Test Škoda Rapid 1.2 MPI – základní kámen

Mladoboleslavská automobilka v loňském roce zahájila produktovou smršť, kterou odstartovala modelem Rapid. Díky akční výbavě Fresh se u tohoto modelu vrátil do hry tříválec 1.2 MPI, který původně zastínil nepatrně dražší čtyřválec 1.2 TSI. A nás proto zajímalo, zda stačí modernizované tříválcové srdce MPI o výkonu 55 kW pro důstojný pohyb po silnicích?
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Kapitola 2
  3. Resumé; Cena; Technické údaje; Kompletní fotogalerie
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rapid zaznamenal jen hodně pomalý rozjezd.

Předskokan Octavie

Rozvorem přerůstá Octavii II

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rukopis designéra Jozefa Kabáně je nezaměnitelný...

Střídmá kabina

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Plasty tvrdé, přesto kvalitní.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Plus: velký zavazadelník, minus: schod.
 
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Kapitola 2
  3. Resumé; Cena; Technické údaje; Kompletní fotogalerie
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Fabia 1.2
Rok výroby: 2011
Stav: 103 521 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Fabia 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 142 201 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků