Test SsangYong Rexton W RX200 e-XDi – zbytečná hra na SUV

17 komentářů

Tom
29. listopadu • 14:26

Ahoj lidi. Mám Rexe 3. rok. Necourám s ním pro cigára a strouhanku k Vietnamcovi a musím říci jediné - ABSOLUTNÍ PECKA za dané peníze. Pohodlíčko doutník blůgrás... Je tak hnusné, že je jen pro opravdu velký vyklidněný kluky = nic pro buzničky s kamerkou na čelním skle, votuněné psychopaty s rychlými pruhy a dodatečným výfukoturbem, módní trendery s trubkovitými nohavicemi + špičatými polobotkami o 3 čísla delšími než je třeba + úpravným vousem jakož ani pro různé jiné chodící mindráky v lidské podobě (a že jich je na silnicích 13 do tuctu vo tom ani potom...).Díly a servis sranda, levnější než lego v hračkárně. Troufám si tvrdit, že nic levnějšího než díly na sanjony není...Závady doteď pouze 156000 prasklá levá přední pružina, 170000km motorek předního ostřiku a teď 172000 termostat vodního okruhu (v poho jsem s tím předevčírem dojel 70kmh-80kmh krásných 180 km). Motorek Kč 1.500,- i s prací a dýškem (byly v tom ještě 3 žárovky preventivně vyměněné - měnit to svépomocí je docela voser, vpředu i vzadu...), termostat ještě nevím, pojedu zítra. Jinak jen nafta olej žárovky gumy čistírna (bo je kurva béžovej - kterej buzerantskej debil udělá béžový interiér u takovéhoto auta??? PROČ, PANE, PROČ???)Koncem léta (163000) jsem nechal vyměnit ///vše preventivně abych nečekal kdy co kde lupne.../// komplet (bez výměny trubek) brzdový systém včetně ruční brzdy, olej v motoru. olej v převodovce, hydr. v převodovodovce, všecičky filtry, klimu vyčistit a naplnit, všechny dutiny vyvoskovat, podvozek očistit a nastříkat ochranou, vyměnit poslední díl výfuku, komplet tlumiče na obou nápravách, rozborka a sborka přední nápravy + nějaké tyčky na přední nápravě (jezdíme na ryby do bordelů ukrutných = je tedy normální že předek dostává na tlamu nejvíc), přehození kol zepředu dozadu, výměna kapalin - celé sakumprdum za 48tis... Už s ním dožiju =) Prostě sranda... Jediné co je kvzteku - co kvzteku, k nasrání - je prapodivný naftový dvoufiltr, resp. jeden z nich s čidlem. Je dost nervózní na naftu. Vlastně filtr za to nemůže, je to vina dobroserných kurev, takto užitečných idiotů ve službě některých politiků, akcionářú automobilek a miliardářů co kurví naftu a tím i auta polními výpěstky nikolivěk pro dobro přírody, ale výhradně pro dobro svých kapes, svých vymydlených kund a svých podkurevčat. Ale to sem nepatří... Jinak jen jezdím a jezdím a jezdím a jezdím daleko a tahám (v papírech tažné na 2.800kg!!!) - ve 4 nehubených (hahaha, pěkný eufemismus...) lidech + na střeše dvě rakve + kufr narvaný k prasknutí - za autem loď (občas i lodě dvě - druhá je jako čepice na spodní dnem vzhůru) naloženou třemi motory, krámy pro 4 lidi na týden/dva a tu loď spouštím téměř kde mne napadne, náplavka nenáplavka...jen zmáčknu čudlík "zamčení kol" (zdaleka ne vždy je to potřeba...) a sešlápnu pedál. A drny a menší keříky létají =))) Jezdíme rybařit do záplavových oblastí, auto projede neskutečné sajrajty a bordely... Třeba zažít a vidět anebo alespoň zkouknout na Tubě. Rusáci panečku, ti s tím vyvádějí dobré kousky =)))Kdokoli tohle auto haní tak - s prominutím - mele hovna a jaktěživo v tom neseděl (anebo jo, ale věděl že olej "unese tyvole přes 30tis, v převodovce je olej i hydraulika doživotní" atdatp...). Je zcela spolehlivé a bezporuchové, pokud je užíváno jak užíváno být má a pro co bylo vyrobeno. Znovu opakuji - není to ani na honění se s méněcennými tříválci s brutálním zátahem "votprostřetkavoe v pásmu od 5500rpm do 5550rpm je to jako poznat upa nejvíc jako voe, chápeš, jako, jó???" ani na courání do Lidlu a na hřbitov apod. Je výborné, pokud s ním nemáte v úmyslu dojíždět denně 25km do práce. To není auto na píčoviny, to je auto na pernou práci a na JEŽDĚNÍ. Couračkami ho zavraždíte spolehlivě...i když to nejspíš chvíli potrvá, poněvadž motor je festovnej a snad i do jisté míry blbuvzdornej. Ale to odděláte koneckonců kterékoli jiné auto s větším dýzlem. Kdo chce vědět víc, ať se poptá nejlépe u p. Donáta (!!!BACHA, MLUVIT S NÍM PO TELEFONU JE ZA TREST, POKUD NEJSTE ODBORNÍK NA AUTA ALESPOŇ VE VŠEOBECNÉ ROVINĚ!!!) za Hradcem Králové, dělá tyhle auta docela dlouho a má o nich pojem jako málokdo. Kromě toho se se synkem baví ofroudy velmi velice.T.

