlačítka na 5sekúnd aby sa to nestalo omylom (koľkokrát do roka to potrebuje človek vypnúť úmyselne?)

Kankunen
10. ledna • 12:52

V části o motoru pochopíš proč Mazda šla cestou nízkovýkonového dvoulitru. A ten tříhrneček v 308 musí být úplně tupý.

Jan
21. května • 11:49

Ten tříhrneček vůbec tupý není, právě naopak, ale stejně jsem nakonec koupil Toyotu. Jistota je jistota.

pibpo
10. ledna • 11:48

mam jedno taketo kombi, plna vybava a o zlych materialoch nemoze byt ani rec
ale to, ze to auto je dost pohodove, to mozem potvrdit
asi po 3-4 hodinach jazdy som zistil, ze by sa k tomu hodil automat
to auto je tak pohodove, ze ten automat by to uplne zavrsil
inak ta manualna prevodovka je vyborna
1.6 je tak akurat, 1.8 by bolo uplne super, skoda no

zzjosef
17. března • 10:42

Naprostá shoda. 😀

FSH
10. ledna • 11:28

mě se líbí :-)

Jan
10. ledna • 11:14

dal by som jednu do drzky tomu, kto vymyslel umiestnenie displeja. Ergonomia 0 bodov - ziadne naklonenie k vodicovi, v displeji sa odraza slnko. To u takehoto auta je velky krok vedla. U hybridu by som spomenul hrozny zvuk motoru + variatoru, ked je pod krkom (prudsia akceleracia). Myslim, ze za tie peniaze clovek dostane daleko lepsie a vybavenejsie auto

Antiautomat
10. ledna • 11:10

Zlamal by som hnaty tomu, kto vymyslel ten nemozny dizajn dveri. Nechcem vidiet ako budu dokopane po dvoch rokoch pri parkovani medzi autami. Takisto netusim co maju znamenat tie prapodivne dizajnove zvratenosti v oboch spodnych rohoch zadneho naraznika. Takto dos.at inak podareny dizajn je fakt umenie. Na druhej strane pochvala za ne-turbo ne-problem pristup.

LOL2000
10. ledna • 11:05

Pro zájemce o pohodlnou jízdu je zde I30 nebo Ceed v cenách cca o 50 litrů meně, s tím že ve většině parametrů jsou lepší.Raději dodám, že tím nemyslím že by tohle bylo špatné auto.

Padlo
6. října • 15:02

Zásadní rozdíl mezi KIA a Toyota je ve zpřevodování, v Toyotě jsi ve 130kh/m na cca 2800 ot/min, v KIA cca na 3200 ot/min.

marcelo
10. ledna • 14:34

50.000,- Kč ? A kde ?
Toyota Auris 1.33 73kW Power - 349.900,- Kč
Kia Ceed 1.4 73 kW Comfort - 339.980,- KčVýbava podobná, liší se jen v prkotinách typu, že Auris má jednozónovou automatickou klimu a Kia jen manuální atd.

Atomas
10. ledna • 15:27

LOL přehání. Ale pokud srovnáme téměř shodné výbavy u kombi, vychází to následovně: Ceed SW 1.6 GDI Exclusive - 404.980,-Kč, Auris Combi Style 1.6 - 414.900,- plus paket Comfort a design + 22.000,- plus dokoupení záruky 10.500,- (pouze na 5 let) - celkem 447.400,-. Dále je to subjektivní, ale na Ceeda se dá alespoň koukat ;-)

petr
11. ledna • 6:54

Ta cena Ceedu platí jen pro skladovky, pokud by nebyla např. moje barva skladem, tak je cena 434.980,- Kč a k tomu je potřeba ještě připočítat Pakt Ultra za 90.000,- Kč (adaptivní xenonové světlomety, dešťové senzory, bezklíčkový přístup, 7" obrazovka s parkovací kamerou, parkovací asistent,...) a jsem na 524.980,- Kč resp. na 494.980,- Kč za skladovku.
Auris Combi Style vyjde na 479.900,- Kč + 21.500,- Kč za navigační systém Touch And Go + 6.500 za alarm + 5 let záruka za 10.500,- Kč = 518.400,- KčPokud bude požadovaný Ceed skladem, tak vyjde levněji o cca 23.420,- Kč, pokud skladem nebude, tak vyjde o cca 6.500,- Kč dráž.

Mirek
10. ledna • 19:15

Kde jsi ty ceny vzal? Věštíš ze skleněné koule? Neumíš číst a nevyznáš se v ceníku, nebo ze sebe děláš úmyslně vola?
Auris Touring Sports Style 1,6 M/T - 479 000 Kč. Jediný paket, který je možno k této výbavě dokoupit je Skywiew, což je vlastně panoramatické okno. Ostatní je ve výbavě
Lehce jsem se podíval také na toho Ceeda SW Exclusive - 404 980 Kč. Tam musíš na srovnatelnou výbavu dokoupit nejlépe paket Ultra Package, což znamená 90 000 Kč doplatek.
Součet si snad umíš udělat sám.

Atomas
10. ledna • 20:11

Proč hned nadávat? Po přečtení ceníku jsem psal z paměti - takže sorry za chybu, měl jsem na mysli dovybavenou výbavu active. Style je skutečně někde jinde (i cenově)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
11. ledna • 12:38

Tak mi to nedalo a porovnal jsem to, co jsi uvedl a zde zase musím konstatovat, že po dovybavení Toyoty paketem Comfort+Design, je Auris zase lépe vybavené auto, než Ceed. Takže cena je odpovídající. Pokud se týče dokoupení záruky, tak to bych po zkušenostech s takto motorizovanou Toyotou nedělal, zdá se mi to jako vyhozené peníze.

Mirek
11. ledna • 12:11

Aby nedošlo k mýlce, tak jsem to myslel tak, že ze sebe tady zastánci některých automobilek dělají voly, jen aby ukázali, že ta jejích opěvovaná automobilka je nejlepší. Nikde tam není napsáno, že ty jsi........;-)

Doporučujeme

Články odjinud