Robert Sadílek
21. května • 18:29

Zdravím jsem nový obdivovatel rextonu , tak jsem si ho pořídil .Mohl bych dostat kontakt tel. Na toho pána co je spravuje za Hradcem Králové děkuji Robert

RAdos
16. června • 13:28

tak to bude ten co prodava Ssangyongy na bazos.cz .... tam najdes ...auta nebo dily Hradec nebo okolí

Robert
5. ledna • 0:48

..mám Rextona už třetího a předtím jsem měl 2x jeho předchůdce Musso jedna věc je luxus a vozit určitou prestižní značku na kapotě ..a druhou věcí - pořídit si cenově dostupné auto 4x4 s redukcí a tažným na 3.500,- kg prošlo mi rukama hodně značek aut a najel jsem hodně km, cca 60tis km za rok a když mi je 44 let a ŘP průkaz má už ..no hodně dlouho Rexton je dobré auto pro toho, kdo ví na co ho chce! Jezdit s nim do práce jako dělník v továrně u pásu asi onen člověk neocení, ale ten kdo tahá za sebou vlek plný písku, dřeva, nebo jiného materiálu ..nebo i bagr. Tak je to pomocník za super peníze co si nechá hodně líbit.
A provozní náklady? Brzdové destičky - 800,-kč, čep řízení - 350,-kč, lanovod ruční brzdy 1500,-kč ..to jsou ceny jako u běžného auta. Shrnuto a podtrženo - vzhled - opěvované prestižní značky s hvězdou ve znaku - jenže za dostupné peníze, kdy se nemusím koukat na to, že někde projedu dírou a nebo mi větvička odře lak a Já si umažu nebo poškrábu auto za "dva mega"

ravasz alexander
29. prosince • 17:41

Je vidno,že v sang yongu ešte nesedeli a nezažili v ňom náraz pri 130 km rýchlosti s následným
niekoľko násobným kotúľaním,kde po odopnutí pásu vodič vystúpi a zavolá bez zranenia políciu,
až potom bez zranenia na nich trištvrte hodiny počká.Až po tom si to vozidlo vážite.

beda
19. července • 13:30

SUV je to proto, že Ssangyong je krám a byť má rám, vše ostatní off roadu neodpovídá. stačí se párkrat projet mimo silnice a sype se jak z perníku.
a emila freje na vás budou koukat jako na debila co s SUV jel mimo cestu
rextonem jsem nejezdil, ale s kyronem něco odjeto mám a vím o čem mluvím

Misak
6. září • 10:57

Tak mi nekdo povezte, co byjste doporucili 25. letemu cloveku, ktery chce reprezentativni auto na rozjezd sveho podnikani, ktere bude zaroven delnik do ktereho se nebude muset clovek bat strcit spinavou lopatu, trubky, psy (prostor na vercajk s jednoduchou udrzbou interieru- kuze, plast).
.Zaroven, ale take potrebuje pri vyjimecnych situacich (polni blativa cesta u klientu na chalupe a cerstve zapadane parkoviste v horskem stredisku+ obcas snehova vanice na jeho cestach) pouziti 4x4 ..
Dale z meho pohledu nabizi prostor na myslim velmi pohodlne festivalove a vikednove prespani
odvoz kapely a pratel na koncert ci kulturni akci.Sice bez muzikantskeho vercajku, ale 7 lidi odveze. A to nejdulezitesi s porizovaci cenou max. do 150 000,- kc idealne do 100 000,- kc to mluvim o tech prvnich a druhych modelech prevazne z nemecka s cca. 150 000 km.
Me prvni auto bylo golf 3, a druhe klump opel agila po mem dedeckovi obsah 900 s nini poskozenou vzduchovou klapkou - nova 26 000,- v opelu!!!
Jezdil jsem ve firme take dacii a berlingem (asi ale radeji sebevedomeho a dostupneho REXTONE nez opel,renolt a dacia)
Dekuji vam za rady a efektevni reseni panove, preji hezky den.

Rad0s
18. července • 13:14

Auto od Ssang Young bych v životě nechtěl ani zadarmo :-D Není zdaleka na úrovni jako jeho sourozenci z Koree a to Kia a Hyundai B-]

Robert
9. ledna • 22:36

..a už jsi jezdi s Rextonem ? ..alespoň 30.000 km ..jezdil s nim v terénu a né jen po nějaké polňačce ..nebo zapřáhl za něj vlek 3,5 tuny ?! asi ne!

LK
11. července • 15:22

Ja mel BMW750, RAV4, LC200 a mam i REXTON1 ( 2.7XDI, automat).
Mam jej 7 let, vsechny auta vubec neservisuji, trapim na max, taham kazdy tyden kontejner komplet 3.5t a do mohelnicaku jeste dokazi predjet feldu s vozikem.
A zatim to neni v takovem stavu, ze bych to musel vyhodit, ano ram neni zinkovany, ale zase nejsem takove hovado, abych jej nechaval hnit venku,jak loozaci, kteri si koupit BMWergla na leasing, mam garaz pro 6 stani.
Mel jsem zapujceny shit X5, a pokud mohu hodnotit uzitne vlastnosti versus cena a provozvni naklady, tak Rexton je No1. A nechapu jak autor muze past o SUV, tohle auto je terenak, ktery bez ujmy sjede schody !.
Kdyz me trochu bocne sebral kamion, pujcili mi Xsrot 5 BMWergl, nechtel bych to ani zadarmo.Takovy uchyl abych se lepil v parnem lete na v kuzi zase nejsem. Druhy den jsem to chtel vymenit, vysli vstric a pujcili mi Navaru, to uz byla jina kara. Navic v tomhle aute nemusite brzdti ani uhybat pokud potkate v protismeru nejakou germanofilni plecku. S cistou hnotnosti pres 2 T a ramem az dopredu s te prijtedouci shitky moc nezustane, Rexton sice ma 2 airbagy, ale po stretu s nim si urcite dokazu predstavit germanofila uvnitr sesrotovaneho BMWerglu s vysrelenymi 8 mi airbagy. A ze nejezdi 250 ? Na tuto rychlost mam italdesign.

ravasz alexander
29. prosince • 17:45

Kia a hundaj v jazných vlastnostiach sang yongu nemôžu konkurovať,ale asi ste v takon aute nesedeli.

Antiautomat
19. července • 8:52

Zjavne ste v tom nikdy nesedeli. Aby ste neboli prekvapeni, ked tato masina so starou dobrou klasicky osvedcenou technikou najazdi trikrat tolko co moderne poddimenzovane SUV a hlavne sa nerozsype po par vacsich dierach na ceste. A ze zatacku prejdem o par kmh pomalsie? Velmi rad pokial to pojazdi vecne a prejde to vsade (navyse to ma ram namiesto nafuknutej bubliny s kolesami).....

Tom
19. července • 17:30

Rozsype a shnije daleko driv nez vetsina modernich SUV...
Jednu tuhle hruzu ve starsim provedeni mel soused na chalupe a po trech letech sla z domu v podstate jako vrak.

Patrick
19. července • 21:32

To ovšem platí o všech Korejských, Korejskoslovenských, Korejskočeských a Korejskofrancouzských pseudoSUV. SsangYong je na tom ještě nejlépe, protože je z nich nejméně okradený a relativně poctivě udělaný. Že je to designový hnus je druhá věc. Řeč je o kvalitě a výdrži. A ta je u korejců vždy bídná. Bydlím v Irsku a tady sice tyhle hnusy moc nevidíte, ale Kia a Hyundai sem už pronikly, jejich pověst je ovšem tragická. Irové nemají díky absenci domácího autoprůmyslu takové nacionalistické předsudky jako Francouzi nebo teď třeba Slováci a proto kupují auta mozkem. Na silnicích to podle toho vypadá. Z deseti aut jsou 3 toyoty, 3 škody, 1 volkswagen, 1 audi, 1 ford a 1 všechno ostatní dohromady. A když se Ira zeptáte, proč si koupí raději Toyotu nebo Škodu než cokoli jiného, odpoví vám, že za životnost jedné toyoty nebo jedné škodovky se 3 jiná auta rozpadnou.

Eduard
4. prosince • 20:57

Zajímavé je že se škodovkou když máte roční nájezd 40000km po českých cestách tak po dvouch letech je po mechanické stránce z ní šrot, což se o raxtonu říct nedá.Vlastni skusenost!!!

Patrick
18. července • 23:09

Je na stejné úrovni.... bohužel

Karel  Antonín
18. července • 11:18

Nevím jak v ČR , ale u nás na Ukrajině se prodává stále http://sy.com.ua... a to hned vněkolika modelach a variantách.
A když si vemu třeba u Koranda základní cenu v přepočtu okolo 380000,-Kč a okolo 615000,-Kč u Rextonu v ceníkových cenách.
Líb se mi na něm že má rám.
Docela by mne zajímlo jak je to s tím objemem motoru proč je v ČR prodávána tato slabá varianta 2l na Ukrajině je prodáván s motorem 2,7 дизель, Xdi http://sy.com.ua/rexton-w.html...

Doporučujeme

Články odjinud